Big Brother

Enige waar Julie niet tegen kan is dat ze aan haar Michel komen en hij nu genomineerd is :see_no_evil:

2 likes

Ligt het aan mij of wordt Michel een beetje negatief afgeschilderd? Ook die opmerking van Geraldine “zolang het maar gaat hoe Michel het wil” oid. Jerrel wordt wel een beetje buiten schot gehouden, hoop niet dat hij erin blijft :confounded:

4 likes

Wow, deze vriendin had ik niet verwacht bij Nick. :scream:

@Olijfje Ja, en Nick wordt echt heel goed neergezet. Dus kan best dat Michel eruit gaat.

2 likes

Klopt dat heb ik ook gemerkt. Ik vind die presentatoren echt tenenkrommend.

3 likes

Ik ook echt niet ,was al verbaasd toen hij met eten vertelde dat hij een chiaua had (hoe schrijf je dat):joy:

1 like

Ik ook niet vooral niet na het geen wat @Eddie gister over hem zei🙀

2 likes

Hij heeft wel een keer laten vallen dat zijn vriendin Indisch is mooie dame en ondanks zijn rechtse partij voorkeur lijkt hij mij echt niet zo’n typische rechtse rakker.

1 like

Chihuahua? :sweat_smile:

Die vriend lijkt helemaal niet op Michel :expressionless:

1 like

Gelul weer van die psycholoog

1 like

Voelen jullie je ook weleens alleener? :see_no_evil:

Nee het wordt heel erg verdraaid…

Zo suf dit

1 like

Vind stiekem wel jammer dat ze het nooit hebben over Julie en Michel (zou vast komen omdat zij een gezin heeft), maar eerder werd er wel ingezoomd op Thomas en Jil :see_no_evil:

2 likes

Wat een saaie boel… En waarschijnlijk gaat er ook echt één naar huis. Nu hoop ik stiekem dat Jerrel blijft zodat we toch een twist hebben deze avond :sweat_smile:

1 like

Jammer hè! Ik kan me ook echt niet voorstellen dat haar partner dit leuk vind.

2 likes

Ja, erg he. En die vriend maar voor haar kindjes zorgen :flushed:

1 like

Alweer reclame.

Nee dat denk ik ook niet :see_no_evil:. En lijkt een beetje bevestigd te zijn nu haar insta hem niet volgt. Okay zegt niet alles, maar valt wel op :see_no_evil::see_no_evil:

Vind het ook beetje stom, omdat zij eerder over Thomas en Jill zei dat er sowieso meer tussen hen is. Want ze raken elkaar ook steeds aan etc en dat doe je niet met gewoon een maatje :sweat_smile:. Week later zat zij in de armen van Michel :see_no_evil:

2 likes

Nou… wie zou het zijn :sweat_smile: