Nieuwe huismeester is Zoey
Gewonnen met het huismeesterspel.
Oh spuitelf. Maar ik het wel geblurt
Al heeft dat nu geen zin
Nieuwe huismeester is Zoey
Gewonnen met het huismeesterspel.
Oh spuitelf. Maar ik het wel geblurt
Al heeft dat nu geen zin
Er staat hier in dit topic zoveel uit de livestreams niet in spoiler? Zeker nu het vaak pas dagen later op tv is. Maar ik zal het aanpassen.
Volgens mij worden de genomineerden en huismeesters wel vaak geblurt. Maar snap de verwarring
Yes! Dat betekend dat Jerrel genomineerd kan worden. Leuk voor haar. Ben benieuwd naar haar huisregels
Ja dit vind ik ook apart. Ik vind het wel terecht dat je niet op de huidige huismeester kan stemmen, 2x achter elkaar immuniteit is ook overdreven. Maar ben het met je eens dat het oneerlijk is als degenen die vroeg populair waren daar nu geen profijt meer van kunnen hebben.
Ze willen op Michel en Nick stemmen… dus kan zo zijn dat Jerrel er volgende week nog zit
Dat zou ik wel jammer vinden als een van die twee weg zou moeten. Ik ben wel een beetje klaar met Liese en Julie, die mogen van mij wel naar huis.
Zoey is niet van het “kumbaya” shit dus ben benieuwd naar de regels
Hmmm… ben benieuwd of iedereen zich eraan houdt. Mike kan wel goed met Nick en Michel geloof ik
Zou Michel vs. Nick wel spannender vinden dan tegen Jerrel
Ik vind het zo frustrerend dat niemand even keihard tegen ferret te keer gaat. Maar dan ook even goed hard.
En dat iedereen hem zegt hoe erg en gemeen hij is.
En dat ie moet stoppen met het ‘ik ben onzeker, oh is het hoe ik me kleed’. Nee je bent een pestkop.
Dat gesprek met michel, hij voelde zich bijna goed omdat ie hem heeft laten huilen. In de zin van ‘oh ik heb zijn schild gebroken’.
Edit:
En blijkbaar heeft Jill de andere meiden fake genoemd omdat ze zich opmaken… terwijl ze zelf dat ook doet??? Jammer had dat niet verwacht
Das zeker waar!
Huh wat! Over Jill. Wat apart zeg. Hoorde je het haar zeggen op de stream?
Ik heb trouwens echt problemen met het kijken van de stream . Dus heb vandaag heel weinig meegekregen. Normaap zet ik het als achtergrond op.
Ik heb de hele avond al geen geluid op de stream. Heb t vaak als achtergrond aanstaan.
Ja dat probleem ken ik ook. Vastlopen of geen geluid. Had eerder geen last van. Mis nu al het geroddel haha. Al is het wel lekker stil zo zonder Jerrels gepraat
Het lijkt of Big brother de cruciale gesprekken (zoals nu tussen Zoey en Thomas waarschijnlijk over nomineren) zonder geluid laat op de streams. Misschien willen ze meer kijkers voor de afleveringen…
aaaaaaaaaaaaaargh dat gesprek tussen michel en jerrel ik ga kapot
Omg wat een gesprek ,word er zelf gewoon helemaal geïrriteerd van
Gaan je nekharen toch van omhoog staan?! Wat vermoeiend is die Jerrel… Lekker snappy ook. Gelijk happen
Is ook gewoon niet te volgen dit gesprek, op alles heel random: zet ons maar tegen over elkaar dan zien we wel, play the tapes