Ik wou net hetzelde zeggen. Dat gaat lastig worden…
Jerrel heeft gelukt.
Denk Thomas een nominatie, maar de tweede geen idee.
Ik wou net hetzelde zeggen. Dat gaat lastig worden…
Jerrel heeft gelukt.
Denk Thomas een nominatie, maar de tweede geen idee.
Ja, Jerrel heeft echt veel geluk. Ik denk dat het inderdaad gaat tussen Thomas en Patrick/Michel. Ik hoop dat Thomas dan mag blijven!
Noooo!
Ik denk Jill en Thomas🙄
Jammer dat Big brother dit nu al bekend maakt. Het had leuker geweest als ze dit pas in de dagboekkamer zouden horen. Nu kunnen ze nog plannetjes met elkaar maken.
Dat hoop ik ook.
Al is Zoey bezig om mensen op Nick te laten stemmen geloof ik. Dus ik ben benieuwd.
Jill kan niet, die is huismeester!
Die reactie van Jerrel ook… vind echt een stomme mededeling. Vraag mij echt af waarom hiervoor gekozen is.
Zal de productie denken dat Jerrel meer kijkers oplevert? Zijn gedrag is wel opmerkelijk te noemen
Patrick mag er van mij ook uit hoor. Beetje lullig aan het praten over de immuniteit van Jill. En Naomi met die lach. Damn, je zal er naast wakker worden.
Waarom Nick? Is dat nog steeds om het “kroepoekgate”? Of omdat hij een sterke speler is?
Dat beide denk ik
kroepoekgate
Ze blijft daar maar over doorgaan.
Ik zou het niet erg vinden als Thomas en Julie vertrekken.
Oh en Nick mag ook wel, vind hem zo onsympathiek
Ben echt benieuwd naar de nominaties. Valt geen pijl op te trekken. Afgezien dat Thomas kans maakt. Ik zie ook nog gebeuren dat ze op Michel gaan, omdat hij een sterke speler.
Ja! Dat had indd veel beter geweest! Dat zou leuke tv zijn geweest
De Belgische K4 is in paniek. Wie gaan ze tegenover Thomas zetten. Ik denk dat Thomas van hen allen kan winnen omdat hij zo een goede band heeft met Jill.
Oja Michel, ik vergeet hem steeds. Ookal zo’n saaie gast
Van mij maakt het dus eigenlijk niet uit wie er uit gaat haha, vind alleen Naomi en Zoey leuk
Ik denk dat ze op Patrick gaan behalve Zoey die gaat op Nick en het is nog af te wachten wie zij mee heeft kunnen krijgen.
Ze horen wel wat geluiden in de gameroom. Ze verwachten een immuniteitsproef dat zou echt hilarisch zijn en zeker als Thomas die zou winnen.
Oh, ik hoop dit echt met heel mijn hart!!! Go thomas! Er moet echt 1 van die Belgische meiden uit want die werken nu volop met zijn 4en. Gebruiken het eerste complot van de Nederlanders nog steeds als ‘excuus’
Zou wel echt moeten. Patrick en Nick zeiden net ook in de hottub dat het een sterk pact is met die meiden. Maar ze gaan er geloof ik niets aan doen.