Big Brother

Ik ga vandaag echt stuk om Big Brother. Ze hebben een 24-uur opdracht. Waar er steeds een code op het tvscherm komt en dan iemand opgeroepen wordt en die moet binnen 30 seconde de code op de deur van de gameroom bij de tablet invoeren. De rest mag dan niks zeggen.

Maar die stem bemoeit zich nu overal mee. Net zei die Nick. Dus Nick rennen naar het scherm. Zegt die: zal ik de sauna voor je aandoen?
En net waren Nick en Michel aan het schaken en Michel moet een zet doen roept BB: Michel, zou je dat nou wel doen? :joy:

13 likes

Haha dit vind ik wel echt humor

Ik heb net op Michel gestemd gun hem het echt zo niet bleh hij denkt al dat die in de finale staat volgens mij

1 like

Ik heb ook op Michel gestemd, arrogante kwast :upside_down_face:

3 likes

Hahaha ah gelukkig :grin:

——

@Whoopdidoo Ja, ik neem het Naomi en Liese ook niet kwalijk hoor dat zij dat niet goed konden uitleggen. Maar Nick ging gewoon vol tegenin Zoey op dat moment ipv het proberen vanuit haar perspectief te bekijken… Ja, erg jammer.

Wat is Michel toch manipulatief.

Altijd zeggen dat hij zo eerlijk is en dan nu Naomi dwingen om te liegen tegen Zoey, want ze moet per se op Zoey stemmen. En dan ook nog zeggen: ā€˜Eerst op haar stemmen, daarna kun je het haar vertellen, wat maakt het uit’

Haha :confused:

De kijker beslist dus het gemanipuleer van Nick en Michel van de afgelopen dagen had geen zin. :smiley:
Ik heb op Michel gestemd!

Daarnet in de hottub zei Nick: ā€œze gaan nooit vragen wie moet er uit?ā€ Ooh jawel, Nick. Dat is net de vraag.

2 likes

Heb al op Michel gestemd gelukkig :facepunch:

3 likes

dat gaat zo’n shok zijn voor hun als Michel genomineerd blijkt te zijn door de kijker.

1 like

Ik heb ook op Michel gestemd, al is het alleen al omdat ik dat geklap over die nominaties de hele tijd beu ben

1 like

Ik heb op Nick gestemd vanwege de discussie met Zoey die we gisteren zagen in de uitzending. En de live stream is Michel zo ontzettend vervelend deze avond. Hoop echt dat ƩƩn van deze twee eruit vliegt. Het is nu eindelijk een beetje spannend en lastig te voorspellen. Die big brother stem is vandaag ook echt grappigšŸ˜‚

Jaaah BB stem was leuk vandaag!

Michel daarentegen inderdaad super irritant, hij laat anderen niet uitpraten en blijft hetzelfde herhalen terwijl ze hem duidelijk proberen te maken dat het vooral ook om zijn toon gaat… Vervolgens gaat ā€˜ie naar Jill en spreekt hij haar ook zo strengig aan. Omg ik zou dit niet kunnen handlen… En maar door blijven gaan die gast, gewoon niet willen toegeven dat hij het op een andere manier (en op een ander moment) had kunnen brengen :joy: Ik erger me echt kapot aan Michel en Julie.

Ik begin Liese wel leuker te vinden, vond haar eerst niks maar ze gaat wel leuk om met iedereen en ik vind haar ook gewoon grappig.

Liese vind ik nu ook veel leuker dan in het begin. Ze durft haar eigen mening te geven en luistert iedereen aan. Naomi lijkt me een lief persoon maar ze praat zo makkelijk mee met degene met wie ze in gesprek is.

Julie blijft Michel maar steunen, hoe irritant hij ook is. Het liefst zou ik haar eruit zien gaan. En ze maakt zich nu druk om hoe verkeerd Michel nu op beeld over komt. Michel en Nick zorgen nog wel voor interessante beelden, maar Julie is toch een beetje saai.

Je hoeft nu geen groepje meer te vormen om samen een ander eruit te stemmen, dus ben benieuwd wat er hierna van het k5 groepje over blijft.

1 like

Hahaha ja echt cringe hoe boos ze daarover wordt, hoezo heeft Zoey daar invloed op? Michel zegt iets, Zoey spreekt hem daar op aan, hoezo zet Zoey hem dan in een verkeerd daglicht? Kijkers kunnen toch zelf concluderen wat zij van de discussie vinden, dus of Zoey een goed punt heeft of niet. Hoe Michel en Julie praten over Zoey achter haar rug om, dat is juist nasty. Ze zijn totaal niet zelfbewust en zo hypocriet…

Julie had vlak voor ze de verhalen begonnen ook een verkeerde code ingetoetst trouwens :joy: Michel stil natuurlijk en maakte later bij de verhalenronde alleen een grapje met ā€œIk heb een leuk verhaal, die van drie mensen die al €2500 hebben verlorenā€¦ā€

3 likes

Wat is Michel irritant tegen Naomi in die hottub. In dat gesprek over t nomineren. Echt walgelijk.

3 likes

Zat al te wachten op het moment dat Julie het verkeerd zou doen. En uiteraard zegt hij er niks van. Terwijl (niet verrassend) hij wel wat te zeggen had toen Matt en Jill het verkeerde hadden. En allemaal onder het ā€˜excuus’ van dat hij gewoon fanatiek is :see_no_evil:.
En elke keer komt die terug op zn mariniers leven. Hij is gewoon zo dat hij heeft 12 jaar lang gedaan.

Vind wel echt jammer dat hij zo veranderd is door de nominaties. Ik vond hem een tijdje best tof, maar dat is helaas veranderd. Vind zijn houding gewoon niet fijn. Hoe hij bijvoorbeeld praat met Jill of wanneer hij Naomi wil overtuigen om op Zoey te gaan. Hij voelt zich echt beter dan de rest. Hij denkt dat hij alles al in de pocket heeft. En nu maar zweten, want de kijker beslist. En Michel vindt dat echt niet leuk, want hij heeft nu totaal geen controle.

3 likes

Nominaties worden vanavond toch pas bekend gemaakt? Of heb jij inside info :grin: Wil echt zijn gezicht zien als het bekend wordt gemaakt… Kan toch bijna niet anders dan dat hij genomineerd is?

@Loempia jaa hij voelt zich zo verheven boven anderen en heeft vaak zo’n denigrerende toon. Hij maakt zich heel druk om de nominaties inderdaad. Ik heb ook het idee dat hij, sinds ze dat weten, er ook veel rekening mee houdt hoe hij overkomt op beeld en hier en daar extra aardig doet. Maar kan aan mij liggen hoor, heb me de laatste drie dagen gewoon suler erg aan ā€˜m geĆ«rgerd.

1 like

Wie denken jullie dat er genomineerd zijn? Ik denk sowieso Michel en Zoey. En als 3e genomineerde denk ik Nick. Ik hoop dat we dan mogen kiezen wie er mag blijven. Dan is er nog hoop voor Zoey.

Ja dit zou het beste scenario voor Zoey zijn denk ik, omdat de stemmen dan verdeeld zijn over Michel en Nick. Ik verwacht Michel en Zoey ook sowieso, de derde vind ik lastig… Nick of toch wel Jill?

Ik zag net in de instagram story van Naomi de oproep om op Zoey te stemmen?? Daar zou Naomi toch nooit achter staan…? Ik vond haar best wel leuk maar zie nu dat ze Nick echt blind volgt… Ze heeft eerder gezegd dat ze mensen nodig heeft die de leiding nemen als er iets gedaan moet worden (Nick en Michel), dat is gewoon haar persoonlijkheid okĆ© maar ze wordt echt gewoon ingepakt door hen en denkt zelf niet meer na… Michel maakte ook een keer de grap ā€œnadenken moet je aan ons overlatenā€ in de sauna met z’n drieĆ«n en daar lachte ze toen om, ook echt typisch :joy:

1 like

Ja, dat weten ze sinds gisteren avond.

Ik heb expres op Nick gestemd omdat ik verwacht dat Michel wel genoeg stemmen krijgt.

1 like