Big Brother

Ik vrees dat het er nog om gaat hangen morgen :frowning:

Tussen wie denk je?

En ja hoor Michel in de slaapkamer: ja, volgende week wordt het dan gewoon T&J (Thomas en Jill). “Ohja niet hardop zeggen”. Blegh. Ik stem op Jerrel. Doei Michel of Nick :wave:t2:

@kleinmeisje: Ik denk dat Nick en Michel het nog moeilijk kunnen krijgen omdat zij de stemmen van de K5 fanclub moeten delen. Als alle fans van Jill en Thomas op Jerrel stemmen. Jerrel heeft er voordeel bij dat er 3 genomineerden zijn.

3 likes

Ik ben voor Jill en Thomas, maar ik weiger echt op Jerrel te stemmen

1 like

Ja, maar dat is de kans super groot dat Thomas en Jill tegenover elkaar staan volgende week. En dan stop ik met kijken :stuck_out_tongue:

1 like

Michel is toch niet genomineerd?

Jawel; Michel, Nick en Jerrel

Jawel! Michel, Nick en Jerrel zijn genomineerd.

Ik heb net de uitzending van vandaag gekeken en daar zeggen ze Nick, Jill en Jerrel (en Zoey heeft Jill gered)

Dit staat er bij mij aan het eind + Geraldine noemt hun namen

Zelfs de productie wil van Jerrel af dus die zak echt wel vertrekken morgen

Michel had de meeste stemmen dus kon niet “gered” worden. De overige 3 hadden evenveel stemmen.

1 like

Als ik team Thomas en Jill was had ik een deal gesloten met K5 om volgende week Mike te dumpen. Loopt echt keihard tegen iedereen te liegen steeds. Nu tegen Thomas en Jill dat hij wel op Nick heeft gestemd.

Word moe van Julie. Het is maar een spel en ze moet niet doen alsof zij het zo ‘proper’ spelen. Ze trekt het zich zo aan. Denk laat het gaan. Iedereen speelt zijn spel en soms verliezen er mensen. Get over it :see_no_evil:

2 likes

Die houd ook niet van ophouden. Wat een lulwammes

Edit:

En waarom is Michel zo verbaast dat hij de meeste stemmen had? Had hij dan echt niet verwacht dat ze op hem gingen stemmen?

1 like

Doeeeeei Jerrel. :clap:

Omg doen kijkers dit echt???

Wtf! Echt sommige mensen sporen echt niet. Echt niet normaal. Wat triest!

1 like

Jeeeeetje. Kan echt niet dit.
Ocharme die vriend :frowning:

1 like

Ik zag op Twitter een screenshot van jerrel die een meisje helemaal uitscheldt met ‘ik sla je het ziekenhuis in’ ‘tering hoer’

Gezellig.