Ja, en Michel hoort dus ook bij dat clubje dus die zijn sowieso met zijn 5en. Nick, Patje, Jill en Thomas kunnen daar zelfs samen niks tegen doen.
Ja, hij zat te zeuren dat Jill alleen maar geld uit de pot kan halen (vanwege het kijken van het filmpje van haar opa en oma) en niks toevoegt. Dus waarom kan zij gekozen worden als huismeester?!
Maar hij is beetje zuur omdat hij al aanvoelt dat hij waarschijnlijk naar huis gaat. En hij ging ook dreigen naar Big Brother dat hij het filmpje wilde zien omdat zijn eerste kleinkind binnenkort wordt geboren of al is geboren. En als dat niet mocht en hij was genomineerd, dan vertrekt hij woensdag uit het huis. Bye bye
Misschien nog geĆÆrriteerd door het speelparadijs in de slaapkamerā¦
Ah nee, Thomas ligt te huilen in bed (livestream 2).
Ik ben bang dat hij een beetje sip (jaloers miss?) is op Mike en Matt en het contact dat zij met Jill hebben.
Edit: Jill komt binnen met Matt
Edit: Jill is even bij hem gaan liggen maar hij wil het niet bespreken. Jill gaat weg en komt straks terug.
Ohh wat vervelend dat hij zich rot voelt. Ik vind Thomas echt een lieverd. Betreft jill: Ik dacht dit eerst misschien ook even maar ergens dacht ik ook toen ik de aflevering van vandaag zag van: wil bb het niet zo laten lijken omdat ze continue al een beetje insinueren dat hun elkaar leuk vinden maar is hij misschien gewoon verdrietig wegens heimwee of iets anders?
Thomas is verdrietig omdat hij zijn plek in de groep niet goed weet te vinden. Gedoe met julie om een middelvinger. Hij nam kopjes niet mee naar binnen en Julie vond dat raar en stak haar middelvinger op en werd blijkbaar boos .
Ook denkt Thomas dat Julie denkt dat hij een slecht persoon is. Jill is echt wel heel lief voor Thomas en probeert hem echt op te fleuren.
Thomas vind ook dat ze zo basaal reageren en meteen zo boos.
Lol, als er iemand niets heeft bijgedragen in het huis is Patrick het wel. Wat doet hij buiten een beetje op de bank liggen onder een dekentje?
Jill spreekt hem echt heel lief toe. Echt een goede vriendin. Vind ook dat ze een punt heeft dat sommige mensen het allemaal te serieus nemen. Ik hoop echt niet dat Thomas eruit moet. Thomas is denk wel populair onder het publiek daarmee heeft hij wel echt een voordeel.
Ah kijk, hier kwam toch wel de kleine aap uit de mouw.
Jill zei dat Thomas het belangrijkste voor hem was in het huis. Thomas zei, nee dat is niet waar, jij loopt ook weg met Matt en Mike. Ik zie hoe jij met hen omgaat. Toen zei Jill dat dat echt niet zo is en dat Thomas haar beste maatje is en blijft.
Thomas zei toen dat Jill de meeste speciale vriendin (van alle vrienden en vriendinnen) is die hij ooit heeft gehad.
Ik ben eigenlijk wel fan van Nick. Hij doet veel om de groepssfeer te bewaken, voelt het aan als iemand zich niet goed voelt en wil daar iets aan doenā¦
Ik ook! In het begin had ik het niet zo op hem maar hij stijgt steeds verder naar boven in mijn lijstje. Maar met Michel hetzelfde.
Bah hoezo is Thomas zo jaloers en claimerig
Same. Ik zet tijdens het thuiswerken wat afleveringen aan en thatās it. Had er ook meer van verwacht.
Ik kijk ook nog maar amper.
Vind de uitzendingen ook op echt een rot tijd komen. In Nederland om 21:30 geloof ik, in Belgiƫ nog later toch?
Ja klopt, dat is bij ons ook zo.
Op donderdag is de live uitzending waar iemand er uit gaat. Vrijdag zit de persoon die er uit gaat er nog in
Op zaterdag heb je geloof ik ook nog een weekoverzichtā¦
Volgens mij was er bij de āoudeā Big Brothers de dag erna een dagverslag. Dus wat op dinsdag gebeurde, dat zag je op woensdag.
Vind dat ook veel logischer en fijner
Huh super raar. Ik ging zojuist de stream volgen en de bewoners waren in discussie want ze mochten kiezen voor bepaalde dingen (denk dat ze een opdracht hadden gedaan). En toen opeens was er mega veel gezeik op big brother omdat ze blijkbaar het gekozen voorwerp maar een dag mochten houden terwijl dat er niet bij stond? En nu zijn de bewoners telkens niet in beeld ofzo. Soms hoor je ze. O en nu is er gedoe tussen Tsjerryl (hoe typ je zijn naam) en Michel haha het hele huis is in rep en roer.
Edit: hallo dat beeld blijft de hele tijd maar op een punt richten waarooooom. Zodra er gezeik is of er wordt geklaagd over Big Brother dan zetten ze de microās uit ook hallo lame.
Zo ik las net op Twitter dat Zoëy gaat stemmen op Naomi⦠Zoëy is nog erger dan Nathalie en is haar eigen gat aan het graven.
BB heeft er sowieso een handje van om van cameraās te switchen en audio uit te zetten wanneer er te negatief wordt gepraat over BB.
De koudste plek nu in NL is sowieso het BB huis
Dit is er gebeurd:
Maar wie nou boos is op wie dat snap ik niet helemaal