Big Brother

Wie is Mitchel?.. Grapje :see_no_evil:

Maar dat indd. Gaat hij super verbaasd over doen. Dan denk ik flappie als je zogenaamd een ā€œsafe stemā€ wilde uitbrengen dan had je eerder voor Matt moeten gaan. Is gewoon bullshit wat hij zegt. Waarschijnlijk probeert hij zich er gewoon uit te lullen.

1 like

hahaha nieuwe bewoner :wink:

1 like

Net in de voorbeschouwing:

ā€œEr zijn drie andere bewoners met evenveel stemmen. 1 daarvan kan jij reddenā€.

Dus drie genomineerden. Zal ze Jerrel of Jill hebben gered?

1 like

Maar hoe kan je dan vooruit spoelen? De aflevering van vandaag komt er toch pas op als die op tv is afgelopen?

Nee, op Videoland komt ie al rond 21:15 er volledig op. Dus dan kun je doorspoelen naar het einde.

1 like

Ik denk Jill en dat ze denkt dat Jerell het wel red van 1 van die 2. Jill is natuurlijk door het publiek 2 weken geleden huismeester gemaakt omdat ze het populairste was. Daar zijn ze allemaal echt van geschrokken en durven ze niet tegen te staan.

VIER publiceert op Facebook:

ā€œBig Brother heeft vanavond een speciale mededeling over de nominaties. Dan zal ook duidelijk worden waarom Zoey het zo moeilijk heeft. Er zijn hier zonder twijfel mensen die moord en brand zullen schreeuwen, anderen zullen superblij zijn. En in het huis zal er serieus geteld worden. Wie zal donderdagavond in de voetsporen van Patrick het huis verlaten?ā€

2 likes

Haha ik denk dan juist dat ze Jerrel red. Omdat ze denkt: als Jill genomineerd is, wordt ze wel gered door de kijkers want zij is zo populair.

2 likes

Ja, dit denk ik ook. En Zoey had ook gezegd dat ze Jerrel zou redden. Volgens mij heeft zij wel een goede band met hem. Jill kan het zowel winnen van Nick als van Michel.

2 likes

god wat irritant, doe die jerrel gewoon weg

Oh ja zo kun je het natuurlijk ook bekijken. En Zoey wil sowieso 1 van die mannen weg natuurlijk.
Nou spannend, ik wil het NU weten :joy:

1 like

Ik zit echt de tijd weg te kijken joh. Is het al 21:15? Vanavond wordt het echt DRAMA als het bekend wordt gemaakt in het huis. Kan echt niet wachten.

Ik post ook echt te veel in dit topic… maar ik ken niemand die dit kijkt en wil erover praten :joy:

3 likes

Michelle zal zo beledigd zijn dat ze Jerrel boven hem kiest

2 likes

3 andere bewoners met evenveel stemmen. 1 kan gered worden. Ik denk dat Mike dus wel op Michel heeft gestemd. En dat er gekozen moet worden tussen Nick, Jerrel en Jill.
1 like

Ik geloofde hem ook wel toen hij dit tegen Michel zei vanmiddag. Waarom zou je anders serieus zeggen dat je op iemand gestemd hebt. Alleen van de redenatie geloof ik geen klap.

Ik ken wel mensen die het kijken, maar die kijken alleen de afleveringen en niet de livestream dus dan krijgen ze niet alles mee. En die weten ook niet hoe spannend het nu is met de nominaties.

Ik hoop dat ze het vanavond in het huis ook te horen krijgen. Ik ben morgen vrij dus ik ga heel lang kijken dan op de streams.

1 like

Spoiler nominaties

Jaaaa gelukkig :grin:! Denk ook dat ze later pas besefte dat ze dan dus Jill zou nomineren. Ben blij dat ze haar keus nog heeft kunnen aanpassen :pray:t3:

Maaar hoe gaat dat dan met stemmen? Want het was in het voorstukje van ā€˜dit zien we morgen’

Oh haha dit was als reactie op @NewBlood maar die reactie is nu weg :joy:

1 like

Spoiler genomineerden:

Nick, Michel en Jerrel zijn genomineerd. In eerste instantie had Zoey Jill genomineerd ipv Jerrel maar ze is later terug gegaan naar de DBK om haar nominatie te wijzigen.

5 likes

Ja, de spoiler deed het niet meer haha. En wil niks spoilen.

1 like

Er mag waarschijnlijk 1 iemand blijven

1 like

Oh wauw! Dit gaat echt voor drama zorgen.

5 likes