Ja, vind hem ook irritant hoor. Alleen zijn strategie klopt wel. Er moet minimaal 1 Nederlander in de finale zitten dus hij nomineert volgende week Michel en Jill. Als hij met Matt overblijft kan hij het wel winnen. Die Belgen blijven lekker als groepje bij elkaar, terwijl ze eigenlijk concurrenten van elkaar zijn
Ja dat is waar… maar als hij de week daarop op het bord komt vliegt ie er gewoon uit toch
Ik vind die Mike echt heel naar. Gewoon zn uitstraling al ofzo.
Ik kan Matt en Mike nooit uit elkaar houden.
De ene is een jong puppy en de ander doet me denken aan een psychopaat.
Jeetje wat is Michel manipulatief. Probeert Liese te dwingen om op Zoey te stemmen, alleen omdat meneer zich niet veilig voelt om tegenover Thomas en Jill te staan.
Hij wil nu Liese Zoey laten chanteren: als Zoey op Michel en Nick gaat, gaan zij haar nomineren.
Kijk het nu terug. Pff… Hoop nu stiekem op een twist dat Liese dan juist met Zoey op Michel gaat stemmen. Dat zou stiekem leuk zijn . Vind het irritant hoe hij het nu speelt en dat ze zo graag Thomas en Jill tegenover elkaar willen zetten.
Maar denk dat Zoey zich niet zo snel laat ompraten. Of dat hoop ik tenminste.
Haha wauw, wie wil dat “kunstwerk” nou winnen? :’)
Nou idd, vond het ook erg akward die presentatie
Ik kan dit weekend weinig kijken. Gebeurt er nog wat in het bb huis? Of wordt er nog alleen maar gepetanqued?
Het valt mee vandaag. De nieuwe huisregels zijn bekend:
Samenvatting
- Mike verzorgt iedere ochtend met 1 iemand anders (wisselende mensen) het ontbijt en iedereen moet elke ochtend dan samen ontbijten.
- Iedere dag is de lunch of het avondeten volledig vegan.
- Iedere avond studeren 1 of 2 bewoners samen een dansje in en voeren die op voor de andere bewoners.
Straf: buiten de slaapkamers slapen op het vouwbed
Nu hebben ze een feestje omdat ze op de helft zitten. Met een dj booth waar Nick, Zoey en Matt wisselend draaien.
Jaa maar wat draait Matt irritant zeg
Maar wel de betere van de 3. Zeker wat betreft toewijding en enthousiasme.
Oh ik hoor het amper door het gegil van Naomi moet ik eerlijk bekennen
Dankje voor je mooie samenvatting!
Kijk nu wat terug. Beetje laat dus er is niet veel, maar ga stuk omdat Naomi meer Belgische muziek wil horen zoals Clouseau. En Julie roept ja! Meeste dromen zijn bedrog Naomi: Das Nederlands.
Was er veel drank tot hun beschikking?
Toen ze in de nacht erg dronken waren, lagen Jill en Matt te knuffelen in bed. Het leek erop dat Matt haar onder de dekens aan het vingeren was, als je de beelden bekijkt.
Mike en Naomi waren aan het stoeien in de slaapkamer. En toen in bed, zag er erg handtastelijk uit… Maar Naomi was ver heen door de drank.
Matt probeerde haar uit het bed te halen, maar Mike trok haar er terug in. Zelf lijkt ze ook terug te gaan, maar nogmaals ze is ver heen. Ze zegt dat Mike weg moet want dit is niet zijn kamer, Matt zegt dat ze in Nicks bed liggen. Naomi gaat naar het bed ernaast mef Julie(?) erin. Ondertussen waren er ook flitslichten gegeven, waarschijnlijk als waarschuwing??
Een tijdje streamlock. Daarna hoor je Julie en Zoey(?) zeggen dat het klaar is en Mike terug naar zijn eigen kamer moet.
(En dit toont mij weer even waarom ik de sfeer rond drank en dronken zijn helemaal niks vind…maarja veel mensen vinden juist van wel)
P.s. geen verrassing dat Mike dit deed, al kan ik niet beoordelen hoe Naomi er in stond of staat… hij is al de hele tijd een fucking creep en ik zag dit wel aan komen
Hm weet niet wat ik hier van vind. Ze is duidelijk aangeschoten/dronken en hij raakt haar overal aan maar zij hem ook. Ik vind haar ook te ver gaan. In het derde filmpje ligt ze met haar hoofd op zijn kruis? Goed dat BB het goed in de gaten houdt en signalen geeft. Jammer dat die signalen niet van te voren zijn afgesproken waardoor ze niet echt doorhebben wat er gebeurt.
Dat met Jill en Matt is wel randje hahaha
Julie’s haar ziet er dan ook niet echt gezond uit. Die donkere uitgroei ook