Vind wel jammer dat ze dit soort feestje niet vaker doen . Brengt toch een andere sfeer onderling (en dan heb ik het nogeens over wat er onder de dekens gebeurt)
Naomi gilt wel echt veel
Ik vind het ook wel sneu hoe Jill met Matt omgaat, echt aantrekken en afstoten
Ja, wat een kinderachtig gedrag van haar maar wel het bed met hem delen Jill is ook heel arrogant geworden sinds ze door de kijkers als favoriete bewoner is gekozen.
Ik word wel al die nominatie praat echt beu, kan big brother ze niet verbieden er over te praten? Al is het maar een weekje…
Ik ben benieuwd of ze vandaag al bekend gaan maken wie er genomineerd zijn. Michel is sowieso weer de Sjaak.
Ik twijfel elke keer of het nou Naomi of Zoey is, haha.
Hoop dat deze keer er wel een twist komt van wie erop staan. Lijkt mij wel wat spannender als er 2 grote spelers er op staan. Nu bij elke nominatie kon je al raden wie eruit zou gaan.
thomas en jill waarschijnlijk. k5 en mike hebben op hun gestemd.
Hoopte meer op één van die 2 en dan een grote speler van k5. Jammer! Nu wordt het natuurlijk alsnog spannend. Maar de sfeer zal er niet beter op worden.
- Jill
- Thomas
0 stemmers
Ik wil hun liefst beiden, maar ik ga voor Thomas houden. Die kan zijn plan trekken. Jill gaat helemaal van slag zijn en misschien zelf vertrekken als Thomas weg moet.
Thomas kan zich beter herpakken en doorgaan.
Ja, ik twijfel hier ook over. Als Jill weggaat zit Michel 100% in de finale en dat gun ik hem niet.
Daar had ik nog helemaal niet over na gedacht
Benieuwd of de genomineerden weer bekend worden gemaakt aan het einde van de aflevering.
Ja, ik ook! Zou toch wel moeten als morgen al de live-show is. Ik hoop dat er 3 genomineerden zijn.
Met Michel erbij? Dat hoop ik
Spoiler genomineerden:
Thomas en Jill helaas genomineerd
nou dan zal het wel een afvalrace zijn ja…ik vind jill en Thomas niet leuk maar het is altijd zo jammer dat er altijd tactisch wordt gespeeld met zulke dingen, net als bij Robinson.