Haha ja terwijl ze daarvoor ook het plan hadden om Daniëlle en co eruit te stemmen
Zo dat was naar! Hij was echt zo dwingend. Dacht echt doe ff chill. Laat het haar lekker zelf beslissen wat ze wil.
Eens!
Als Jill & Thomas Big brother willen naaien moeten ze er samen uitstappen. Dan is er echt helemaal niks meer aan
Het had zoveel leuker en spannender geweest als de kandidaten een positieve nominatie hadden moeten doen: wie wil jij graag in het huis houden? En dan degene met de minste stemmen op de bank.
Matt zit zo in mn irritatie zone. Hij probeerd zo hard maar het is het net niet ofzo? Herkend iemand dit? Of kijk ik teveel streams 
Nominaties ;
het verbaasd mij dat weer niet dat mike zo gestemd heeft. Tactisch slim maar vind hem wel echt een gluiperd
Ik vind Mike zo vervelend en sneaky. Hoe hij ook naar die dagboekkamer liep voor de nominatie, was vast bedoeld als grap maar er was niet eens iemand bij??
En ik ergerde me ook aan dat hij zei over niet genomineerd kunnen worden dat het wel lekker was want ‘weekje rust aan m’n hoofd’. Gast, je zit net 3 weken in dat huis en de eerste week kon je óók niet genomineerd worden. Waar heb je het over?
Ze gaan het nu bekend maken in het huis.
Van mij mogen ze allebei gaan.
Ongemakkelijk dit altijd 
Van mij ook wel. Als K5 over is stop ik met kijken en kan ik mijn tijd besteden aan nuttigere dingen 
Jezus Michel ook met zn succes morgen. En zeggen hoe zij (nick en hij) het beter op pakte toen ze erop stonden. Ja logisch want jullie stonden met Jerrel erop. Lekker makkelijk praten.
Ik mis Jerrel! Roll the clips bitch xD
Er wordt nu trouwens door Zoey, Thomas, Matt en Liese gepraat over Mike. Ze zijn echt klaar met hoe hij liegt en bedriegt.
En weer hoor je Mike zeggen dat hij spijt heeft van zijn keuze. En hij hoopte dat bb zou ingrijpen, want hoe kan bb Jill en Thomas laten gaan blahblahblah… Echt wat een manipulatief persoon is Mike. Dit vertelde hij dus in een gesprek met Jill. Krijg echt de kriebels van hem.
Ik ga niet meer kijken. Het is echt Dé Grote Michel Show geworden. Als je niet doet wat ‘ie zegt, dan ben je de sjaak. Alles moet om hem draaien. Wat een nare man.
Ik zit nog steeds in tweestrijd om Michel. Ik vind hem wel sympathiek maar hoe hij nu de laatste tijd alles naar zijn hand wil zetten…jammer.
Als hij straks wint heeft hij het wel heel goed gespeeld!
Maar er komen vast nieuwe bewoners in binnenkort. Ze moeten nog 40(?) dagen hé! Hou hoop!
Oh ik denk eigenlijk niet dat er nog nieuwe bewoners komen, zou ik ook raar vinden met nog maar 40 dagen te gaan
Julie is aan het huilen want ze is kwaad dat mensen denken dat Michel en zij meer zijn. Komt door Zoey. Want ja, ze heeft een vriend hoor!!
Dat Zoey deze “roddels” door het huis verspreid.
De stream doet nu raar bij mij trouwens? Ik zie beelden van vanmorgen vroeg.
Lekker Zoey de schuld geven. Eerlijk… door de reactie van Julie denk ik juist dat ze nu pas beseft dat het misschien niet okay overkomt op tv. Als ze echt gewoon maatjes zijn en er totaal geen spanning is dan ga je er toch niet om huilen? Dan zou je toch niet zo mee zitten. Ik zou denken “laat ze maar denken wij zijn gewoon maatjes”. En dan zou de vriend het toch ook begrijpen.