Big Brother

Het groepje van Liese op Jerrel.

1 like

Dit is toch niet te lezen

5 likes

Jaaa de interpunctie is ver te zoeken.
Jill moest ergens voor kiezen en had keuze uit meerdere dingen, waaronder een home trainer. Tegenover de dingen stonden grotere en kleine bedragen. Puzzels waren €150 en de home trainer €800 volgens mij. Ook kon ze kiezen voor een karaoke avond en weet ik veel wat. De groep zei ā€œwe willen een home trainerā€. Die heeft ze dus gekozen. Nu blijft die home trainer er maar ƩƩn dag staan en is de groep boos maar hoe en wat en waarom weet ik niet. Mensen weten ook dat Jill daar zelf nooit op zou stemmen.

Oh ik tune precies op het juiste moment in, ze zijn nu uitpraten in de woonkamer

Ik weet het ook niet allemaal want nog maar net aan het luisteren.

Er zijn mensen boos op Jerrel omdat hij zaken die hij had ā€˜opgevangen/gehoord’ heeft doorgezegd en dat bleek niet juist te zijn.

Ik denk dat daar Michel en Jerrel woorden over hebben gehad.

Jill kon de situatie maar moeilijk aan o.a. met dat de gekozen hometrainer maar 1 dag bleef. Dat had niemand van de bewoners zo begrepen, dus boos op BB.

Jerrel moest huilen omdat hij is aangesproken op het foutief doorgeven van informatie.
Naomi zou geroepen hebben op hem omdat ze te kwaad was om rustig te praten.

Patje zou gezegd hebben dat als je het huismeesterschap niet aankan je dat niet moet aannemen en dat heeft Thomas opgevangen en hij is Team-Jill.
Dan is er ook geroddel geweest dat Patje zou gezegd hebben dat ze dan haar koffers moest pakken als ze het niet aankon, maar dat is niet waar.
Jill hoort dit nu (16.47) pas van Thomas en is van slag.

Middelbaar school niveau dit. Heerlijk!

2 likes

Voor zover ik het weet vond Jerrel dat iedereen over Jill heenliep (heeft die ook gezegd tegen lieze groepje). Jill moest huilen nadat zij uit de dagboek kamer kwam (waarom weet ik niet). Jerrel zei toen van ja je moet niet zo over je heen laten lopen iedereen is fake en niemand zegt wat tegen je als je moet kiezen en zodra jij de dagboek kamer inliep ging het los buiten. En toen werd Michel daar boos om volgens mij en toen kregen Jerrel en Michel woorden (toen ging de camera op tilt, ook daarvoor al omdat iedereen aan het zeiken was op BB) en daarna gingen Patje en Michel schreeuwen tegen Jerrel en was Jerrel aan het huilen omdat ze aan het schreeuwen waren.
Dit is wat ik heb gezien haha.

2 likes

Heftige middag. Nu zijn ze aan het nomineren dus ik ben benieuwd. Sowieso Thomas, maar ik ben benieuwd wie er bij komt.

Nick wil op Michel stemmen omdat hij zeker weten veilig is. En hij wil sowieso niet op Patje en niet op de vrouwen stemmen. Omdat hij niet zeker durft te zeggen dat de vrouwen veilig zijn. Het zou ook nog wel gelijkspel kunnen worden dat Jill de doorslag moet geven.

Vind het wel echt heel jammer dat de nieuwe bewoners niet mogen nomineren en niet genomineerd mogen worden. Anders was Jerrel sowieso genomineerd geweest.
Misschien dat Naomi tegenover Thomas komt te staan?

Ik vraag me oprecht af of Michel het zou winnen van Thomas. :open_mouth: Thomas heeft alle Jill fans achter zich.

Wie moet er blijven?

• Thomas
  • Michel

0 stemmers

• Patrick
  • Thomas

0 stemmers

Ik zie dat Jill en Thomas met hun armen aan elkaar vastgeknoopt zitten :joy: Was dat een opdracht?

Is 1 van de huisregels van deze week. Een uur lang vast zitten aan iemand. Ze trekken dan allemaal een kaart en je moet dan met degene die dezelfde kaart heeft.

1 like

Ik vind Mike echt awkward, voel soms echt plaatsvervangende schaamte

Hij zit aan Naomi vastgebonden en ze liggen op bed te kletsen over nominaties enzo en ineens gaat hij op zijn elleboog leunen en zeggen ā€˜je kijkt zo schattig, jij kunt echt zo schattig kijken’ … het was echt raar

Ik vind Jill wel echt een sfeermaker en heel grappig, maar kan me wel voorstellen dat als je 24/7 met haar in een huis woont, helemaal nu in combinatie met die nieuwe jonge(re) jongens, je doodmoe wordt haha

5 likes

Ik vind dat Jill in de uitzendingen wel veel positiever wordt neergezet. Op basis van de livestream heb ik echt een heel ander beeld van haar (veel kinderachtiger en over de top😬). Wel heel duidelijk dat de makers haar in de finale willen.

2 likes

Zonde, was vorige week echt gezellig en dacht toen van hee, wie weet wordt het toch nog wat met deze groep. Maar nu is echt de hele sfeer weer ongezellig en vijandig.

Heb je de aflevering van gister niet gezien dat ze over de grond ligt te rollen? Vreselijk

Oh haha, nee dat heb ik gemist :thinking:

Haha iedereen (vooral Michel :woozy_face: ) is helemaal verontwaardigd dat ze de nieuwe bewoners niet mogen nomineren en dat zij dan nu ā€œgestraftā€ worden. Omdat er eerst drie bewoners vrijwillig zijn opgestapt. Huh dat is toch de omgekeerde wereld. Het zou toch lullig zijn als die drie nieuwe bewoners gelijk genomineerd kunnen worden na 2/3 dagen. Dan zou er nooit meer iemand bij kunnen komen.

Tsjerryl zorgt wederom weer voor opschudding en frustratie binnen de groep…

Vind het ook vreemd dat hij dus iets hoort van zijn vriend via de redactie. Is niet eerlijk tegenover de rest. Volgens mij vind de redactie/productie de drama wel interessant en willen ze hem zo lang mogelijk erin houden

Ik snap niet dat die Jerrel ogenschijnlijk zo weinig wordt aangesproken door andere bewoners als ie weer eens een belachelijke opmerking maakt of iets belachelijks doet.

3 likes