Big Brother

Hij mocht gezellig aan de tafel staan naast Ger en Peter, maar wel uit beeld. Dus de inwoners wisten niet dat hij er naast stond. Hij reageerde op wat Jill had gezegd over haar gevoelens en dat was het. Geen aanzoek :sweat_smile:

Hij vertelde dat hij (nog) niet verliefd is, maar wel buiten de camera’s om wil kijken hoe en wat tussen hen is. Hij was daar alleen om wat vragen te beantwoorden en dat was het. Snap niet helemaal waarom hij er bij was :sweat_smile:. Enige interessante is dat we nu weten dat Thomas 15 kilo is afgevallen.

1 like

Heb nu paar dagen niet kunnen kijken en lees nu wat rond op Twitter. Die gaan helemaal los op Zoey. Kan iemand vertellen wat er is gebeurd? Een opmerkingen van Mike?? Thanks alvast.

Ahh thanks! Wie weet komt dat aanzoek op het finale moment; ik hou hoop!:rofl:

Huismeester komt weer terug. Ben benieuwd wie het gaat worden…

Ja, leuk! Ze hebben nu een helm met een ei op haha. En degene die als laatste hem op heeft wint denk ik.

1 like

Het is de vraag wat ze met de uitslag gaan doen, maar we mogen stemmen!

2 likes

Haha om die reden heb ik ook gestemd op Jill :sweat_smile:

3 likes

Kijkt er nog iemand de stream? Michel weer lekker bezig met zijn NIEMAND GAAT SLAPEN. OOK JILL NIET. Rot toch op vent, waarom bepaal jij dat voor een ander. Ohja want hij had soms twee nachten nachtdienst dus dan sliep ie 36 uur niet. Ik lach me dood als Jill dit wint. Liese en Julie worden gewoon verplicht om wakker te blijven.

Ik heb op drie belgen gestemd maar dat kan zeker niet

Nieuwe huismeester is …Julie…

Het werd uiteindelijk besloten. Jill gunde het Julie en wilde alleen stoppen als Michel ook stopte. En Michel offerde zichzelf op zodat Julie huismeester kon worden. Liese deed haar helm ook af nadat Michel met haar gepraat had

1 like

ahh mega lame haha gun het haar totaaaaal niet maar ok Lieze en Michel al helemaal niet maar ja eigenlijk Jill ook niet.

Wie is nou wel echt leuk in dat huis eigenlijk :joy:? Denk dat ik Zoey t leukste vind dan. Denk dat zij zich wel zo gedraagt als dat ze buiten het huis ook is.

Liese is nu kwaad want ze heeft het vannacht verkeerd begrepen. En wilde nog wel doorgaan met de strijd. Maar ze dacht dat Michel bedoelde dat iedereen had opgegeven en Liese had gewonnen.

1 like

Ja ik zie t maar ik vind haar echt schijnheilig bezig. Hun allemaal trouwens want ze zeggen dat ze niet op Jill gingen en dat deden ze wel. Echt gierig.

Huh vorige week zei Big Brother nog dat er geen huismeesters meer zouden komen… :roll_eyes:

Ik vind die vriend van Julie heel mysterieus. Er is niets over hem op haar Instagram te vinden en ik vond het opvallend dat Julie ervoor koos een brief naar haar broer ipv vriend te sturen. Is die vriend ook de vader van haar kinderen? Zou hij misschien helemaal niets met Big Brother te maken willen hebben?

1 like

K3 troubles :see_no_evil:

Wat vermoeiend dat gesprek tussen Liese en Michel. Michel ook zeggen dat hij sowieso ging winnen -.-

1 like

Hij is de vader van haar jongste geloof ik…

Niet iedereen zit op social media. En volgens mij wilt die vriend indd geen enkele spotlight op hem. Wat te begrijpen is. Ze moest de brief natuurlijk ook voor lezen. Denk dat dat ook één van reden is dat ze koos voor haar broer. Uit privacy reden. Wat je zegt hij wilt niks te maken hebben met BB. Dus niet echt mysterieus, meer gehecht aan zijn privacy xD.

1 like

Jep, maar zijn huis, zijn regels.
Kwam zeker toch ineens weer wel beter uit om iemand als huismeester te hebben.

Oh ik bedoelde het ook niet negatief hoor! Groot gelijk dat hij die keuzes maakt ivm privacy. Zou ik misschien ook wel hebben gedaan. Maar het was voor mij heel onduidelijk waarom Julie deze keuzes heeft gemaakt omdat volgensmij niet is medegedeeld dat die vriend zich ivm privacy liever afzijdig houdt.

1 like