Big Brother

Waar is Els in de hottub als je haar nodig hebt :joy:

Echt een pisjoch

1 like

Lol hele tijd zelf play the tapes zeggen en moet het ineens roll the clips zijn, bitch :joy::joy: hou op hoor

5 likes

En waarom gelooft hij dat de buitenwereld hem zou kiezen? Heeft hij a la Dotan veel nepaccounts aangemaakt om te stemmen? :sweat_smile::see_no_evil:

1 like

Ik hoop echt niet dat Nick en Michel tegen over elkaar worden gezet. Ik vind ze beide wel leuk. Jerrel moet er echt uit pff.

3 likes

Baal echt zo dat er dus best een kans is dat Jerrel niet één van de 2 genomineerden wordt. Big brother kijken is nu zo frusterend met hem erin :sweat_smile:

3 likes

Ik zit me hier een partij opgefokt te wezen en ik was er niet eens bij. Verschrikkelijk.

1 like

Echt hoor. Nu na deze beelden ben ik er eigenlijk al aar mee, ik kan dat niet nog 2 weken aanzien denk ik.

Wat Michel zegt geloof ik wel. Dat het Thomas/Jill groepje Jerrel vooral tactisch gebruiken voor het stemmen. Wat ook logisch is alleen jammer dat het zo pisjoch is

3 likes

Mike op de livestream (over Matt) die jongen is zo verliefd … op Jill haha, heb dat idee ook wel, zo aan haar kont geplakt

Mega gifjes :sweat_smile:

5 likes

Lollll awkward. Ik vind Matt echt overal zo bijhangen als het 5e wiel aan de wagen.

3 likes

Waaaa! Lijkt ook alsof Matt dan toekijkt van ho! Wacht! Gooit zijn shirt op bed en denkt… en nou is het mij beurt! :sweat_smile:

Gil een beetje wanneer hij zich echt op haar drukt. Zo ongemakkelijk en zo anders dan wanneer Thomas en Jill het doen. Om in Zoeys woorden te zeggen de vibe is anders.

4 likes

Tegen wie zei Mike dat?
Ik word ook erg ongemakkelijk van Matt. Zie hem nog wel eens wat gaan proberen bij haar.

Tegen jerryl geloof ik

Hebben ze geen klok in BB? Ze zeggen net: kijk hoe de zon staat, het is zeker 09:00.

Degene die Jerrel zijn Instagram bijhoudt schijnt in DMs helemaal los te gaan. Scheldt en bedreigt 13-jarige :no_mouth:

Soort zoekt soort.

In principe hebben ze geen besef van tijd. Maar er zit een klok op de oven die ze met de liveshows geloof ik steeds goed zetten. Alleen vindt Thomas het leuk om de klok in de nacht te verzetten. En denken de andere bewoners dat de productie dat doet om ze geen besef van tijd te laten hebben.

2 likes

Ik kijk nu de aflevering terug en dat gesprek tussen Michel en Jerrel. Echt omg. Gaat ie vervolgens aan iedereen vragen vind je me een stoorzender. Holy shit. Zoveel respect voor Michel ook in dat gesprek. Zo’n joch echt mijn hemel.