Big Brother

Oke thanks duidelijk! Ben benieuwd of er dan nog genomineerd wordt?

1 like

Was dan kort. Had echt gedacht dat het nog uren door zou gaan :sweat_smile::see_no_evil:

Oh nou doe mij die 15000 ook maar dan

1 like

Als Matt t gepakt heeft snap ik dat. Hij is superjong, thuis is t niet supermakkelijk, hij heeft een opleiding in een werkveld wat nu op zn gat ligt. En hij was bijna zeker genomineerd en zou er sowieso binnenkort uitliggen.

12 likes

Nou, groot gelijk heeft hij inderdaad!

2 likes

Vind het ook slim van hem. Voor hem de beste optie. Had het ook in zijn positie gedaan.

Woow!! Wat goed van hem. Hij wist toch wel dat hij het niet kon winnen. Nu nog even 15k meegenomen. Als ik Julie/Naomi zou zijn geweest had ik hetzelfde gedaan. De twee die ook geen kans maken op de winst.

2 likes

Hahahhh wow deze twist. Hoe lang mogen ze niet praten? Waar kijken wij dan naar haha

Snap ook niet dat sommige het niet begrijpen. Naomi noemt ook 15duizend niet veel (gaat nog belasting af). Natuurlijk minder dan de hele pot, maar het is toch niet niks en helemaal om het zomaar te krijgen. :see_no_evil:. Vind het gewoon echt heel slim van Matt. Misschien speelt het ook mee dat de anderen meer voor de eer spelen dan het geld. Voor Matt is dat geld wel belangrijk.

1 like

Ja, precies. €15.000 voor 3 weken en daarnaast nog €100 per dag als onkostenvergoeding. Ik zou er voor tekenen :sweat_smile:. Misschien scheelt het ook wel dat Matt weet hoe populair andere kandidaten zijn. Hij weet gewoon dat hij het niet kan winnen van een Jill en dat hij er waarschijnlijk donderdag uit had gelegen.

7 likes

Gelijk heeft ie. Hij zou het nu zelf ook gezegd hebben maar dat kan ook nep zijn. Weet niet of ik een screenshot mag plaatsen.

Vind het ook heel slim van hem, hij was er anders over een paar dagen toch uit. €15K is voor Matt waarschijnlijk €10-11K netto of zo? Voor anderen zal dat wel minder zijn.

Julie en Naomi waren slim geweest als ze het hadden aangenomen, want winnen gaan ze inderdaad niet lijkt mij. Maar Julie geeft uberhaupt niet om het geld volgens mij en Naomi denkt echt te kunnen winnen…

Ik hoorde Nick zeggen dat hij het geeneens had genomen als het €50 of €100K was, wat hij dus echt lult… Hij gaat juist voor de knaken en doet nu alsof hij daar alleen voor de ervaring zit…

2 likes

Dus donderdag ligt sowieso Liese eruit. Heeft hij slim gespeeld!

1 like

Want wordt dan Liese vs Jill bedoel je? Wil ik echt niet. Ik hoop op nog een twist, of dat Julie en Naomi gaan nadenken maar gaan ze niet doen zeker… :slightly_frowning_face:

Dat bedoel ik! Dat kunnen ze niet van mij mogen zij ook gaan.

Julie heeft wel een beetje spijt nu. Ze was verdrietig dat zij dan donderdag weg moet. Want ze is zeker dat zij samen met Jill genomineerd gaat worden. En dan gaat ze donderdag weg zonder geld. Dus ze konden maar beter nu haar koffer geven. Maarja dat is het spel en ze kan ook niet verwachten dat zij nooit op de nominaties gaat komen. Ze is al veel te vaak gered door andere.

Als Jill of Michel er donderdag uitgaat, is de eerste finalist al bekend :scream: Er is dan nog maar 1 Nederlander over.

Oh echt, dat heb ik gemist!

Ik vind het wel grappig dat ze nu nog steeds geen info hebben gehad van Big Brother, hoe gaan ze dat doen met alle spullen en z’n koffer?

Denken jullie dat Jill soms zo stil is omdat ze de Belgen gewoon niet zo goed kan verstaan? Nick versta ik soms gewoon niet, moet echt moeite doen.

Ze zijn nu ook al gaan slapen zonder dat het officieel is dat Matt weg is. Of big brother moet opeens nog met een twist komen. Misschien zit Matt nog steeds in de game room of een geheim kamertje en speelt ie nog gewoon meešŸ˜‚

10 likes