Ja die gaat sowieso. Ze worden echt gek van zijn gelul over die stemmen. Op de insta van bb staat ook een filmpje dat Michel zegt dat hij het niet echt chill vond dat Mike loog. Ik snap ook echt Mike’s tacktiek niet . Misschien tacktiek om naar huis te gaan…
Hij doet ook echt nep en kut nu
Ja, wat is dat voor tactiek. Liegt tegen iedereen joh
Hoop echt dat er een plottwist komt en dat er twee naar huis moeten.
Oh huh ik dacht dat dat ook zo was? Maar misschien was dat ook alleen een speculatie haha
In het huis hadden ze aan Zoey gevraagd hoeveel mensen er naar huis moeten. En BB had tegen Zoey gezegd dat het 1 kandidaat was.
Jill en die camera was wel beetje grappig. Maar ik erger me rot aan die drie nieuwe die doen alsof ze alles doorhebben en de puppet masters zijn. Doe niet zo wijs je bent twaalf en zo gedraag je je ook
Oh maar dat complimenteren in de douche vind ik wel heel leuk
Enige waar Julie niet tegen kan is dat ze aan haar Michel komen en hij nu genomineerd is
Ligt het aan mij of wordt Michel een beetje negatief afgeschilderd? Ook die opmerking van Geraldine “zolang het maar gaat hoe Michel het wil” oid. Jerrel wordt wel een beetje buiten schot gehouden, hoop niet dat hij erin blijft
Wow, deze vriendin had ik niet verwacht bij Nick.
@Olijfje Ja, en Nick wordt echt heel goed neergezet. Dus kan best dat Michel eruit gaat.
Klopt dat heb ik ook gemerkt. Ik vind die presentatoren echt tenenkrommend.
Ik ook echt niet ,was al verbaasd toen hij met eten vertelde dat hij een chiaua had (hoe schrijf je dat)
Hij heeft wel een keer laten vallen dat zijn vriendin Indisch is mooie dame en ondanks zijn rechtse partij voorkeur lijkt hij mij echt niet zo’n typische rechtse rakker.
Chihuahua?
Die vriend lijkt helemaal niet op Michel
Gelul weer van die psycholoog
Voelen jullie je ook weleens alleener?
Nee het wordt heel erg verdraaid…
Zo suf dit