Ik vind t oprecht ook een beetje jammer dat hij er in zit. Had het heel leuk gevonden als er een make uppende man/homo in had gezeten die ook gewoon heel leuk en positief was. Omdat t zo vaak nog niet geaccepteerd is als je lgbtq bent of een man met make up. Maar nu is er voor mn gevoel ook nog zo’n naar persoon die dan nu die community representeerd. Ik hoop zo dat iemand snapt wat ik bedoel en dat dit niet verkeerd begrepen wordt. Ik dacht dat zijn socials eerst nog openstonden maar nu ook niet meer.
Kennen jullie mensen die echt zo zijn? Zo een attitude ook gewoon. Ik denk echt wel dat ie dingen heeft meegemaakt want anders ben je gewoon niet zo dat kan ik me gewoon niet voorstellen. Zo defensief ofzo. En ergens vind ik t ook wel leuk dat er iemand die zo heftig is in zit omdat t zo’n andere wereld is. Maar ben oprecht blij dat ik niet daar met hem zit.
Michel vind ik ook leuker geworden. Vond de groep eigenlijk leuker zonder de 3 nieuwe.

Heb ik een lichte crush? Valt mee hoor
.
Die Mike lult met alle winden mee omdat hij weet dat bondjes niet populair zijn bij de kijkers.