Big Brother

Omg hij gaat z’n liefde verklaren, ik lig al in bed maar houd me op de hoogte!

5 likes

Eerlijk zou ik dat wel een mooie twist vinden :joy:

1 like

hahaha zou het wel mooi vinden. Denk alleen dat heel veel bewoners dan echt kwaad worden.

1 like

Ik ging echt stuk: ik weet bijna zeker dat Thomas nu zit te kijken. :joy:

O dat zou wel leuk zijn! Alles voor showmance🤣

1 like

Ik denk dat het nog wel komt. Hij is daar sowieso om iets te doen.

Als Thomas een boodschap aan Jill mag brengen, wordt de rest van de groep echt pissed. Vooral Julie zal gaan zeuren over haar kindjes.

1 like

Het begint mij nu ook wel erg op te vallen dat het een Jill show is maar zolang ze Michel er binnenkort uitspeelt ben ik er content mee :thumbsup:

3 likes

Misschien haalt Thomas de afvaller op

1 like

Ik word heel erg ongemakkelijk van die ‘seks’ verhalen van Matt. Alsof het mijn kleine broertje is ofzo.

3 likes

Ja en Michel is letterlijk de big Brother met altijd een beter verhaal…

2 likes

Huh was dit het? Mag hij het niet echt tegen haar zeggen?

1 like

Misschien mag mij Mike of Matt zo ophalen?

Mike eruit. Had hij toch maar Nick en Michel genomineerd die ene keer he. :troll: Dan waren de kaarten opnieuw geschud.

2 likes

Vind het wel jammer dat je niet weet hoeveel procent er gestemd is. Ben altijd wel benieuwd hoeveel verschil er is tussen de twee genomineerden.

1 like

yes kijkers krijgen een grotere rol!

4 likes

Eindelijk! Ben benieuwd! :grin:

1 like

Jerrel is trouwens nu live op insta. En voor de liefhebbers Els zou als goed is (en ze het snapt :laughing:) ook live gaan. Gaan ze het samen hebben over de aflevering.

Ik kan het niet zien! Wat kwam Thomas doen?? Ik duim voor een aanzoek :sweat_smile:

1 like

Jill huilde hard bij elk afscheid, maar nu stond ze heel blij te springen en dansen😂