Big Brother

Ook duidelijk dat hij alleen maar voor de fame wilde meedoen. “Wij gaan naar Temptation of Love Island” “Geen probleem, nog genoeg tv-programma’s”

1 like

Ben benieuwd naar de nieuwe huismeester…

2 likes

Toen hij haar in zijn armen had vanmiddag kusten hij ook steeds haar schouder. Als een echt maatje :sweat_smile:

2 likes

Amai dat is niet best🙀

Biecht… Als Jerrel was gebleven had ik stiekem gehoopt dat hij huismeester werd :sweat_smile:

Ik wilde Jerrel eerst ook echt weg hebben, maar uiteindelijk voor het spel had ik hem er toch stiekem in gewild. Denk nu dat het niet meer zo spannend gaat worden met stemmen.

3 likes

Ik ben wel echt benieuwd naar wat zijn regels zouden zijn. Hij was de afgelopen week wel echt heel onzichtbaar.

1 like

Ja kwam door de waarschuwingen van bb.

1 like

Hahaha hij heeft in zijn onderkaak geen facings, zijn gebit ziet er echt niet uit terwijl hij hiervoor een prima gebit had. Ja, Julie zoekt Michel steeds bewust op en dat hij dan ook tegen haar zegt dat hij buiten het Big Brother huis met haar bevriend wil blijven… Ik denk niet dat die vriend dat goedkeurt.

1 like

Haha ja dat zou ook kunnen. Ik ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet maar ik denk niet dat wij hem te zien krijgen bij een nominatie van Julie… Michel is gewoon een imposante man :relieved:

Jill, Mike en Zoëy hadden het ook over de vriendschap van Michel en Julie en ze vragen zich af hoe het op beeld wordt gebracht… Zoëy vindt het vooral de schuld van Michel lol en Julie dan? Zij is degene met een relatie🙄

Verder is Mike echt heel cringe. Hij zei net tegen Zoëy ‘ik dacht echt dat je een high class bitch zou zijn’ wtf.

1 like

Ja bah. Ik zit een niet meer op te wachten iig.

Zij zat een keer huilend te vertellen dat ze hem nu geen bevestiging kan geven dat ze van hem houdt en dat hij dat nodig heeft anders gaat hij denken dat ze hem niet meer interessant vindt. Dus ik denk zeker wel dat hij dingen denkt over haar en Michel.

De nieuwe huismeester is: Mike🙄

Over de huismeester:

Jammer dit. Hij lijkt mij geen leuke huismeester. En hij kan nu niet genomineerd worden. Maar dat laatste vind ik niet heel erg. Dan wordt het misschien nog spannend met de nominaties. Wel jammer dat we nu nog een week zijn gelul moet aanhoren xD

Trouwens ff random… ik bedenk mij nu dat k3 het niet okay vonden als Michel en Nick (maatjes) tegen elkaar zouden moeten staan. Maar ze hebben zelf geen moeite om Thomas en Jill te nomineren. Lekker krom weer :see_no_evil:. Dit zeiden ze deze week voor dat ze zouden gaan nomineren.

3 likes

Dat is wel hypocriet. Ik zou juist iemand nomineren waarvan ik het wel zou kunnen winnen. Er staan sowieso drie personen op de lijst dus dan ligt sowieso iemand van fab5 eruit. O ik lees dat ze Zoëy en Matt nomineren, Mike die zal haar wel redden.

1 like

Vond Naomi altijd wel chill, maar ze is zo close met dat domme belgenclubje

Vind alleen Zoey nog leuk vd belgen. En van iedereen eigenlijk lol. En Liese een beetje denk ik

1 like

Oh vind ik niet! Ik vind de belgen in het huis kut + michel

1 like

Ik denk dat ze bedoeld omdat je de belgen dom noemt. Is nogal een stereotyperend ding over belgen.

1 like

Ach, ik had ook stomme kunnen zeggen. Of domme Nederlandse clubje. + Ik zeg niet dat ze dom zijn, ik vind dat clubje gewoon dom

3 likes

Wat een figuur joh die Mike. De hele dag liegen en manipuleren, hoezo denkt hij dat dit een goede strategie is :exploding_head:

1 like