Big Brother

Ik ben juist bang dat Michel buiten dit topic om best populair is :tired_face:

2 likes

Op het Fok forum zijn er toch ook ā€˜tegenstanders’.

1 like

Buiten dit topic kijkt toch niemand :joy:

7 likes

Nee volgens mij echt niet. Zeker niet bij alle Jill fans. Die stemmen dan waarschijnlijk weer niet op Zoƫy.

Ik denk dat het tussen Zoƫy, Michel en Nick zal gaan. Wel zielig voor Nick op zijn verjaardag.

Teambabayega of zo gaat om 5 uur iets droppen over Big Brother. Iets dat ze geheim hebben gehouden. Mensen op Twitter denken dat Thomas er ook mee te maken heeft. Want die was een paar dagen geleden bij studio 100.

Ik ben echt mega nieuwsgierig ken dat teambabayega ook niet. Dus ik weet niet wat ik kan/moet verwachten.

Sorry voor de dubbelpost.

Wat hebben ze daar tegen Zoey?

1 like

Hahahaha Nick krijgt een ingesproken verjaardagsboodschap van Rapper Sjors :joy: Daar had ie het best vaak over gehad namelijk haha.

4 likes

Dat ze hypocriet is en stookt. Ze heeft dubbel spel gespeeld met J&T ookal zei ze dat ze met niemand mee deed.
Ook klaagt ze vaak (vind ik ook, het is niet het zonnetje in huis), vreet ze chips, heeft daarna buikpijn, eet ijs, terug buikpijn.

Ze zijn daar ook wel racistisch en Vlaams gezind.
Julie en Zoƫy hebben geregeld Frans gesproken. Maar doen ze precies niet meer. Mag ook niet van BB.

Ik ging helemaal stuk. Vooral omdat een paar hem niet kennen en denken wat was dit? :joy:

2 likes

Ik keek het niet ten tijde van dat gedoe samen met Thomas en Jill, maar ik lees dus wel al een tijdje fok… Daar wordt ook uitgelegd dat Zoey hen gewoon had gezegd dat ze niet op de vrouwen van K5 ging stemmen, en had gezegd op wie ze wel ging stemmen. Vervolgens gingen Thomas en Jill met haar mee. Klopt dat niet? Want ik vind dat geen dubbelspel, Zoey heeft een afspraak met volgens mij Naomi en Liese (misschien Julie?) maar niet met Michel en Nick.

Ben blij dat je racistisch noemt, want er worden inderdaad vaak racistische opmerkingen gemaakt. En bijna niemand die er wat over zegt…

Over het dubbel spel heb ik geen mening. Ben ik allemaal niet van op de hoogte.
Ik vind haar wel vaak futloos en een zeur. Geen zonnetje in huis.

Het racisme op Fok vind ik er vaak zwaar over. Ongelooflijk dat dat daar kan.

Stel dat de bewoners weer zelf mogen stemmen, kan ik me nog wel voorstellen dat Liese haar eigen koers gaat varen. Je zag het in de aflevering van gisteren al een beetje. Ik vind haar ook meer een leiderschapstype die zelf de touwtjes in handen wil hebben over haar keuzes, dan een onzeker type die zich laat leiden door anderen (Nick en Michel).

2 likes

Ik heb zelf geen account dus lees alleen dat topic, maar dit bevestigde wel m’n vooroordelen over dat forum.

@Dancingqueen heb ook even meteen op insta gekeken, ben benieuwd! Wat zou dat account bekend kunnen maken dan?!

Ik lees ook enkel de cos van Big Brother. Daar blijft het bij. Ook seksistisch.

Nou 1 van die mannen zegt: ik ben het big brother. En dan mijn taak zit er op. Vanaf nu mag jij bepalen wie er wint in mijn huis.

Zullen ze die dansgroep erbij betrekken om de kijkcijfers omhoog te halen? :cautious: Ik had hiervoor nog nooit van die groep gehoord eerlijk gezegd

Ja, zou kunnen. Ik ken ze ook niet eigenlijk.
Maar de officiƫle Big Brother instagram heeft helemaal niets gepost erover. Ik vind het heel raar allemaal.

1 like

Of de dansgroep betrekt BB erbij voor meer aandacht

1 like

Nominaties zijn bekend!

Jill Michel en Zoey

Nou, dan mag Zoey alvast haar koffers in gaan pakken. Voorspelbaar weer.

1 like