Net zei Zoey op de livestream tegen Jill etc. Van ik wil t zo graag tegen jullie zeggen. En toen zei ze iets van Mike is gangang dus volgens mij is hun plan gelukt.
O beter! De Facebook groep zit echt vol fanatieke boomers. Ze hebben zelfs een topic over leuke quotes van Jill.
Valt me echt tegen dat niet iedereen op dat pisjoch stemt
Zoey vertelde dat ze tussen 2 mensen moest kiezen en degene die sowieso genomineerd was zag ze niet.
Edit: Alhoewel dit wel zou kunnen⦠en dan heeft ze Jerrel gered denk ik
Volgens mij klopt dit niet. Dacht dat Matt op Nick heeft gestemd.
True! Volgens mij klopt Mike ook niet.
Mike heeft gezegd dat hij op Jerrel en Matt heeft gestemd zegt Nick. Maar of dat klopt weet niemand.
Matt op Nick en Michel, zoals afspraak.
6 voor Jerrel
5 voor Jill
5 voor Nick
5 voor Michel
Vond Jill eerst leuk maar door dat Jerrel gedoe vind ik haar nu stuk minder leuk
. Ik snap dat het tacktisch is maar hij is echt gewoon een draak! En heeft zij over dat hij een kans verdient⦠blahblah 
Ja, dat vertelde ze tegen Thomas op de bank. Dat ze twee namen had en dat ze de andere naam niet wist. Maar zou niet weten wat Mike dan zou moeten hebben gestemd.
Jerrel sowieso 5, Jill sowieso 5, Michel sowieso 5, Nick sowieso 5. Dus Mike heeft de cruciale stem gezet. Zegt hij nu ook in de sauna. Hij heeft gezorgd dat het gelijkspel is geworden.
Mike heeft niet op Nick, Julie en Naomi zegt hij nu in de sauna. Mike heeft āsafeā gestemd dus ik denk Thomas en Liese. Ja, hij bevestigd dat hij op LIESE heeft gezet.
Haha ik zit dezelfde livestream te kijken. Jij bent sneller met typen haha.
Hahaha. 
Maar dan gaat het sowieso tussen Nick, Jill, Michel en Jerrel?
Maar dan klopt het toch niet dat Zoey tussen 2 moest kiezen?
Nee, inderdaad
Ik snap het niet meer⦠irritant haha.
Ik begrijp op zich wel het tactische spel maar ik wil Jerrel er gewoon zsm uit hebben 
Wat denken jullie? Wordt het Nick vs. Jill?
Als dat gebeurt heeft Nick toch wel een veel grotere kans dan Jill qua stemmen mag ik hopenā¦
Ik betwijfel het hoor. Jill was ook gekozen als de populairste van het huis.
Ja, maar intussen is die populariteit hopelijk wel wat gedaaldā¦
Aaah die Michel