Big Brother

GODZIJDANK

1 like

Byeeeee :wave:

1 like

Voorspelbaar weer.

1 like

Ze waren deze aflevering Michel echt zo negatief aan het neerzetten
als je de livestream niet kijkt

Ha-le-fucking-luja

Roll the clip bitch! Moet er nog steeds omlachen :joy:

5 likes

Weten jullie in Nederland al wie het is?

Hahaha, ik vond hem eigenlijk best leuk. Beetje drama. Jammer van het geboer en die hoge fluit in mensen hun oor.

2 likes

Ja precies

Joh
 ik hoopte net gewoon stiekem dat die toch nog mocht blijven :joy:

Aan jullie antwoorden te zien kan ik al raden wie er uit is.
Bij ons in België is het nu pas bekend.

Zag je die blik net? Ze lijken verliefd Omg het is echt the elephant in the room👀

3 likes

Ik ga Roll the clip, bitch echt vaker gebruiken als iemand mijn woorden verdraait. Als mijn vriend irritant is zeg ik altijd Els der quote: ik ga nu echt slidings maken :joy: Alleen kijkt hij geen BB.

8 likes

Ook duidelijk dat hij alleen maar voor de fame wilde meedoen. “Wij gaan naar Temptation of Love Island” “Geen probleem, nog genoeg tv-programma’s”

1 like

Ben benieuwd naar de nieuwe huismeester

2 likes

Toen hij haar in zijn armen had vanmiddag kusten hij ook steeds haar schouder. Als een echt maatje :sweat_smile:

2 likes

Amai dat is niet best🙀

Biecht
 Als Jerrel was gebleven had ik stiekem gehoopt dat hij huismeester werd :sweat_smile:

Ik wilde Jerrel eerst ook echt weg hebben, maar uiteindelijk voor het spel had ik hem er toch stiekem in gewild. Denk nu dat het niet meer zo spannend gaat worden met stemmen.

3 likes

Ik ben wel echt benieuwd naar wat zijn regels zouden zijn. Hij was de afgelopen week wel echt heel onzichtbaar.

1 like

Ja kwam door de waarschuwingen van bb.

1 like