Ik keek net heel even en toen hadden Michel en Nick het alleen over stemmen op Jill. Misschien was het al vanzelfsprekend genoeg dat de ander Jerrel is? Geen idee haha, maar kan me niet voorstellen dat Michel niet op hem stemt
Geen idee wie Mike en wie Matt is
Ahh man ik kreeg ook al het idee dat mike meer naar de andere kant ging. Wat stom. Misschien is het een of andere tactiek om langer in het spel te blijven ofzo? Zo van de Nederlanders gaan mij er sneller uitstemmen dan de Belgen ofzo? Idunno. Al denk ik dat ze hem er gewoon gaan uitstemmen en hem gewoon gebruiken zoals het NL groepje Jerrel gebruikt.
Matt is de schaduw van Mike dus je kan ze als één persoon zien :-p
Ik luisterde net meee met een gesprek tussen Nick en Naomi. En zowel Nick als Naomi gaan ook op Jerrel stemmen. Dat is wat ik begreep. Denk ook gek zou zijn als Nick (en Michel) niet op Jerrel zouden gaan. Maargoed⊠ze kunnen ons altijd nog verrassen . En van Naomi weet ik het niet zeker, maar zo bracht ze het wel.
Mike en MattâŠbeide mogen van mij direct naar huis. Die Mike lult met alle winden mee omdat hij weet dat bondjes niet populair zijn bij de kijkers.
Is er btw al genomineerd door de bewoners? Heb niet mee kunnen kijken met de livestreams.
Wat Mike nu doet is echt niet heel slim. Ik ben er wel blij mee, hij is zo naar tegen Matt en Jill ook trouwens.
Livestream weekopdracht
Ze hebben net de weekopdracht moeten doen maar dit was niet te zien op de livestream. Wat ik uit de gesprekken op kan maken is dat ze 8000 euro hebben verdiend en dat Naomi immuniteit heeft gewonnen, ze mag deze volgens mij zelf houden maar ook weggeven aan iemand. Het groepje van Thomas, Jill, Jerrel is nu in paniek want die voelen de bui al hangen
Matt loopt de hele tijd achter de kont van Jill aan en Mike voelt ze echt veel te popi jopi, echt de coole brabander proberen uit te hangen
Blij dat Zoey en Naomi immuniteit hebben, de enige twee die ik nog kan verdragen. En ik vind Liese eigenlijk ook nog wel ok
Welke bui voelen ze dan hangen? Ik snap niet zo goed hoe dat veel effect heeft voor hen. Ze kunnen toch nog steeds de personen nomineren die ze wilden?
Volgens mij mag Naomi immuniteit weggeven aan iemand anders uit het groepje waar ze mee was in de opdracht. Dus dan zou de immuniteit ook wel eens voor Michel bv kunnen zijn. En dat is voor de kinderkamer natuurlijk niet gunstig want hem wilden ze tegenover Nick zetten geloof ik. Weet alleen niet of ze horen wie immuun is voor of na het stemmen.
Ze moeten Naomi laten denken dat ze op haar stemmen. En dan toch op Michel en Nick gaan
Zoey denkt dat Naomi haar immuniteit voor zichzelf zal gebruiken, omdat er in de week dat zij huismeester was niemand naar huis hoefde (dat was net nadat Daan, Nathalie en Jowi vertrokken waren). Ze heeft toen haar immuniteit dus niet kunnen gebruiken en volgens Zoey was ze daar best boos over, waardoor ze denkt dat Naomi het nu voor zichzelf zal gebruiken.
Wat @Beetle zegt idd! Ze willen Michel en Nick nomineren maar als Naomi immuniteit aan Michel geeft gaat dat niet door. Het hangt er dan idd ook vanaf of ze dit van te voren te horen krijgen of niet. Als dat zo is zouden ze hun stem nog snel aan kunnen passen (naar Liese, Naomi of Julie) maar dan is het nog maar de vraag of ze Zoey mee krijgen aangezien zij dan ook op 1 van de Belgische vrouwen moet gaan stemmen. En ik weet niet of ze dat wil.
Oh zo. Ik zou het lekker voor mezelf gebruiken haha
Als ze nick en michel nomineren en jerrel blijft stop ik echt met kijkenâŠ
Maar echt. Leave Michel alone
Zo denk ik er ook over, dan wordt het 1 grote kleuterschool.
Naomi heeft haar immuniteit aan Julie gegeven. Dus nog alle kans dat Michel tegenover Nick komt. hoop dan echt dat Michel eruit gaat⊠Jerrel gaat los dan
OMG. Zoey naar de dagboekkamer⊠dus waarschijnlijk 2 personen met hetzelfde aantal stemmen
Ik hoop zo dat Matt en Mike niet hebben meegestemd.
Het is wel echt overduidelijk wie Big Brother win, wat er ook gaat gebeuren de komende wekenâŠ