Big Brother

Ja wauw, echt respect voor Michel hoor. Begin hem wel echt ontzettend leuk te vinden, dat maakt hem ook wel aantrekkelijker ofzo? Haha. Het is geen lelijke man natuurlijk maar zij persoonlijkheid is ook echt leuk, en dat samen… Hoe oud was ie ook alweer? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

36 en single. Ga ervoor!

2 likes

Jongens, heeft Jerrel al gezegd dat ie zijn koffers gaat pakken? Of moeten we nog even blijven hopen?

Ik zat toen te kijken en ik vond het ongelooflijk hoe iemand zo een discussie kan voeren.
Ik was er nooit fan van, maar gaf hem nog wat krediet, maar na het boeren in Jill haar gezicht was ik er al klaar mee, maar had ik nog geen hekel aan Jerrel. Sinds eergisteren wel.

Ik vond het wel knap dat deze voormiddag Michel opnieuw een gesprek had met Jerrel.
Daarin zei Jerrel iets van als het programma gedaan is en we hier buiten zijn, kunnen we waarschijnlijk goed met elkaar opschieten. Michel zweeg.:slight_smile:

Eerder zei jerrel nog dat hij michel niet zou aankijken buiten

Ik vind overigens dat Michel zich wel iets te ver liet opnaaien. Het was allang duidelijk dat jerrel erop stond zich te gedragen als een irritante chihuahua, hij had het ook eerder kunnen laten gaan want het ging echt nergens heen

2 likes

Ja, vond ik ook.
Maar Jerrel had echt al het bloed van onder zijn nagels gehaald.

Hij had ook gewoon moeten zwijgen toen Jerrel ging rondhoren in de woonkamer of hij een stoorzender was. In theorie zei hij niets over het gesprek, maar vroeg hij gewoon iets wat ‘toevallig’ buiten ter sprake was gekomen.
Ik hoorde het Jerrel vragen en hoopte toen al dat Michel zich kon beheersen, maar bij de 2de of 3de keer dat Jerrel het aan iemand vroeg kwam hij er tussen en waren ze vertrokken voor een uur (!!).

Ik word hier een beetje ongemakkelijk van of zo…

1 like

Ik vind t oprecht ook een beetje jammer dat hij er in zit. Had het heel leuk gevonden als er een make uppende man/homo in had gezeten die ook gewoon heel leuk en positief was. Omdat t zo vaak nog niet geaccepteerd is als je lgbtq bent of een man met make up. Maar nu is er voor mn gevoel ook nog zo’n naar persoon die dan nu die community representeerd. Ik hoop zo dat iemand snapt wat ik bedoel en dat dit niet verkeerd begrepen wordt. Ik dacht dat zijn socials eerst nog openstonden maar nu ook niet meer.

Kennen jullie mensen die echt zo zijn? Zo een attitude ook gewoon. Ik denk echt wel dat ie dingen heeft meegemaakt want anders ben je gewoon niet zo dat kan ik me gewoon niet voorstellen. Zo defensief ofzo. En ergens vind ik t ook wel leuk dat er iemand die zo heftig is in zit omdat t zo’n andere wereld is. Maar ben oprecht blij dat ik niet daar met hem zit.

Michel vind ik ook leuker geworden. Vond de groep eigenlijk leuker zonder de 3 nieuwe.

5 likes

Ik kan me goed voorstellen dat dat de bedoeling was van BigBrother. Hem selecteren omdat hij tot een minderheidsgroep hoort en diversiteit is altijd goed. Waarschijnlijk dacht de groep daar ook zo over, zij konden ook wel een vrolijk figuur gebruiken. Alleen is het anders uitgedraaid en dat heeft echt niks met LGBTQ te maken, maar door zijn functioneren in een groep.

En of ik iemand ken die zo is? Ja, een collega. Zij wordt door heel veel mensen genegeerd in alles wat niet met het werk te maken heeft.
Ik heb collega’s waar ik goed mee opschiet en waarvan ik niet begrijp dat ze wel met haar de pauze doorbrengen. Beetje vergelijkbaar met wat ik denk van Jill & Thomas.
Maar zij hebben hem ook nodig ivm nominaties.

2 likes

Kijk nu de aflevering van vrijdag terug en moest wel lachen om de videoboodschap van de zoon van Patrick. “Je spreekt Ivar uit op zijn Engels”. En Patrick: “hadden ze hem niet gewoon Jos kunnen noemen??”. :joy::joy:

7 likes

Is er al bekend wat Nick heeft gekregen voor zijn winnende cupcake? Bij mij doet wederom de stream het niet :frowning:

Jaa hij mocht tien nummers uitkiezen die vanavond gedraaid werden. Nick heeft gekozen dat de groep vanavond ook een paar nummers mochten uit kiezen.

Eens @Eddie hij heeft echt veel respect voor zijn medemens. Hij voelde zich ook heel schuldig om wat er was gebeurd in de hottub.

1 like

Michel heeft vannacht een valentijnsdag ontbijt staan maken voor iedereen. Met zelfgemaakte cupcakes.
Heel leuk en lief!

12 likes

Hoor net dat Mike wil gaan stemmen op Jerrel en misschien ook Matt. Mike vind het een beetje vervelend dat Matt alles doet wij hij doet. Dus als Mike ergens gaat zitten praten met iemand komt Matt er steeds bij. Matt loopt Mike steeds achterna. Mike denkt niet dat er meer mensen zullen stemmen op Matt. Dus het meer een soort “safe” stem. Hij stemt wel maar niet persé met de gedachten om hem eruit te spelen. Anders dan met Jerrel, die wil hij er wel uit hebben.

Mike graaft zijn eigen graf hiermee. Volgende week wordt hij genomineerd.

1 like

@stervis
Haha nou qua leeftijd kan prima, zoveel jaar zit er ook niet tussen :joy:

@Dancingqueen
Omg cute :pleading_face: Heb ik een lichte crush? Valt mee hoor :joy:

1 like

Daar ben ik ook bang voor (nouja bang… ik vind het niet erg). Maar volgens mij heeft hij het indd niet door. Hij zegt tegen Naomi en Nick dat hij niet met het Jerrel bondje wilt, omdat ze zo tacktisch bezig zijn met spel. En hij wil dat niet… maar zegt wel dat hij bij Naomi en Nick wil horen xD. Alsof zij niet tacktisch spelen :see_no_evil:.

Maar als Mike eruit wordt gestemd gaat zijn schaduw genaamd Matt dan ook mee :sweat_smile::see_no_evil:

Nick en Michel gaan Jill nomineren. Ze willen haar er niet per se uit hebben, maar zien haar als sterke speler (zeggen ze)

Maar meeste (afgezien van jill groepje) zullen toch ook op Jerrel stemmen?

Mijn videoland app deed het niet dus heb misschien wel wat gemist :see_no_evil: