Big Brother

Ik had vorige week opgevangen van Zoey en Liese dat ze Matt aardig vinden, maar hem ook graag in de finale willen omdat ze “makkelijk” van hem winnen.
En denk dat meer Belgen dat denken. Ook al plakken ze graag aan Michel. Als ze het echt willen winnen hebben ze waarschijnlijk meer kans met Matt dan met Michel (of Jill).

En ik denk ook dat ze op Zoey gaan mits ze k3 zover krijgen. Wacht echt op het moment dat k3 backfired en precies niet doen wat ze moeten dan van Michel :see_no_evil:. Hoop toch keer op een twist in de nominaties.

2 likes

Ik hoop echt op Michel tegen Zoëy maar dat gaat niet gebeuren met Julie als huismeester.

1 like

Ja precies hahaha dat doen alsof ze iets nobels doen echt wauw volgens mij geloven ze het zelf nog ook

2 likes

Ze willen Jill en Zoëy nomineren, want dan gaat Zoëy weg. Alleen als Jill morgen immuniteit pakt dan gaan ze iemand van hun eigen clubje tegen Matt zetten. Want dat denken ze te winnen en tegen Zoëy kan het lastig worden.

Nick zit dit net te vertellen tegen Julie en Naomi. Ik vind Nick echt leuk, maar deze uitspraak bah. Hoop dan gewoon dat Matt gaat winnen.

1 like

Hahahhh hoezo ‘want dan gaat Zoey weg’

Volgens mij onderschatten ze haar echt hoor. Vind haar de enige leuke nog en ga dan ook zeker op haar stemmen

2 likes

Ohhh dit hoop ik echt zo.

3 likes

Ah nicks ware rechtse aard komt naar buiten

1 like

Mike die Zoey even exposed in zijn testament.

Ik snap het niet

1 like

Mike complimenteerde Zoey met hoe ze het spel speelt. En ook tegen Nick dat hij een aanval gaat krijgen. Dat gaat over Zoey. De Belgische meiden denken nog steeds dat Zoey “neutraal” speelt terwijl ze toch wel degelijk met Jill en Thomas mee stemde steeds. Ik denk ook dat Zoey deze week genomineerd gaat worden. Michel, Nick, Julie en Naomi gaan haar wel nomineren.

1 like

Zoey stemde niet elke keer met Jill en Thomas mee dacht ik. Zij nomineerde Nick en Michel al eens voordat dat hele groepje dat ging doen. De week daarna nomineerde heel dat groepje pas Nick en Michel. Ik vind dat niet echt ‘meestemmen’, ik vond het iig overkomen alsof ze oprecht die twee weer wilde nomineren net als ze de week daarvoor (alleen, zonder Jill en Thomas) ook al had gedaan.

Yes twist :smile:
Ben zo benieuwd hoe ze hierop gaan reageren in het huis. Voor niets al dagen over nominaties aan het praten.

13 likes

Byeeee Michel en Nick :wave:

5 likes

Gadver die aflevering van gisteravond, Nick, ik hoop dat mensen eindelijk inzien wat voor goor mannetje dit is. Racist.

“Ik heb zelf te maken gehad met racisme, ik ben op m’n tours racistisch benadeeld” :face_vomiting:

2 likes

En het dan omdraaien he, ‘dus mijn vrouw is minderwaardig omdat zij donker is’. Lul. Ik vond het wel jammer dat die discussie niet echt diep ging ofzo. Die chicks kwamen ook niet verder dan: ja maar dat is erger en dat is anders. Snap dat Zoey daar geen zin in had maar die anderen hadden wel meer hun best kunnen doen.

Ohhh ik hoop zo dat iedereen op Nick en Michel gaat mwuahua maar er is nog een twitter gang die voor de fab5 is natuurlijk.

Wanneer kunnen we stemmen?

ik hoopte echt dat we nu al reacties zouden zien van de bewoners over het feit dat wij mogen stemmen deze week

1 like

Ik weet niet wat er gebeurd is tussen Nick en Zoey. Was het gisteren in de uitzending of vanochtend op de live stream?

Ah dus ik kan het niet meer terug zien lijkt me?