Big Brother

Hoezo is Thomas hier zo populair? :grimacing:

2 likes

Het lijkt mij wel een chille gast. Ik denk dat ik met hem een betere klik zou hebben dan met een macho man als Michel of “ik ga voor de knaakjes” Nick! :stuck_out_tongue:

2 likes

:sob::sob::sob::sob::sob: al zijn het wel 2 sterke spelers dus heb ik toch wat ik wilde xD. Vind wel jammer hoe het nu gespeeld wordt. Maarja that is the game

1 like

Ik vind het zo hypocriet dat het “K5 groepje” steeds blijft volhouden dat ze echt geen bondje hebben. Allemaal op “gevoel” stemmen, maar wel allemaal dezelfde stem

1 like

Ik weet niet op wie ik moet stemmen, lastig deze week.

Maar ze stemmen uit GeVoEl, echt geen bondje hoor!!! Doen wat ze zelf willen!!!

Ondertussen zet Michel bijna een mes op Liese der keel om op Zoey te stemmen om zijn eigen hachje te redden :whistling:

2 likes

Ze zijn een beetje van de rel, want hoe durfde ze Nick en Michel samen te nomineren! En toen begonnen ze met “nu gaan we het spel echt spelen”

Haha ja terwijl ze daarvoor ook het plan hadden om Daniëlle en co eruit te stemmen

1 like

Zo dat was naar! Hij was echt zo dwingend. Dacht echt doe ff chill. Laat het haar lekker zelf beslissen wat ze wil.

1 like

Eens!

Als Jill & Thomas Big brother willen naaien moeten ze er samen uitstappen. Dan is er echt helemaal niks meer aan :troll: Het had zoveel leuker en spannender geweest als de kandidaten een positieve nominatie hadden moeten doen: wie wil jij graag in het huis houden? En dan degene met de minste stemmen op de bank.

1 like

Matt zit zo in mn irritatie zone. Hij probeerd zo hard maar het is het net niet ofzo? Herkend iemand dit? Of kijk ik teveel streams :sweat_smile:

Nominaties ;

het verbaasd mij dat weer niet dat mike zo gestemd heeft. Tactisch slim maar vind hem wel echt een gluiperd

1 like

Ik vind Mike zo vervelend en sneaky. Hoe hij ook naar die dagboekkamer liep voor de nominatie, was vast bedoeld als grap maar er was niet eens iemand bij??

En ik ergerde me ook aan dat hij zei over niet genomineerd kunnen worden dat het wel lekker was want ‘weekje rust aan m’n hoofd’. Gast, je zit net 3 weken in dat huis en de eerste week kon je óók niet genomineerd worden. Waar heb je het over?

2 likes

Ze gaan het nu bekend maken in het huis.

Van mij mogen ze allebei gaan.

Ongemakkelijk dit altijd :sweat_smile:

Van mij ook wel. Als K5 over is stop ik met kijken en kan ik mijn tijd besteden aan nuttigere dingen :joy:

1 like

Jerrel had al die tijd gelijk. Michel IS een rat.

2 likes

Jezus Michel ook met zn succes morgen. En zeggen hoe zij (nick en hij) het beter op pakte toen ze erop stonden. Ja logisch want jullie stonden met Jerrel erop. Lekker makkelijk praten.

Ik mis Jerrel! Roll the clips bitch xD

Er wordt nu trouwens door Zoey, Thomas, Matt en Liese gepraat over Mike. Ze zijn echt klaar met hoe hij liegt en bedriegt.

En weer hoor je Mike zeggen dat hij spijt heeft van zijn keuze. En hij hoopte dat bb zou ingrijpen, want hoe kan bb Jill en Thomas laten gaan blahblahblah… Echt wat een manipulatief persoon is Mike. Dit vertelde hij dus in een gesprek met Jill. Krijg echt de kriebels van hem.

Ik ga niet meer kijken. Het is echt Dé Grote Michel Show geworden. Als je niet doet wat ‘ie zegt, dan ben je de sjaak. Alles moet om hem draaien. Wat een nare man.

2 likes