Dat zou echt een grote deuk in het ego van Michel zijn
Is dat niet een gekke strategie? Dan kan je toch net zo goed Matt en Jill/Thomas nomineren?
Thomas en Jill zijn populair bij de kijker als Michel daartegen moet zou hij het kunnen verliezen. Dat weet k5 ook. Daarom willen ze dan denk voot Matt gaan, want zij denken kat in het bakkie. Michel gaat sowieso qua kijkersstemmen winnen van Matt (hun idee). Ik heb het niet gevolgd maar denk dat dit hun beweegreden is.
Michel weet zeker dat hij al 5 stemmen gaat krijgen van (Mike, Matt, Jill, Thomas en Zoey). Kans is dat zij ook 5 op Nick doen en groepje Michel gaan met zijn vijven op Jill en Thomas dan moet de huismeester het beslissen. En Michel wil niet tegen Nick en niet tegen de populaire Jill/Thomas. Door zelf niet op Jill en Thomas te stemmen maar op Matt zorgt hij ervoor dat hij niet tegen twee sterke komt te staan. Enige vervelende zou dan zijn als hij alsnog tegen Nick komt. Maar ze denken dat Mike weer niet op Nick gaat stemmen.
Ah zo, thanks!
Jemig je hebt echt goede rekenskills nodig om mee te doen aan dat programma
Echt hoe Mike over Jill praat
Walgelijke vent inderdaad
Sorry ik lees hier nooit dus weet niet of het ooit al gevraagd is, maar weet iemand waar dat roze huispak van Jill van is? Die is zo leuk, maar kan hem niet vinden
Ambika! Kwam hem van de week tegen. Volgens mij kan je hem kopen op hipvoordeheb.nl
Ik vind het stom dat ik de hele tijd naar dat gekonkel over die nominaties zit te kijken. Er blijft niks van het dagelijkse leven over ofzo
Zo nou zeg. Ik vond dat echt een raar fragment, Michel is een volwassen vent dan kun je toch zelf wel het gesprek met Zoey aangaan ipv viavia. Gelukkig nam Liese het wel voor zichzelf en Zoey op. Hoop dat ze zich niet laat manipuleren om toch op Zoey te stemmen.
Zoey gaat uiteindelijk echt wel op Liese stemmen. Zij zondert zich steeds af van de meiden en dan gaat ze klagen dat ze zich alleen voelt… Ik hoop dat Michel deze week tegenover Jill of Thomas komt te staan, eens kijken hoe groot die fanbase is.
Ik krijg echt de kriebels van hem.
Wat zegt hij dan?
I know! En Jill krijgt weer een hele goede edit maar dat hoort ook wel bij reality.
@oliverqueen Hij zei dat zijn tactiek een relatie met Jill zou zijn, want dat is wat wij willen zien en zo kom je dan in de finale. Echt heel ongemakkelijk om zoiets te zeggen😆
Chill, thanks!
Volgens mij gaat Mike nu meestemmen met Nick enzo. Ze hebben of het plan om op Jill en Thomas te stemmen of het plan om Mike te laten denken dat ze op Jill en Thomas stemmen, maar zelf allemaal Michel en Matt doen en dan denken dat Matt er zo uitligt.
Oooooh ik wil op stap als ik die beelden van dat feestje zie
Ohhhhh Jill en Matt in een bed. Maar hele stuk van Naomi en Mike is eruit geknipt. En het gevinger ook zie ik nu