Wow dit is allemaal gewoonweg denigrerend en gemeen. Snap niet dat hier niets aan gedaan wordt. Zo behandel je toch niemand
Wauw ik begin me bijna af te vragen of hij geen geheime opdracht heeft voor geld om zo lelijk te doen.
Ja op Instagram idd ook zoān oproep⦠Veel mensen reageren natuurlijk (heftig) op Jerrel. Het jammere is dat mensen ām vooral pakken op zān geaardheid en/of keuze voor kleding en make-up⦠(dat is vooral zo op een ander forum waar ik veel over BB lees) terwijl het puur zān innerlijk is wat zo beroerd is, de rest heeft er natuurlijk niets mee te maken, maar is zoān lekker bash-onderwerp voor velen
Wel typisch ook. De reden dat er nu nieuwe bewoners zijn is omdat de sfeer zo kut was dat ze originele bewoners de kans gaven eruit te stappen in de hoop die sfeer te verbeteren, komt er zoān pestkop binnenā¦
Big Brother moet echt sancties geven voor het onderling Frans praten door de Belgen. En dan mocht Jowie geen Engels praten
Die Jerrelā¦I canāt
Ik ook niet meer. Ik heb hem lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar het is genoeg.
Ik kon me nog wel inleven in zijn overdreven binnen komen en bewijs-drang, maar nu ik hem voor de derde keer in Jill haar hoor heb zien boeren ben ik het zat.
Het is niet perongeluk. Hij gaat gezellig naast Jill in de zetel zitten en dan bewust een boertje richting haar hoofd. Je ziet haar in elkaar krimpen, maar ik snap niet dat ze er niets van zegt. Ik vind dat echt walgelijk. Ik vind dat bewust boeren echt 10 keer ergelijker dan de gemene opmerking in de vorm van een grapje.
Echt walgelijk idd. Vraag me echt af wat er in zijn hoofd omgaat als hij zoiets doet. Hij was ook behoorlijk met ziektes aan het schelden las ik. Snap niet dat BB of de bewoners hem hier niet op aanspreken.
Dat schelden is mij nog niet opgevallen.
Die Jerrel doet echt kut, hoop dat hij er snel weer uit vliegt.
Ik verwacht wel weer wat leuke beelden van Thomas en Jill die een sneeuwgevecht houden Niemand daar wist natuurlijk dat er zoveel sneeuw zou vallen.
Volgens mij wel, want ze hebben van de productie een briefje gekregen dat ze niet mochten buiten sporten.
Ben wel benieuwd hoe Jerrel vanavond in de uitzending in beeld wordt gebracht. Hoop niet dat ze hem sparen.
O wow volgens mij is Thomas echt heel veel afgevallen. Of zie ik dat verkeerd?
Kan zeker of je verward Thomas met Mike of Matt? Ik kijk elke dag wel ff de livestream dus ik zie het niet zo snel dat hij veel is afgevallen, maar hij zal best wat zijn afgevallen. Was toch ook ƩƩn van de redenen dat hij meedoet aan bb?
Lees trouwens dat Jerrel een waarschuwing heeft gekregen voor zijn gedrag.
Via de stories op insta van Ellakijktnaartv kun je de mysterie volgen omtrent de vermissing van het ātrofeeā van Nick . Het is ook opgeslagen in een highlight genaamd Dossier. Vind het leuk dat de camera āDannyā er ook bij wordt gehaald
. Lijkt mij op zulke momenten echt grappig om de cameraās te mogen besturen.
Hahah o nee ik kijk niet zo vaak maar super knap van hem!
Jij zal inderdaad het verschil beter zien dan ik. Ik kijk nu de fotoās van toen hij binnenkwam en nu. En indd wat een verschil!! Het was mij eerder gewoon niet opgevallen dat het zo verschil is. Echt goed van hem
De nieuwe bewoners mogen niet nomineren en kunnen niet worden genomineerd!
Wtf! -.-