Volgens mij is dat niet Jerrel haha. Lijkt me moeilijk vanuit het BB huis
Wie moet er vanavond vertrekken? (als het aan jou ligt)
- Jerrel
- Michel
- Nick
0 stemmers
Misschien van eerder? Zag er niet heel vrolijk uit
Volgens mij is dit degene die zijn profiel beheert. Wel echt ernstig hoor. Soort zoekt soort
Ik vind Nick dus wel leuk, wat hebben mensen tegen hem? Ik vind hem aardig.
En sowieso ‘het spel spelen’ het is gewoon wie het achterbakst is, knap hoor als je goed bent in het spel
GETVER ok nee. lul
Ik vind hem overkomen alsof hij wil doen dat hij op een bepaalde manier is (zorgzaam, eerlijk), maar dat hij dat totaal niet zo is. Heb het idee dat hij een bepaalde rol aanneemt, maar ik heb hem door
Nou als hij lid was van een rechtse partij valt hij toch redelijk door de mand als zorgzaam persoon. Tenzij hij zo eerlijk is om toe te geven dat zijn zorgzaamheid zich beperkt tot zijn eigen kringen.
Ik hoop echt dat er twee uitgaan, Michel en Jerrel, dan blijft het nog een beetje spannend. Ik denk echt dat ze van het groepje zoey/jill een voor een uitgaan omdat ik het idee heb dat heel veel mensen achter het andere groepje staan. Dus dan is het niet zo spannend meer.
Dat is nep
Ik vraag me ook af of er nog veel belgen kijken en wat het effect hiervan is op de stemming. Ik heb geen enkele uitzending meer gekeken vanaf het uur veranderd is, anders was het ok nog even big brother kijken voor ik ga slapen maar nu is het hmm laat maar eer het gedaan is lig ik veel te laat in mijn bed.
Ik kijk nu alleen nog de live show en verder volg ik hier en op facebook mee.
Daarnet even de livestream gekeken. Ik zette het op het goede moment op, het was crea-uurtje.
Zal de uitleg even in spoiler zetten.
Ze kregen witte papieren, potloden,stiften, verf,… daarmee moesten ze 1 tekening maken die een belangrijke gebeurtenis vertelde van hun leven. Ze hebben besloten om een donkere kant (scheiding, dood, ziekte, liefdesverdriet…) te maken en een lichte kant (geboortes, feestjes, geluk, liefde, …), in het midden hebben ze het big brother logo getekend met hun naam en vingerafdruk, verder zat er ook een blad bij met een tekening over Tanzania/afrika en een tekening van Oostenrijk. Daarna hebben ze alles wat ze getekend hebben 1 voor 1 uitgelegd.
Er kan 1 kijker deze tekening winnen, de bedoeling is dat je zelf ook een tekening maakt en de winnende tekening krijgen de bewoners.
Michel en Julie gingen samen naar de slaapkamer. En deden duimpjes omhoog!!
Grapje maar had wel gekund…
Oh… Michel neemt Liese ook de slaapkamer in om te vertellen hoe leuk ze is. Soort afscheid. Niet alleen bij Julie. Alleen met Julie hadden ze het erover dat ze contact willen blijven houden na bb.
Maar de livestream is toch wel gewoon om 21:30? Ik zou dan vanuit België gewoon naar de livestream kijken als het op tv pas een uur later - niet live - wordt uitgezonden.
Ik (Belg) kijk wel nog trouw, maar ik bouw echt een slaaptekort op door BB pfff
Ik zou best tot einde van t jaar in een soort big brother willen zitten. Alleen dat op tv is een beetje jammer dan.
Degene die Julie’s Instagram beheert volgt blijkbaar heel Fab5 maar Michel dus niet.
Oh ik dacht dat het om de live uitzending op donderdag ging. Ik kijk zelf ook niet altijd de gewone uitzending direct dus dat probleem van ‘afhaken’ heb ik zelf niet.
Ik kijk enkel naar de livestreams, nooit naar de uitzendingen.
Ergernis van mij bij Liese: haar luide geeuwen.
Ik vind dit in het dagelijks leven ook een ongelooflijk irritant geluid en Liese doet het vaak echt luid.
Please laat Jerrel gaan
Maar die Mike he, wat een glijer. Die er volgende week uit hoor