Nou ja je hoeft niet te zeggen op wie je hebt gestemd. Maar zeg dan iig gewoon dat je het niet wilt zeggen en ga er niet zo omslachtig over liegen. Maak je jezelf idd niet populair mee.
@Dancingqueen Kinderachtig dat Mike dat niet gewoon toegeeft.
Nou ja je hoeft niet te zeggen op wie je hebt gestemd. Maar zeg dan iig gewoon dat je het niet wilt zeggen en ga er niet zo omslachtig over liegen. Maak je jezelf idd niet populair mee.
@Dancingqueen Kinderachtig dat Mike dat niet gewoon toegeeft.
Mike is de boel bij elkaar aan het liegen Michel is volgens hem vals maar wel steeds heen en weer lopen tussen 2 kampen. Zoey weet zich zogenaamd geen houding te geven, maar ik denk dat Michel en Nick genomineerd zijn en dan blijven we over met Jill en haar kleuters.
Ik vraag me echt af hoe dat morgen uitpakt met de meiden.
Zo Mike is heftig hĆØ!! En ik dacht dat Jerrel de acteur zou zijnā¦
Jerrel is nu een stuk rustiger maar hij doet verder niks zondert zich steeds af. Ik hoop echt dat BB het niet zo ver laat komen dat straks 2 of 3 Belgen achter elkaar naar huis moeten door het stemgedrag van die nieuwe groep
Wat maakt het uit dat ze belgen zijn dan? Eerder vertrokken er ook 3 Nederlanders
De Belgen zijn het meest volwassen in dat huis. Mike, Matt en Jerrel vind ik gewoon 10 keer niks.
Ik snap je opmerking niet helemaal, dat je hoopt dat BB het niet zo ver laat komen. Er wordt toch gewoon eerlijk genomineerd?
Wat een rare ātacktiekā van Mike. Snap echt niks van die vent
Ik snap waarom je het zegt alleen als niet die ene groep de andere één voor één uit stemt dan doet die andere groep het wel. (Jill groep versus Nick groep) En of dat dan wel eerlijk is⦠Het is natuurlijk maar een spel. Ik vind het zelf ook kut dat Jerrel er misschien niet uit gaat. Maar ik snap wel waarom de groep van Jill het doet. Het is tacktisch het slimst als zij er niet uit willen. En hun kans op dit moment.
Het stemmen zal tacktisch blijven en de personen die stemmen zorgen dat de kandidaten, die dichtbij hen staan ook het langst blijven (van hetzelfde bondje).
Ja sorry ik vind het groepje van Nick enzo ZO schijnheilig echt niet te zuinig man. Telkens zeggen dat ze het spel niet spelen en op gevoel spelen. Hahaha echt wauw. Ja ātoevalligā voelen jullie allemaal hetzelfde. Kom op zeg.
Trouwens⦠ik heb best veel gemist merk ik en nu vraag ik mij iets af. Ze hadden eerst best wel een discussie over dat ze de hometrainer kregen voor maar 1 dag. Nu valt mij net pas op dat de hometrainer er gewoon nog staat . Is dit voorbij gekomen in de live stream?
Was het een communicatiefoutje of is bb voor ze gezwicht en kregen ze alsnog een hometrainer voor meer dan een dag?
Dit moest toch ook tactisch worden gespeeld? Dat snappen hun ook. Ik vind dat ze in dit tactisch nadenken zijn gedwongen deze week.
@Loempia misschien mogen ze hem toch een week hebben? Heel het drama was dus nergens voor nodigš
Ik ben wel voor team Nick dat vind ik gewoon leukere mensen. Het spel wat nu gespeeld wordt hoort er ook gewoon bij.
Het exitschema lijkt volgens Fok forum niet te kloppen. Dus het kan ook zijn dat er drie genomineerden zijn en er twee naar huis gaan. En dat Naomi 1 van Jill, Nick, Michel en Ferrel kon redden.
De hometrainer was altijd al voor langer. Jerell had verzonnen dat hij maar voor 1 dag was.
Ja dit deden ze vorige keer ook gewoon. Zijn gewoon schijnheilig. Je kan toch ook niet anders met deze opstelling dan tactisch stemmen? Dusja who cares. Maar doe niet alsof je zo heilig bent.
Oh echt?! Heb ik helemaal gemist. Wat een ellende dan uiteindelijk om helemaal niks
Mike is zo vermoeiend. Hij heeft dus niet op Jerrel gestemd. Reden: Vond hij zielig voor het manneke omdat hij volgens Mike toch 9 stemmen zou krijgen. En daar heeft hij nu dus de balen van. En doet net alsof hij dat bondje van Jill & co niet door had.
En schuift beetje de schuld af op Nick en Naomi,
want zij hadden hem moeten waarschuwen. Terwijl zij toen nogeens wisten of Mike er bij hoorde of niet (bij Jill & co). En maar roepen dat die niet wist dat er gelijk zo tacktisch gestemd zou worden -.- Je draagt dan wel hele grote oogkleppen om dat niet door te hebben gehad
Zijn gepraat is echt zo vermoeiend en maar heel naĆÆef doen alsof hij het niet door had. Sure jan
Zoey heeft in dit geval als huismeester denk ik moeten bepalen wie ze zou saven netals Liese dat toentertijd bij Julie heeft gedaan.
Mike was allang op de hoogte van de stemmen van de groep van Jill en hij wist toen ook dat zij niet op Jerrell gingen stemmen. Hij komt steeds met van die lulverhalenā¦