Hoop dat deze keer er wel een twist komt van wie erop staan. Lijkt mij wel wat spannender als er 2 grote spelers er op staan. Nu bij elke nominatie kon je al raden wie eruit zou gaan.
thomas en jill waarschijnlijk. k5 en mike hebben op hun gestemd.
Hoopte meer op één van die 2 en dan een grote speler van k5. Jammer! Nu wordt het natuurlijk alsnog spannend. Maar de sfeer zal er niet beter op worden.
- Jill
- Thomas
0 stemmers
Ik wil hun liefst beiden, maar ik ga voor Thomas houden. Die kan zijn plan trekken. Jill gaat helemaal van slag zijn en misschien zelf vertrekken als Thomas weg moet.
Thomas kan zich beter herpakken en doorgaan.
Ja, ik twijfel hier ook over. Als Jill weggaat zit Michel 100% in de finale en dat gun ik hem niet.
Daar had ik nog helemaal niet over na gedacht 
Benieuwd of de genomineerden weer bekend worden gemaakt aan het einde van de aflevering.
Ja, ik ook! Zou toch wel moeten als morgen al de live-show is. Ik hoop dat er 3 genomineerden zijn. 
Met Michel erbij? Dat hoop ik 
Spoiler genomineerden:
Thomas en Jill helaas genomineerd
nou dan zal het wel een afvalrace zijn ja…ik vind jill en Thomas niet leuk maar het is altijd zo jammer dat er altijd tactisch wordt gespeeld met zulke dingen, net als bij Robinson.
@Eddie ja, jammer joh!
Al denk ik wel dat degene van Jill en Thomas die terugkomt heel sterk is en de gunfactor als underdog krijgt van het publiek.
@OhMyGosh ja, dat groepjes denken is altijd zo stom. Maar blijkt toch altijd onvermijdelijk.
Hoezo is Thomas hier zo populair? 
Het lijkt mij wel een chille gast. Ik denk dat ik met hem een betere klik zou hebben dan met een macho man als Michel of “ik ga voor de knaakjes” Nick! 

al zijn het wel 2 sterke spelers dus heb ik toch wat ik wilde xD. Vind wel jammer hoe het nu gespeeld wordt. Maarja that is the game
Ik vind het zo hypocriet dat het “K5 groepje” steeds blijft volhouden dat ze echt geen bondje hebben. Allemaal op “gevoel” stemmen, maar wel allemaal dezelfde stem
Ik weet niet op wie ik moet stemmen, lastig deze week.
Maar ze stemmen uit GeVoEl, echt geen bondje hoor!!! Doen wat ze zelf willen!!!
Ondertussen zet Michel bijna een mes op Liese der keel om op Zoey te stemmen om zijn eigen hachje te redden 
Ze zijn een beetje van de rel, want hoe durfde ze Nick en Michel samen te nomineren! En toen begonnen ze met “nu gaan we het spel echt spelen”