Vind stiekem wel jammer dat ze het nooit hebben over Julie en Michel (zou vast komen omdat zij een gezin heeft), maar eerder werd er wel ingezoomd op Thomas en Jil
Wat een saaie boel⦠En waarschijnlijk gaat er ook echt één naar huis. Nu hoop ik stiekem dat Jerrel blijft zodat we toch een twist hebben deze avond
Jammer hĆØ! Ik kan me ook echt niet voorstellen dat haar partner dit leuk vind.
Ja, erg he. En die vriend maar voor haar kindjes zorgen
Alweer reclame.
Nee dat denk ik ook niet . En lijkt een beetje bevestigd te zijn nu haar insta hem niet volgt. Okay zegt niet alles, maar valt wel op
Vind het ook beetje stom, omdat zij eerder over Thomas en Jill zei dat er sowieso meer tussen hen is. Want ze raken elkaar ook steeds aan etc en dat doe je niet met gewoon een maatje . Week later zat zij in de armen van Michel
Nou⦠wie zou het zijn
GODZIJDANK
Byeeeee
Voorspelbaar weer.
Ze waren deze aflevering Michel echt zo negatief aan het neerzettenā¦als je de livestream niet kijktā¦
Ha-le-fucking-luja
Roll the clip bitch! Moet er nog steeds omlachen
Weten jullie in Nederland al wie het is?
Hahaha, ik vond hem eigenlijk best leuk. Beetje drama. Jammer van het geboer en die hoge fluit in mensen hun oor.
Ja precies
Joh⦠ik hoopte net gewoon stiekem dat die toch nog mocht blijven
Aan jullie antwoorden te zien kan ik al raden wie er uit is.
Bij ons in Belgiƫ is het nu pas bekend.
Zag je die blik net? Ze lijken verliefd Omg het is echt the elephant in the roomš
Ik ga Roll the clip, bitch echt vaker gebruiken als iemand mijn woorden verdraait. Als mijn vriend irritant is zeg ik altijd Els der quote: ik ga nu echt slidings maken Alleen kijkt hij geen BB.