Big Brother

Dat Michel haar ziet zitten was mij wel duidelijk :sweat_smile:. En Julie vind het ook allemaal leuk, maar heeft een gezin thuis. Dus denk de enige duimen die we zien van Michel alleen zullen zijn :see_no_evil::sweat_smile:

Excuses voor de belabberde kwaliteit van de foto’s :see_no_evil:

1 like

Ah ze zijn wel echt cute samen. Misschien na big brother?

1 like

Ja vind ze ook zeker leuk zo samen. Wellicht. Een affaire beginnen met al die camera’s om je heen lijkt mij ook niets goed doen aan je populariteit bij het publiek… of juist wel :thinking::smirk:

Misschien gebeurt er wel iets een x in de sauna…

1 like

Hahaha volgens mij kan Michel niks meer verkeerd doen.

1 like

Ik vind Matt een beetje een meeloper die te graag bij elk groepje wil horen. :tired_face:

2 likes

Jawel, op haar insta (die beheert wordt door vrienden of familie) werd gezegd van wel

Heeft ze zelf al een paar keer gezegd in het huis. Ze is samen met de papa van haar jongste kind.

Ik zie ook wel gebeuren dat de nieuwe allemaal één voor één eruit worden gestemd (door k4 etc). Mike lijkt goed in de groep te liggen, maar dat is ook beetje schijn.

Heb opgevangen dat Julie en Naomi? Of was het nou Zoey? XD hem vinden ‘acteren’. Julie had het over dat ze niet gelovende dat hij altijd vrolijk is. En hij zei blijkbaar dat hij even down/verdrietig? was, maar hij kon toen ook wel lachen. En Julie gelovende niet dat je zo blij kan doen als je je down voelt :sweat_smile:. Dus conclusie hij is een goede acteur… Oja en hij wist over de populariteit van Jill. En trok van minuut één gelijk naar haar toe. Dat vonden ze een tactisch zet van hem…

Maar goed… Michel vonden ze vanaf het begin ook raar etc. Dus misschien draaien ze nog bij. Al geloof ik best dat sommige moe worden van Mike, omdat hij zo vrolijk doet en wilt dat iedereen in de groep ook zo voelt. In Zoey der woorden: Kumbaya shit.

@Loempia
Zoey zit niet meer bij K4. Zij heeft op Michel en Nick gestemd, terwijl Liese, Julie, Michel en Naomi op Thomas en Patrick hebben gestemd.
Ze gaat wel overal verhaal halen en met iedereen babbelen, maar zit niet meer bij de vaste klik.

@Bergson
Die indruk heb ik ook wel. Maar ik kan het ook wel weer begrijpen van zijn kant. Hij moet moeite doen om bij de groep te horen en erg goed lukt dat niet (behalve Jill en Thomas dan), dus wat moet hij dan?
Mike slaagt er iets beter in, misschien omdat hij ouder is en beter bij de anderen past dan zo’n jonkie?

1 like

Nee klopt, moet dan K3 zijn haha. Was even in de war omdat ze eerder wel meer onderdeel was. Julie is wel onderdeel van K3 dus als zij op Mike zou stemmen zou wellicht haar groepje erin meegaan. Ik denk ook dat het gesprek was tussen Julie en Naomi. Maar twijfel een beetje :see_no_evil:. Houd het voor nu even op Naomi. Dan is K3 weer rond xD

Matt begint ook wat in mijn irritatiezone te komen.
Het voelt veel te geforceerd allemaal.

1 like

Ik hoop echt zo op een plot twist of huismeesterschap voor Michel, want anders zijn de genomineerden sowieso Michel en Nick.

Zoey, Jill en Thomas denk ik sowieso niet

Ik zag op de livestream dat Thomas, Zoëy, Jill en de andere drie jongens gezamenlijk gaan stemmen op Michel en Nick. De overige bewoners zijn met ze vijven dus maken geen kans.

Ik ook niet! Lol ik zou nooit op de kok stemmen.

6 likes

Haha ik ben echt team iedereen behalve het groepje van k5 dus ik ben zo blij als die allemaal weg zijn. Een koekje van eigen deeg. Maar ja, erg onpopulaire mening, I know.

1 like

Waarom niet, vind hem echt vreselijk zelfingenomen, denkt dat 'ie al in de finale staat en zegt nooit waar het op slaat

snap het wel.

1 like

Als Michel huismeester wordt dan gaat dat plan niet door. Hopelijk komt Jerrel er op samen met iemand van de K3 groep, dan kan hij zien hoe populair hij is.

Ik heb het moment gemist, maar volgens mij is Zoey de nieuwe huismeester

1 like

Ik ben het hier ook wel mee eens! Maar dan blijft dadelijk het clubje van Jill over en die trek ik ook echt niet. Zij denken dat ze echt deel uitmaken van een Studio 100 productie.