Big Brother

Hoe kan dit? Wat stom. Jammer dat dit forum niet de rest van de kijkers representeert.

Ik dacht dat Jill best populair was onder het thuisfront?

1 like

Ja balen dit… Als Jill er niet op stond dan had Zoey nog veel van haar stemmen gehad… Snap op zich wel dat Jill genomineerd, grote aanwezigheid in het huis, ook best kinderachtig gedrag zo nu en dan…

Denken jullie dat de kijkers mogen blijven nomineren komende weken?

Die ā€œFab5ā€ (lol) fans zijn ook heel erg tegen Jill op twitter. Dus ik denk vandaar. En de Jill fans zijn waarschijnlijk 100% op Michel gegaan. Ben wel bang dat ze hierdoor heel erg onzeker gaat worden.

2 likes

Ik had echt Nick verwacht in plaats van Jill.
Mijn stem om te blijven gaat in iedergeval naar Jill

2 likes

Hoop wel dat de kijkers mogen blijven nomineren. Dan is Michel de volgende die naar huis gaat.

Ja dan zijn de fans van de fab5 wel met meer want dan hebben zij dus Zoey en Jill gestemd met zn allen en de Jill fans alleen Michel. Of te simpel? Haha. Wel kut dat Jill erop staat nu is Michel zn ego denk minder gekrenkt.

1 like

Ik had Jill ook zeker niet verwacht na de grote T & J show zoals ze dat zeiden in de vorige live show…

Andere kant zijn het wel 3 ā€˜sterke’ spelers.

Ik zelf was voor Matt Nick en Michel gegaan.

Ben zo benieuwd wie er mag of mogen blijven?! Misschien moeten er 2 weg. Daar is nog niets over bekend volgens mij

Waarom allemaal in spoilers, dat hoeft toch niet?

Pfff ik hoop zo dat Michel naar huis gaat, en anders Jill. Want Zoey moet winnen :@

1 like

Ik heb weer op Jill gestemd

Vind het wel echt een beetje jammer dat Matt er niet op staat. Ook al is Michel zo irritant, het levert wel leukere tv op dan Matt. En Zoey en Jill wil ik ook houden😭

1 like

Nou het is in elkgeval wel verrassend. Had Jill ook niet verwacht. Vraag mij nu echt af wie dan de meeste stemmen kreeg met de vraag wie zie je in de finale? Dat zal dan wel Nick zijn geweest(?). Tot nu toe hebben ze nog niks gedaan met die uitslag.

Wel benieuwd wat de uitslag was geweest als er 2 waren genomineerd. Dat was toch spannender geweest. Echt Michel staat er nu voor de 2e keer op met 2 anderen. Hij heeft weer geluk.

En indd voorspelbaar wie er uit zal gaan. Al hoop ik nog steeds op een twist :sweat_smile:.

Ik denk nog steeds dat Jill de populairste is tbh. Ze heeft ook de meeste volgers op Instagram. BB kan het niet veroorloven dat Jill naar huis moet.

Hoezo steeds geluk? Hij is nog nooit huismeester mogen zijn en heeft ook nog nooit immuniteit gehad. Hij heeft het altijd zo moeten halen. Arme Michel.

Ik wil Michel eruit omdat ik het hem echt niet gun.
Ik heb als tactische zet op Zoey gestemd omdat ik hoop dat Jill genoeg fans heeft. Zo heeft Zoey toch weer een stem meer dan Michel.

2 likes

Zullen de genomineerden zo in het huis bekend worden gemaakt? Of zullen ze het pas morgen doen vanwege Nick zijn verjaardag?

@stervis: ik heb 1 stem op Jill en 1 op Zoey en dan hopen dat Zoey genoeg krijgt om te blijven.

2 likes

Ik heb ook op Zoey gestemd omdat ik denk dat Jill idd genoeg stemmen gaat krijgen. Alles om Michel eruit te krijgen.

Het wordt nu bekend gemaakt!

Bedoel de keren dat hij genomineerd is waren het er 3. Dan heb je meer kans dan als er maar ƩƩn van de twee mag blijven. Dat bedoel ik daarmee. Toen hij bijvoorbeeld genomineerd was met Jerrel en Nick wist hij dat hij door zou gaan. Hij wist dat de kans toen heel groot was dat hij zou blijven. Je hebt denk wel geluk als je er 2x opstaat en er dan 3 zijn genomineerd, want je hebt meer blijf kans. Dat bedoel ik met geluk voor Michel.

Edit: Sorry! Zie nu pas het woord steeds :sweat_smile:. Maar bedoel gewoon weer geluk. Dat hij weer geluk heeft. Verkeerde woordkeuze.

En dat hij geen immuniteit heeft kiest hij ook zelf voor. Hij heeft 2x daar kans op gehad. Bij de ene keer liet hij de meiden winnen. En bij de 2e keer voor het huismeesterschap gaf hij zijn plek op voor Julie.

Slim dat je op Zoey stemt! Ik ben bang dat ze weg moet. Zou ik zo rot voor haar vinden. Helemaal na de uitspraken van Nick.

2 likes

Wordt nu al zo moe van Julie. Gelijk boos dat Michel erop staat. Ze trekt het zichzelf echt veel aan. Snap dat ze baalt en zeker na dat huismeesterschap, maar waarom gelijk huilen en van streek zijn.

Dat clubje wil gewoon niet inzien dat er mensen zijn die Michel eruit willen :joy: Hoe arrogant ben je dan? Ik dacht even dat Michel ging zeggen dat hij zich realiseerde als iemand in het huis hem negatief zag, dat kijkers hem ook zo kunnen zijn… Maar zei hij nou weer dat hij door Zoey op een bepaalde manier wordt geframed??? Geen zin om terug te spoelen, word zo moe van die man. En kan alleen maar lachen om Julie, zo voorspelbaar dit.

Ik heb gestemd op Zoey, maar weet bijna zeker dat ze eruit gaat. Er zijn nog maar 3 Nederlanders en ook is Michel denk ik betere tv als ā€œaantrekkelijkā€ alpha mannetje.

Ik merk echt dat ik te invested raak, heb het zoveel gekeken afgelopen weken :sweat_smile: