Bedoel je Jill?
Ja. Ik zag laatst een pol op Facebook bizar hoeveel fans ze heeft.
Oh serieus. Op twitter is ze niet meer zo geliefd. Daar is echt 99% voor Liese, Julie, Nick, Michel en Naomi.
En noemen ze de rest de kleuters.
Zoey die meermaals roept niet van het kumbaya te zijn en dan zelf een regel invoert waarbij iedereen iedereen dagelijks een compliment moet geven in de doucheruimte(?) Vind haar sowieso niet zo leuk. En dat gegil van d’r steeds vind ik ook maar irritant.
Hoezo zijn Mike en Zoey opeens zo close?
Ik vind Matt echt een beetje zielig. Jill doet ook zo bitchy tegen hem soms.
Pff die Mike vind ik echt irritant. Mag van mij echt direct naar huis. Hoop dat hij volgende week wordt genomineerd. Denk dat hij ook degene is die anders gestemd heeft.
Net zei Zoey op de livestream tegen Jill etc. Van ik wil t zo graag tegen jullie zeggen. En toen zei ze iets van Mike is gangang dus volgens mij is hun plan gelukt.
O beter! De Facebook groep zit echt vol fanatieke boomers. Ze hebben zelfs een topic over leuke quotes van Jill.
Valt me echt tegen dat niet iedereen op dat pisjoch stemt
Zoey vertelde dat ze tussen 2 mensen moest kiezen en degene die sowieso genomineerd was zag ze niet.
Edit: Alhoewel dit wel zou kunnen… en dan heeft ze Jerrel gered denk ik
Volgens mij klopt dit niet. Dacht dat Matt op Nick heeft gestemd.
True! Volgens mij klopt Mike ook niet.
Mike heeft gezegd dat hij op Jerrel en Matt heeft gestemd zegt Nick. Maar of dat klopt weet niemand.
Matt op Nick en Michel, zoals afspraak.
6 voor Jerrel
5 voor Jill
5 voor Nick
5 voor Michel
Vond Jill eerst leuk maar door dat Jerrel gedoe vind ik haar nu stuk minder leuk . Ik snap dat het tacktisch is maar hij is echt gewoon een draak! En heeft zij over dat hij een kans verdient… blahblah
Ja, dat vertelde ze tegen Thomas op de bank. Dat ze twee namen had en dat ze de andere naam niet wist. Maar zou niet weten wat Mike dan zou moeten hebben gestemd.
Jerrel sowieso 5, Jill sowieso 5, Michel sowieso 5, Nick sowieso 5. Dus Mike heeft de cruciale stem gezet. Zegt hij nu ook in de sauna. Hij heeft gezorgd dat het gelijkspel is geworden.
Mike heeft niet op Nick, Julie en Naomi zegt hij nu in de sauna. Mike heeft ‘safe’ gestemd dus ik denk Thomas en Liese. Ja, hij bevestigd dat hij op LIESE heeft gezet.
Haha ik zit dezelfde livestream te kijken. Jij bent sneller met typen haha.
Hahaha.
Maar dan gaat het sowieso tussen Nick, Jill, Michel en Jerrel?