Big Brother

Oh las het ook niet als iets negatiefs. Snap ook wat je bedoelt! Bedoel ik ben natuurlijk ook wel nieuwsgierig wie haar vriend is :see_no_evil:. Ik dacht gisteren ook van waarom schrijft ze de brief niet naar haar vriend. Maarja haar broer betekend ook heel veel voor haar en het is duidelijk dat haar vriend niks te maken wil hebben met de spotlight.

Volgens mij is het ook niet in de aflevering geweest, maar wel in de livestream. Ze vertelde dat hij vond dat ze BB moest doen, maar dat hij zich er liever buiten houdt. Hij is niet zo van de aandacht.

1 like

Ik heb de afgelopen 2 weken best veel live streams gekeken en het valt me wel op dat Julie ook super weinig (niet) praat over haar vriend? Je hoort Liese af en toe en ook Nick, maar Julie heeft het alleen over haar kinderen en haar broer…

Is het al zeker dat de huismeester immuniteit heeft? Lijkt me echt mooi als Julie dat dus niet heeft deze keer!

1 like

hahah zou wel een twist zijn.
Vanavond hebben ze weer een feestje, ik hoop dat er nog iets leuks gaat gebeuren.

Trouble in paradise. Benieuwd wanneer dat groepje uit elkaar gaat vallen door oa het gedrag van Michel.

2 likes

Ik kom juist in dit topic om de spoilers te lezen, dan kan ik de aflevering grotendeels skippen

8 likes

Ik denk niet dat ik iets spoiler maar heb het toch maar even in een spoiler gezet (ook al is het wel al gequoted). Zal er vanaf nu wel even opletten! Ik kijk zelf de afleveringen niet en post hier ook echt nooit maar wilde vooral iets kwijt over Julie haar vriend :joy: Beetje ongelukkig dit dus.

1 like

Ik kwam (net als de meeste) ook pas laat achter dat Julie een vriend had. Vanaf Jerrel wist ik het pas. Ze verteld indd weinig, maar ze heeft weleens over hem. Alleen ze verteld nooit echt wat over hem. Het is meer ik mis hem of dat ze het moeilijk vind dat ze niet tegen hem kan zeggen dat hij veel voor haar betekend. Enige wat ik weet van haar vriend is dat hij bevestiging nodig heeft. En daarom vindt ze het zo lastig dat ze nu niet even tegen hem kan zeggen dat hij het echt is voor haar etc. Daarom had ik in eerste instantie ook verwacht dat ze de brief naar hem zou sturen.

Wat ik vooral apart vind van Michel en Julie, is dat zij hem als een broer ziet. Maar die ā€œbroerā€ maakt wel ongepaste grappen (voor een broer). Laatst lag Michel naakt in bed en toen ging hij Julie uitdagen om er bij te liggen. En hij had het grappend over duimpjes omhoog.

Edit: Kan ook zijn dat haar vriend en zij bijvoorbeeld hebben afgesproken dat ze zo weinig mogelijk deelt over hem en de relatie uit privacy overwegingen.

Nick was net met iets bezig en was met Michel iets aan het zeggen over Matt dat hij het niet door mocht vertellen aan Jill? En Nick zei tegen Matt dat die niet op hem ging stemmen deze week. Maar de camera’s sprongen net allemaal in dus heb het verhaal niet helemaal mee gekregen. Looks like Nick hetzelfde probeert als bij Mike en Matt dan volgende week onder de spreekwoordelijke bus gooit haha.
En denk dat zij inderdaad Jill Zoey willen doen.

Ik had vorige week opgevangen van Zoey en Liese dat ze Matt aardig vinden, maar hem ook graag in de finale willen omdat ze ā€œmakkelijkā€ van hem winnen.
En denk dat meer Belgen dat denken. Ook al plakken ze graag aan Michel. Als ze het echt willen winnen hebben ze waarschijnlijk meer kans met Matt dan met Michel (of Jill).

En ik denk ook dat ze op Zoey gaan mits ze k3 zover krijgen. Wacht echt op het moment dat k3 backfired en precies niet doen wat ze moeten dan van Michel :see_no_evil:. Hoop toch keer op een twist in de nominaties.

2 likes

Ik hoop echt op Michel tegen Zoƫy maar dat gaat niet gebeuren met Julie als huismeester.

1 like

Ja precies hahaha dat doen alsof ze iets nobels doen echt wauw volgens mij geloven ze het zelf nog ook

2 likes

Ze willen Jill en Zoƫy nomineren, want dan gaat Zoƫy weg. Alleen als Jill morgen immuniteit pakt dan gaan ze iemand van hun eigen clubje tegen Matt zetten. Want dat denken ze te winnen en tegen Zoƫy kan het lastig worden.

Nick zit dit net te vertellen tegen Julie en Naomi. Ik vind Nick echt leuk, maar deze uitspraak bah. Hoop dan gewoon dat Matt gaat winnen.

1 like

Hahahhh hoezo ā€˜want dan gaat Zoey weg’

Volgens mij onderschatten ze haar echt hoor. Vind haar de enige leuke nog en ga dan ook zeker op haar stemmen

2 likes

Ohhh dit hoop ik echt zo.

3 likes

Ah nicks ware rechtse aard komt naar buiten

1 like

Mike die Zoey even exposed in zijn testament.

Ik snap het niet

1 like

Mike complimenteerde Zoey met hoe ze het spel speelt. En ook tegen Nick dat hij een aanval gaat krijgen. Dat gaat over Zoey. De Belgische meiden denken nog steeds dat Zoey ā€œneutraalā€ speelt terwijl ze toch wel degelijk met Jill en Thomas mee stemde steeds. Ik denk ook dat Zoey deze week genomineerd gaat worden. Michel, Nick, Julie en Naomi gaan haar wel nomineren.

1 like

Zoey stemde niet elke keer met Jill en Thomas mee dacht ik. Zij nomineerde Nick en Michel al eens voordat dat hele groepje dat ging doen. De week daarna nomineerde heel dat groepje pas Nick en Michel. Ik vind dat niet echt ā€˜meestemmen’, ik vond het iig overkomen alsof ze oprecht die twee weer wilde nomineren net als ze de week daarvoor (alleen, zonder Jill en Thomas) ook al had gedaan.

Yes twist :smile:
Ben zo benieuwd hoe ze hierop gaan reageren in het huis. Voor niets al dagen over nominaties aan het praten.

13 likes