Maar dan klopt het toch niet dat Zoey tussen 2 moest kiezen?
Nee, inderdaad Ik snap het niet meer⦠irritant haha.
Ik begrijp op zich wel het tactische spel maar ik wil Jerrel er gewoon zsm uit hebben
Wat denken jullie? Wordt het Nick vs. Jill?
Als dat gebeurt heeft Nick toch wel een veel grotere kans dan Jill qua stemmen mag ik hopenā¦
Ik betwijfel het hoor. Jill was ook gekozen als de populairste van het huis.
Ja, maar intussen is die populariteit hopelijk wel wat gedaaldā¦
Aaah die Michel
Vond dat echt een rare regel die indd niet bij haar past. Vind die complimenten ook zo ongemakkelijk om te zien
Ik vind dit echt veel te spannend haha echt lame. Wanneer wordt het bekend gemaakt?
Edit: ah morgen weten we het dus
Dus Michel en Jill
Word wel een beetje moe van die Belgen die nog steeds lopen te zeiken over de bondjes van week 1 van de Nederlanders DIE ALLANG WEG ZIJN. Ze proberen hun eigen ābondjeā hierdoor echt goed te praten.
Ja, ik voel me ook beetje triest hahaha. Zit aan de buis gekluisterd.
Mike zegt nu dat hij gelogen heeft in de sauna.
En niet op Liese heeft gestemd.
Hij dacht dat Jerell de meerderheid van de stemmen zou krijgen. Maar dat is dus niet zo.
Wat doet ie moeilijk joh die Mike. Wil ook graag de schijnwerpers op zich hebben. Zeg gewoon eerlijk wat je hebt gestemd.
Die Mike praat alleen maar over zichzelf. Een grote Mike show de hele dag
pff vervelend zeg. Eerst doet die alsof hij op Jill heeft gestemd, maar dan toch weer niet. Vervelende man.
Hij maakt zich ook niet populair zo. Michel is kwaad haha.
Snap ik. Iedereen ging al uit van Jerell sowieso op de nominatielijst.
Een neutrale stem is ook heel vervelend deze week.
Ja, sowieso. Maar vind het wel mooi dat Michel en co even lekker kan stressen. Die zaten zich al rijk te rekenen. En dachten Mike in het bakje te hebben.
Hadden jullie meegekregen dat Thomas en Mike vannacht een hele volle emmer water op de wc deur hadden geplaatst als grapje?
Daar was iedereen heel erg kwaad over omdat het best wel veel gewicht is in zoān grote emmer. Michel was de eerste die naar het toilet ging en heeft de emmer weggeduwd en alleen zijn arm en heel de vloer was nat, gelukkig.
Maar nu denken ze dat Thomas en Jill dat hebben gedaan en gaan Nick en Mike die terugpakken vannacht. Ze willen slagroom in Jill haar hand spuiten als ze slaapt. En van Thomas zijn kleding verstoppen. Echt hypocriet van Mike, want niet Jill maar hij was met die emmer bezig.