3 andere bewoners met evenveel stemmen. 1 kan gered worden. Ik denk dat Mike dus wel op Michel heeft gestemd. En dat er gekozen moet worden tussen Nick, Jerrel en Jill.
Ik geloofde hem ook wel toen hij dit tegen Michel zei vanmiddag. Waarom zou je anders serieus zeggen dat je op iemand gestemd hebt. Alleen van de redenatie geloof ik geen klap.
Ik ken wel mensen die het kijken, maar die kijken alleen de afleveringen en niet de livestream dus dan krijgen ze niet alles mee. En die weten ook niet hoe spannend het nu is met de nominaties.
Ik hoop dat ze het vanavond in het huis ook te horen krijgen. Ik ben morgen vrij dus ik ga heel lang kijken dan op de streams.
Spoiler nominaties
Jaaaa gelukkig ! Denk ook dat ze later pas besefte dat ze dan dus Jill zou nomineren. Ben blij dat ze haar keus nog heeft kunnen aanpassen
Maaar hoe gaat dat dan met stemmen? Want het was in het voorstukje van ādit zien we morgenā
Oh haha dit was als reactie op @NewBlood maar die reactie is nu weg
Spoiler genomineerden:
Nick, Michel en Jerrel zijn genomineerd. In eerste instantie had Zoey Jill genomineerd ipv Jerrel maar ze is later terug gegaan naar de DBK om haar nominatie te wijzigen.
Ja, de spoiler deed het niet meer haha. En wil niks spoilen.
Er mag waarschijnlijk 1 iemand blijven
Ja want anders is het te makkelijk.
Huh wat omg achtbaan
Zo deze had ik niet zien aankomen
Edit: ik denk ook dat er maar een mag blijven, maar kunnen we dit ergens terugvinden? Haha.
Wow dat wordt wat danā¦
Wat kut van die emmer, zou echt pislink worden
Hahaha maar echt. Ik vind hem echt een beetje zielig, hij probeert aansluiting te zoeken maar het lukt gewoon niet. Uit honderden of misschien wel duizenden aanmeldingen hebben ze dit knulletje van 19 jaar gekozen.
Ik ga trouwens wel echt zuur zijn als ze morgenochtend de nominaties bekend maken in het huis. Dan moet ik werken
Lieve zachtaardige jongen, maar gewoon niks voor het bb huis. Hij weet zich geen houding te geven en gaat daarom mensen nadoen in gedrag. En dat maakt het nog ongemakkelijker
Maar indd van al die mensenā¦
NOMINATIES worden bekend gemaakt in het huis
Drama valt tegen. Ik duim dat er twee naar huis moeten.
Volgens Zoey moet er maar ƩƩn naar huis.
Inderdaad helaas weinig drama
Wat ook wel opvallend is is dat de Instagram van Julie alleen Michel niet volgt van K5. Denk dat haar vriend niet zo blij is met de innige knuffelige vriendschap tussen die twee Ze wilde niet met Mat (het 19 jarige jochie) het diner doen want lullig voor haar vriend. En vervolgens zat ze met Michel te knuffelen op bed.
Dat gezicht van haar nu ook. Damn. Laatste nachtje met Michel misschien. Pak je kans meid haha.
Jammer dit!
Zoƫy heeft zich wel populair gemaakt bij Jill fans.