Tegen wie gaven ze dit toe?
Arme Thomas
hoe reageerde hij?
Tegen wie gaven ze dit toe?
Arme Thomas
hoe reageerde hij?
Aan elkaar maar tegen de andere ontkennen ze nog. Echt heel zielig maar hij wist het toch al? Ik las op Twitter dat hij vanuit zijn bed op ze uitkeek.
Hoezo arme Thomas?
Omdat ze hem bespeeld
Haha huh ze zijn toch gewoon vrienden.
Jup maar hij vindt haar leuk.
Kan zij toch niks aan doen? wtf
True! Ik zie ze nog wel samen eindigen al is het voor de stemmen.
Omdat hij haar overduidelijk wel echt leuk vind.
Ik bedoel er niet mee dat zij dan verder niks mag doen met iemand anders. Maar ik vind het wel zielig dat hij er ook nog zowat naast ligt.
Hij heeft beentjes toch. Daar kan hij mee weglopen .
Het plan van K5: ze nomineren Michel en Matt. Zodat Michel niet tegenover Thomas en Jill staat. Hij denkt dat hij van Matt kan winnen. Ik stem dan voor Matt 
Jammer dat ze zo bezig zijn met t spel. Hoe langer t duurt hoe minder leuk de meeste worden. Echt jammer.
Zou geweldig zijn als dat indd echt zou gebeuren. Dan wordt het weer leuke tv 
Dat zou echt een grote deuk in het ego van Michel zijn 
Is dat niet een gekke strategie? Dan kan je toch net zo goed Matt en Jill/Thomas nomineren?
Thomas en Jill zijn populair bij de kijker als Michel daartegen moet zou hij het kunnen verliezen. Dat weet k5 ook. Daarom willen ze dan denk voot Matt gaan, want zij denken kat in het bakkie. Michel gaat sowieso qua kijkersstemmen winnen van Matt (hun idee). Ik heb het niet gevolgd maar denk dat dit hun beweegreden is.
Michel weet zeker dat hij al 5 stemmen gaat krijgen van (Mike, Matt, Jill, Thomas en Zoey). Kans is dat zij ook 5 op Nick doen en groepje Michel gaan met zijn vijven op Jill en Thomas dan moet de huismeester het beslissen. En Michel wil niet tegen Nick en niet tegen de populaire Jill/Thomas. Door zelf niet op Jill en Thomas te stemmen maar op Matt zorgt hij ervoor dat hij niet tegen twee sterke komt te staan. Enige vervelende zou dan zijn als hij alsnog tegen Nick komt. Maar ze denken dat Mike weer niet op Nick gaat stemmen.
Ah zo, thanks!
Jemig je hebt echt goede rekenskills nodig om mee te doen aan dat programma
Echt
hoe Mike over Jill praat