Wist jij al dat hij mocht blijven of was dat een gok? Want toen jij dit poste was het in België nog reclame.
Ik kijk in Nederland via Videoland. Begint het op een ander tijdstip? Hier begint het om 21:30.
Oh ja! Dan bij dat ene waarbij ze allemaal die gewaden aan hadden?
Edit: al gezegd zie ik
Ohjaaaa!
Nee Nick kwam met Els.
Jill kwam met René en Zoey.
Julie, Patrick en Michel met gewaden.
Jerrel en Matt door bewoners en Mike door het publiek.
Thanks voor de opheldering iedereen 
Voor wie stemmen jullie als sterkste vrouwelijke leider?
Ik heb op Liese gestemd.
Zoey is ook klaar met zijn drama blijkbaar 
Klopt! Ze zei in de live stream dat ze meer afstand van hem wil nemen en wilt geen klikje met hem vormen 
Ze zijn indd close de laatste tijd. Julie heeft wel een vriend dus meer dan dit zal het niet worden. Geen duimpjes 
Patje 

Hebben ze bij BB nieuwe mensen achter de schermen. Vind deze week de gekozen camera angles zo raar. Irriteer mij er zo aan 

Ook verwachten ze blijkbaar dat Jerrel weer een showtje gaat opvoeren gezien dan camera steeds op hem blijft 
Dat Michel haar ziet zitten was mij wel duidelijk
. En Julie vind het ook allemaal leuk, maar heeft een gezin thuis. Dus denk de enige duimen die we zien van Michel alleen zullen zijn 

Excuses voor de belabberde kwaliteit van de foto’s 
Ah ze zijn wel echt cute samen. Misschien na big brother?
Ja vind ze ook zeker leuk zo samen. Wellicht. Een affaire beginnen met al die camera’s om je heen lijkt mij ook niets goed doen aan je populariteit bij het publiek… of juist wel 

Hahaha volgens mij kan Michel niks meer verkeerd doen.
Ik vind Matt een beetje een meeloper die te graag bij elk groepje wil horen. 
Jawel, op haar insta (die beheert wordt door vrienden of familie) werd gezegd van wel