Ja precies eigenlijk wist heel het huis op wie hun (Jill & co) de pijlen zouden trekken. Snap ook niet wat Mike wil bereiken met zijn lulverhalen. Het wordt er namelijk niet geloofwaardig erop . Maar volgens mij heeft hij dat zelf nog niet door hoe hij zichzelf voor schut zet. Graaft zijn eigen graf.
IK WIL WETEN WIE ER GENOMINEERD ISSSSS is dat al bekend
Nee, ik denk vanavond na de aflevering!! Dat wordt drama
Jerrel had gezegd (en gestookt) dat het maar voor 1 dag zou zijn maar dat had hij gewoon verzonnen
Soerrry spuit 11
Mike zegt nu tegen Michel dat hij op Michel heeft gestemd omdat hij zeker wist dat Michel safe zou zijn.
Wat een lulverhaal. Hij wist dat de rest op Nick en Mitchel zou stemmen. En wist dus ook dat Jerell niet 8-9 stemmen zou krijgen.
Oeh ik ben heel benieuwd naar de reacties in het huis…
Ja, ik ook! Via Videoland komen we het rond 21:15 te weten (als je vooruit spoelt!). Ze moeten het wel tijdens deze aflevering bekend maken. Morgen alweer de liveshow.
Wie is Mitchel?.. Grapje
Maar dat indd. Gaat hij super verbaasd over doen. Dan denk ik flappie als je zogenaamd een “safe stem” wilde uitbrengen dan had je eerder voor Matt moeten gaan. Is gewoon bullshit wat hij zegt. Waarschijnlijk probeert hij zich er gewoon uit te lullen.
hahaha nieuwe bewoner
Net in de voorbeschouwing:
“Er zijn drie andere bewoners met evenveel stemmen. 1 daarvan kan jij redden”.
Dus drie genomineerden. Zal ze Jerrel of Jill hebben gered?
Maar hoe kan je dan vooruit spoelen? De aflevering van vandaag komt er toch pas op als die op tv is afgelopen?
Nee, op Videoland komt ie al rond 21:15 er volledig op. Dus dan kun je doorspoelen naar het einde.
Ik denk Jill en dat ze denkt dat Jerell het wel red van 1 van die 2. Jill is natuurlijk door het publiek 2 weken geleden huismeester gemaakt omdat ze het populairste was. Daar zijn ze allemaal echt van geschrokken en durven ze niet tegen te staan.
VIER publiceert op Facebook:
“Big Brother heeft vanavond een speciale mededeling over de nominaties. Dan zal ook duidelijk worden waarom Zoey het zo moeilijk heeft. Er zijn hier zonder twijfel mensen die moord en brand zullen schreeuwen, anderen zullen superblij zijn. En in het huis zal er serieus geteld worden. Wie zal donderdagavond in de voetsporen van Patrick het huis verlaten?”
Haha ik denk dan juist dat ze Jerrel red. Omdat ze denkt: als Jill genomineerd is, wordt ze wel gered door de kijkers want zij is zo populair.
Ja, dit denk ik ook. En Zoey had ook gezegd dat ze Jerrel zou redden. Volgens mij heeft zij wel een goede band met hem. Jill kan het zowel winnen van Nick als van Michel.
god wat irritant, doe die jerrel gewoon weg
Oh ja zo kun je het natuurlijk ook bekijken. En Zoey wil sowieso 1 van die mannen weg natuurlijk.
Nou spannend, ik wil het NU weten
Ik zit echt de tijd weg te kijken joh. Is het al 21:15? Vanavond wordt het echt DRAMA als het bekend wordt gemaakt in het huis. Kan echt niet wachten.
Ik post ook echt te veel in dit topic… maar ik ken niemand die dit kijkt en wil erover praten
Michelle zal zo beledigd zijn dat ze Jerrel boven hem kiest