Big Brother

Byeeee Michel en Nick :wave:

5 likes

Gadver die aflevering van gisteravond, Nick, ik hoop dat mensen eindelijk inzien wat voor goor mannetje dit is. Racist.

ā€œIk heb zelf te maken gehad met racisme, ik ben op m’n tours racistisch benadeeldā€ :face_vomiting:

2 likes

En het dan omdraaien he, ā€˜dus mijn vrouw is minderwaardig omdat zij donker is’. Lul. Ik vond het wel jammer dat die discussie niet echt diep ging ofzo. Die chicks kwamen ook niet verder dan: ja maar dat is erger en dat is anders. Snap dat Zoey daar geen zin in had maar die anderen hadden wel meer hun best kunnen doen.

Ohhh ik hoop zo dat iedereen op Nick en Michel gaat mwuahua maar er is nog een twitter gang die voor de fab5 is natuurlijk.

Wanneer kunnen we stemmen?

ik hoopte echt dat we nu al reacties zouden zien van de bewoners over het feit dat wij mogen stemmen deze week

1 like

Ik weet niet wat er gebeurd is tussen Nick en Zoey. Was het gisteren in de uitzending of vanochtend op de live stream?

Ah dus ik kan het niet meer terug zien lijkt me?

De aflevering staat gewoon op Videoland

1 like

Ohh! Ik vroeg of het in de aflevering zat of op de live stream. Omdat @Daytona zei dat het gistermiddag in de tuin was, dacht ik dat het op de live stream van gisteren was. Miscommunicatie :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik ga de aflevering even kijken. Loop een halve week achter oeps.

Edit: Even doorgespoeld naar het stuk.
Nick verwoord het ontzettend kut en had het niet moeten zeggen. Ik denk dat hij bedoeld dat hij wel eens buiten is gesloten terwijl hij op tour was in AziĆ«. ā€œIk mocht niet in de busā€. Dat is anders dan discriminatie en racisme geloof ik. Ik ben nog over discriminatie en racisme aan het leren, dus verbeter me als ik het niet goed heb. Ik snap dat ZoĆ«y zo verdrietig is. Het is rot dat zij zich het slachtoffer voelt, want dat is ze niet. Ze bleef erg rustig in het gesprek en legde het uit, wat ze niet hoefde te doen. Toch siert haar het wel om het (voor de zoveelste keer in haar leven) weer te doen.

Je kunt nu nomineren via de website.
Het is dus geen positieve stem! Maar echt wie je genomineerd wil zien.

Omg Nick in dat gesprek over racisme. Love Naomi wel. En arme Zoey.

Nee! Wat is dat nou voor achterlijk iets. Heeft totaal geen meerwaarde. Krijgen we alsnog een voorspellende live show. Als er 3 worden genomineerd is het makkelijk om te raden wie er eruit zou gaan. Krijgen we weer zo lame live show. Echt spannend wordt het er niet op :unamused:

Ik heb op Nick gestemd. Mede door zijn gesprek met Zoey maar vind hem sowieso al wel irritant met z’n knaakskes.

Vorige week kon je stemmen op wie er in de finale zou moeten komen. Weet iemand of er al bekend is wat er met de uitslag wordt gedaan?

1 like

Hoezo love Naomi wel? Zij liet het soort van gebeuren
Enige die echt nog wat deed om Zoey te steunen was Liese

Op een gegeven moment vraagt iemand ook waarom Zoey huilt en dan zegt Naomi ook ā€˜geen idee eigenlijk’ ehhh, wat denk jezelf meid

Nou ja ik had het gevoel dat zij het met begrijpelijke voorbeelden (voor Nick) wel probeerde uit te leggen.

Ja dat laatste kwam nadat ik had gepost. Dat was wat minder.

Twee stemmen op Michel :cheer:

6 likes

Het lastige was dat Naomi en Liese het beide niet goed konden uitleggen Ʃn Nick niet goed leek te luisteren en het gewoon niet begreep. Dit laatste bleek ook toen hij het er later met Michel in de sauna over had, nadat hij nog een keer met Zoey had gesproken (dat gesprek heb ik dan wel gemist). Nick gebruikte toen wel eindelijk het woord discriminatie ipv racisme maar hij denkt nog steeds dat benadeeld worden om je uiterlijk = racisme = discriminatie en het lijkt alsof hij daar geen onderscheid in maakt wie en in welke situatie het betreft. Hoe Michel reageerde was dan wel weer typisch en verbaasde me jammer genoeg totaal niet.

Ik hoop echt dat Michel en/of Nick eruit gaan, maar volgens mij zijn er best veel haters op Zoey ook, dus ben bang dat zij wel tussen de nominaties komt te staan…

——

@desecretaris nog even over die spoiler zondag (geloof ik). Ik reageerde expres dat ā€œik niet zeker wist of ik had gespoileredā€ zodat jij misschien toch ging twijfelen wie huismeester had gewonnen. Maar ik had dus gewoon gespoilered, sorry :sweat_smile:. Zelf vind ik spoilers heel ergerlijk dus voelde me slecht dat ik dat nu had gedaan!

1 like

Misschien moeten we ze als ze er uit zijn uitnodigen voor t forum. Kunnen ze nog wat leren.

Vond t ook zo sneu voor Zoey want ze staat wat dit onderwerp betreft echt alleen. En snap ook wel dat die andere meiden het ook niet echt goed kunnen uitleggen. Plus Zoey is de enige die t echt heeft meegemaakt. Racisme is gewoon kut. En ik weet zelf ook niet genoeg (wel al bijgeleerd door t forum). Maar sowieso als wit persoon zal je t nooit 100% begrijpen.