Michel stond net echt te koken joh. Had niet van een doorgewinterde marinier verwacht dat ie zich zo snel op de kast zou laten jagen. Michel en Nick hadden het er ook over dat ze Jerrel willen wegpesten En toen draaide BB natuurlijk weer het beeld en geluid weg.
Zo irritant steeds ,gebeurd er eens iets word beeld en geluid weer weggedraaid
Ja maar kom op, Nick durft niks in zân gezicht te zeggen terwijl hij het allemaal niet vindt kunnen
hij is de âbaasâ van de villa maar doet eigenlijk niks
Ja ik vind Nick echt zoân zak patat man man die zou ik ook graag zien vertrekken zeg. Telkens allemaal dreigen, maar niks doen haha doei.
Ja, klopt. En Nick zat ook nog lekker olie op het vuur te gooien om Michel nog meer op te fokken.
Haha, wat toevallig! Ja, hij heeft 12 jaar bij de mariniers gewerkt en is toen overgestapt naar de persoonsbeveiliging.
Blijkbaar heeft hij dat gelogen, Julie is verhaal gaan halen bij BB en die heeft verteld dat Ferrel helemaal niks van een boodschap van zijn vriend gekregen heeftâŠ
@Xiomara Ik snap Michel zân verontwaardiging over het niet mogen nomineren van de nieuwelingen wel want RenĂ© mocht ook binnen 3 dagen genomineerd worden en als Theo niet opgestapt was dan was hij er de eerste donderdag al uit geweest
Denk dat ze (Big Brother) daar wel van hebben geleerd dan. Dat vond ik ook geen goede actie. Ik vind het zelf gewoon niet fair want dan wordt het echt zoân kliekje en kan er niemand meer bijkomen. Ze doen echt alsof ze worden gestraft haha zo sneu.
Ik vind dat de bewoners over het algemeen wel wat minder mogen klagen hoor. Je doet toch mee aan een zogenaamd experiment or whatever it may be. Echt deal with it, suck it up, er is geen man overboord en dit is niet het einde van je leven want BB is nou eenmaal niet je leven zeg.
Ik vind dat de productie wel beter zn best kan doen qua spellen enzo en ze pakken niet altijd alles handig aan, maar heb wel het idee dat echt bijna niets meer kan omdat ze zo snel over de zeik zijn. Vroeger waren de BB mensen in het huis wel wat harder naar mijn idee.
Ben benieuwd wanneer de nominaties bekend worden gemaakt. Denk echt dat de bom gaat ontploffen bij Patrick
Zal hij zijn ingehuurd als acteur? Zo kun je toch niet zijn.
Hij heeft ook op het egf gezeten maar weet de oude naam niet meer
Ik denk dat Jerrel zichzelf ook een beetje zo gedraagt omdat die echt mega onzeker is. Praat het niet goed, maar ik heb ergens toch wel met hem te doen ofzo? Ik vind eigenlijk Lieze gewoon het aller aller stoms van iedereen. Geen leuk mens vind ik dat.
Maar das toch juist de bedoeling van het spel? Dat er een kliekje 100 dagen tussen een paar muren opgesloten zit.
Maar omdat zij er eerder inzitten maken zij dus meer kans. Iemand na 3 dagen afschrijven vind ik niet het spel. Ik vind dat iemand wel een kans moet krijgen om zich in een week te bewijzen, zoals iedereen.
Al zou ik niet rauwig zijn om Jerrel nu uit te zwaaien
Ik vind die Jerrel zo walgelijk. Ze laten ook echt niet genoeg zien hoe kut ie is. Vind m ook echt neppig.
Oh echt! Hij heeft het dus gewoon gelogen :o . Hij heeft er sowieso een handje van om onjuiste info te delen. Ik houd het niet meer bij xD
Ze hebben Jerrel zijn spulletjes verstopt. Echt pestgedrag.
Ja maar hoezo denkt hij dat hij huismeester wordt?
Tsja, hij is beetje vreemd Hij âvoeltâ het aan ofzo. En vanochtend voelde hij aan dat Gebroeders Ko zou worden gedraaid bij de polonaise⊠en dat gebeurde!