Ik heb op Michel gestemd. Jill gaat er vanwege haar fans toch niet uit en ik ben een beetje klaar met Zoey en haar vibes en ranzigheid vandaag ook weer lekker in beeld met wattenstaafjes in je neus poeren…
Michel fluisterde net naar Julie dat hij “echt van haar houdt” en Julie zei volgens mij toen “Ah dat is lief” en kuste hem op z’n wang. En toen zei hij dat ze er een tweede broer bij heeft. Even later dat hij niet weg wilt van haar en dat ze hem gewoon moet komen opzoeken (als ik het goed heb gehoord). Julie lijkt toch echt wel verliefd op hem, hoe ze naar hem kijkt en hoe blij ze van hem wordt?? Misschien heeft ze gewoon geen vriend ook, dat denk ik echt
Ze heeft ooit een wattenschijfje langs haar billen gedaan om aan anderen te laten zien dat haar poep groen was . Was toen Jerrel nog in het huis was. Matt, Jill en Jerrel waren getuigen.
Nou is niet helemaal waar. Ze doet (vertelde ze) altijd na het vegen met wc papier nog een keer extra met een wattenschijfje. Om het echt proper te maken .
Een tweede broer die af en toe seksuele grapjes maakt . Vind het zo ongemakkelijk dat ze daar liggen te fluisteren en Matt die er naar lijkt te kijken
Ahh hoe kun je je daaraan ergeren
Oh die grapjes heb ik gemist
Het is nu zo voorspelbaar wie eruit gaat… En als de bewoners volgende week zelf mogen stemmen ook. Ik las dat er bij eerdere edities wel eens een verbod is geweest mbt het bespreken van nominaties. Zo’n beperking zou zoveel leuker zijn voor de kijkers (niet meer 100 x dezelfde gesprekken door Nick en Michel) en beter voor de sfeer en de spanning omtrent wie er uit gaat.
Ook al is het zo voorspelbaar hoop ik echt gewoon op een mirakel dat Michel eruit moet haha voel me een beetje een treurling dat ik er zo mee bezig ben :’).
Ik ben ook echt zo benieuwd. Wil het gewoon nu weten wie weg moet.
Ik heb een paar weken niet gekeken maar wat is precies die tactiek van. Zoey waar ze het steeds over hebben?
Heel benieuwd wie er nu uiteindelijk moet gaan!
Nu zit Mike in de studio, ze moeten wel na Thomas vorige week
In België zijn ze weer te laat. Het is nu pas gestart.
En dan gaan ze het nog anderhalf uur uitmelken
Ugh die Michel heeft echt een vendetta tegen Jill. Iedereen heeft het fout gedaan en hij zeikt alleen op Jill. Met z’n opbouwende kritiek. Houd je bek man no one cares, wat een witte mannen energie heeft die vent bahhhh sde
Waarom maakt Michel zich zo druk om de pot? Hij gaat die toch niet winnen
God nu moet ze nog huilen ook om die lul echt jemig
Nou jongens maar Michel heeft hier toch wel een beetje een punt? Neem even de rust. Zeg het even rustig voor jezelf en red dan naar die tablet.
Het is jammer dat hij het alleen tegen Jill zegt, Matt is net zo onhandig.
Ik hoop zo dat Michel naar huis moet vandaag. Buhbyeeeeee.
Boeien of hij een punt heeft, ze baalt er toch zelf ook van. Hij moet niet zo zelfingenomen doen.
Ik hoorde hem niet op Julie zeuren toen zij geld uit de pot haalde met die fysieke proef. “Nee want dat meisje weegt maar 50 kg”.