Echt he, hij is koud terug of hij begint weer.
Spoiler genomineerden:
Mike en Matt genomineerd. Niet heel verrassend. Ga niet eens stemmen denk ik. Boeit me niet wie er weggaat.
Het is de naam
ā
Waarom baalt Julie terwijl ze zichzelf buitenspel zet? Jill riep al als eerste om niet mee te doen. Snap dat echt niet . Julie voelde vast de preek die Michel zou geven over dat ze zichzelf niet buitenspel moest zetten en dat het een slechte keuze was. Misschien baalde ze daar van.
Nick en Michel wilden ook echt niet winnen bij dat spel voor immuniteit. Zag er wel sullig uit
Ze hadden gewoon niet moeten zeggen wat de prijs was. Dan had iedereen zijn best gedaan en was het tenminste eerlijk geweest.
Ik kan echt niet tegen dat hele: we hebben jullie laten winnen.
Soms denk ik dat ze juist verklappen wat de prijs is en dat de productie op die manier ook een beetje stuurt op wie de volgende is die naar huis gaat.
Lekker bezig jill.
Achter de rug om grappen maken over Liese haar āschimmelkutā, over Michel zeggen āhang je maar opā en sā nachts met het brooddeeg klooien en de knopjes. Terwijl er al weinig brood isā¦
Of die de eye rolls en kotsende gezichten als ze het over de andere heeft.
En dat nadat de meiden haar zo goed en lief hebben opgevangen na het verlies van Thomas. En haar zo steunen, motiveren en zelfs speciale plekjes in een game geven om haar goed te laten voelen
het verlies van thomas dat die leuke meiden veroorzaakt hebben
Serieus, dat ze Thomas in de liveshow hebben
Volgende week nomineer ik Michel en zijn ego
Zo gaat het al heel lang Jill privilegeā¦
Wie mag er van jou blijven?
- Matt
- Mike
- Ik stem niet
0 stemmers
Ik stem dat Matt mag blijven, want dan is er meer kans dat Michel er een de volgende keer uitgespeeld kan worden.
Weten jullie waarom Thomas niet mag stemmen?
Mooi dat Mike even Michel op zijn plek zet en vertelt dat Jill en Liese populair waren toen hij er in kwam. Michelās gezicht haha.
Ik heb Mike gestemd voor extra entertainment, Matt prima kerel maar saai
Ja ga ik ook doen!
Omg Mike is echt onze enige entertainmentā¦
Hahah echt sad als je het zo zegt, maar wel waar.
Matt is zo saai.
Waarom zou Thomas in de studio zijn? Jerrel zei op zijn instagram dat Thomas er om een speciale reden was, maar Thomas aan hem ook nog niet de reden mocht vertellen.
Omg hij komt toch niet terugš¤£