Big Brother

Kijkt er nog iemand de stream? Michel weer lekker bezig met zijn NIEMAND GAAT SLAPEN. OOK JILL NIET. Rot toch op vent, waarom bepaal jij dat voor een ander. Ohja want hij had soms twee nachten nachtdienst dus dan sliep ie 36 uur niet. Ik lach me dood als Jill dit wint. Liese en Julie worden gewoon verplicht om wakker te blijven.

Ik heb op drie belgen gestemd maar dat kan zeker niet

Nieuwe huismeester is …Julie…

Het werd uiteindelijk besloten. Jill gunde het Julie en wilde alleen stoppen als Michel ook stopte. En Michel offerde zichzelf op zodat Julie huismeester kon worden. Liese deed haar helm ook af nadat Michel met haar gepraat had

1 like

ahh mega lame haha gun het haar totaaaaal niet maar ok Lieze en Michel al helemaal niet maar ja eigenlijk Jill ook niet.

Wie is nou wel echt leuk in dat huis eigenlijk :joy:? Denk dat ik Zoey t leukste vind dan. Denk dat zij zich wel zo gedraagt als dat ze buiten het huis ook is.

Liese is nu kwaad want ze heeft het vannacht verkeerd begrepen. En wilde nog wel doorgaan met de strijd. Maar ze dacht dat Michel bedoelde dat iedereen had opgegeven en Liese had gewonnen.

1 like

Ja ik zie t maar ik vind haar echt schijnheilig bezig. Hun allemaal trouwens want ze zeggen dat ze niet op Jill gingen en dat deden ze wel. Echt gierig.

Ik vind die vriend van Julie heel mysterieus. Er is niets over hem op haar Instagram te vinden en ik vond het opvallend dat Julie ervoor koos een brief naar haar broer ipv vriend te sturen. Is die vriend ook de vader van haar kinderen? Zou hij misschien helemaal niets met Big Brother te maken willen hebben?

1 like

K3 troubles :see_no_evil:

Wat vermoeiend dat gesprek tussen Liese en Michel. Michel ook zeggen dat hij sowieso ging winnen -.-

1 like

Hij is de vader van haar jongste geloof ik…

Niet iedereen zit op social media. En volgens mij wilt die vriend indd geen enkele spotlight op hem. Wat te begrijpen is. Ze moest de brief natuurlijk ook voor lezen. Denk dat dat ook één van reden is dat ze koos voor haar broer. Uit privacy reden. Wat je zegt hij wilt niks te maken hebben met BB. Dus niet echt mysterieus, meer gehecht aan zijn privacy xD.

1 like

Jep, maar zijn huis, zijn regels.
Kwam zeker toch ineens weer wel beter uit om iemand als huismeester te hebben.

Oh ik bedoelde het ook niet negatief hoor! Groot gelijk dat hij die keuzes maakt ivm privacy. Zou ik misschien ook wel hebben gedaan. Maar het was voor mij heel onduidelijk waarom Julie deze keuzes heeft gemaakt omdat volgensmij niet is medegedeeld dat die vriend zich ivm privacy liever afzijdig houdt.

1 like

Oh las het ook niet als iets negatiefs. Snap ook wat je bedoelt! Bedoel ik ben natuurlijk ook wel nieuwsgierig wie haar vriend is :see_no_evil:. Ik dacht gisteren ook van waarom schrijft ze de brief niet naar haar vriend. Maarja haar broer betekend ook heel veel voor haar en het is duidelijk dat haar vriend niks te maken wil hebben met de spotlight.

Volgens mij is het ook niet in de aflevering geweest, maar wel in de livestream. Ze vertelde dat hij vond dat ze BB moest doen, maar dat hij zich er liever buiten houdt. Hij is niet zo van de aandacht.

1 like

Ik heb de afgelopen 2 weken best veel live streams gekeken en het valt me wel op dat Julie ook super weinig (niet) praat over haar vriend? Je hoort Liese af en toe en ook Nick, maar Julie heeft het alleen over haar kinderen en haar broer…

Is het al zeker dat de huismeester immuniteit heeft? Lijkt me echt mooi als Julie dat dus niet heeft deze keer!

1 like

hahah zou wel een twist zijn.
Vanavond hebben ze weer een feestje, ik hoop dat er nog iets leuks gaat gebeuren.

Trouble in paradise. Benieuwd wanneer dat groepje uit elkaar gaat vallen door oa het gedrag van Michel.

2 likes

Ik kom juist in dit topic om de spoilers te lezen, dan kan ik de aflevering grotendeels skippen

8 likes

Ik denk niet dat ik iets spoiler maar heb het toch maar even in een spoiler gezet (ook al is het wel al gequoted). Zal er vanaf nu wel even opletten! Ik kijk zelf de afleveringen niet en post hier ook echt nooit maar wilde vooral iets kwijt over Julie haar vriend :joy: Beetje ongelukkig dit dus.

1 like

Ik kwam (net als de meeste) ook pas laat achter dat Julie een vriend had. Vanaf Jerrel wist ik het pas. Ze verteld indd weinig, maar ze heeft weleens over hem. Alleen ze verteld nooit echt wat over hem. Het is meer ik mis hem of dat ze het moeilijk vind dat ze niet tegen hem kan zeggen dat hij veel voor haar betekend. Enige wat ik weet van haar vriend is dat hij bevestiging nodig heeft. En daarom vindt ze het zo lastig dat ze nu niet even tegen hem kan zeggen dat hij het echt is voor haar etc. Daarom had ik in eerste instantie ook verwacht dat ze de brief naar hem zou sturen.

Wat ik vooral apart vind van Michel en Julie, is dat zij hem als een broer ziet. Maar die “broer” maakt wel ongepaste grappen (voor een broer). Laatst lag Michel naakt in bed en toen ging hij Julie uitdagen om er bij te liggen. En hij had het grappend over duimpjes omhoog.

Edit: Kan ook zijn dat haar vriend en zij bijvoorbeeld hebben afgesproken dat ze zo weinig mogelijk deelt over hem en de relatie uit privacy overwegingen.

Nick was net met iets bezig en was met Michel iets aan het zeggen over Matt dat hij het niet door mocht vertellen aan Jill? En Nick zei tegen Matt dat die niet op hem ging stemmen deze week. Maar de camera’s sprongen net allemaal in dus heb het verhaal niet helemaal mee gekregen. Looks like Nick hetzelfde probeert als bij Mike en Matt dan volgende week onder de spreekwoordelijke bus gooit haha.
En denk dat zij inderdaad Jill Zoey willen doen.