Bedoel de keren dat hij genomineerd is waren het er 3. Dan heb je meer kans dan als er maar één van de twee mag blijven. Dat bedoel ik daarmee. Toen hij bijvoorbeeld genomineerd was met Jerrel en Nick wist hij dat hij door zou gaan. Hij wist dat de kans toen heel groot was dat hij zou blijven. Je hebt denk wel geluk als je er 2x opstaat en er dan 3 zijn genomineerd, want je hebt meer blijf kans. Dat bedoel ik met geluk voor Michel.
Edit: Sorry! Zie nu pas het woord steeds
. Maar bedoel gewoon weer geluk. Dat hij weer geluk heeft. Verkeerde woordkeuze.
En dat hij geen immuniteit heeft kiest hij ook zelf voor. Hij heeft 2x daar kans op gehad. Bij de ene keer liet hij de meiden winnen. En bij de 2e keer voor het huismeesterschap gaf hij zijn plek op voor Julie.
Slim dat je op Zoey stemt! Ik ben bang dat ze weg moet. Zou ik zo rot voor haar vinden. Helemaal na de uitspraken van Nick.
Hoe arrogant ben je dan? Ik dacht even dat Michel ging zeggen dat hij zich realiseerde als iemand in het huis hem negatief zag, dat kijkers hem ook zo kunnen zijn… Maar zei hij nou weer dat hij door Zoey op een bepaalde manier wordt geframed??? Geen zin om terug te spoelen, word zo moe van die man. En kan alleen maar lachen om Julie, zo voorspelbaar dit.

.