Bijzondere huizen op Funda

Waarom zou je dat doen😂

5 likes

Appartement te koop: Westplein 103 3016 BM Rotterdam [funda]

ik denk dat deze mensen graag businessclass vlogen

4 likes

en volgens mij probeert desbetreffende makelaar een soort selling sunset uit de polder te worden haah

https://www.funda.nl/koop/rotterdam/appartement-88096728-kratonkade-534/

4 likes

Appartement te koop: Residentie Mathiliaan van Einatten (Bouwnr. 1) 5421 CW Gemert [funda]

omg wat is dit voor belachelijk elitair project

4 likes

De fotograaf is op ig @edwinvoute
Maakt boudoirshoots in dit soort lege panden. En de kunst in deze panden wordt ook geregeld door zijn eigen artgallery zie ik, goede combi :joy:

1 like

Really??? :crazy_face:

4 likes

Mijn god dat is meer dan de hele collectie!
Wel een prachtig appartement, zeg!

4 likes

Hahah oh hier had ik over gelezen, ik “ken” dit kasteel. Prachtige omgeving, maar wie koopt dit nou. En “historische buitenplaats van Brainport Eindhoven” - je moet eens opzoeken hoe ver dit vanaf Eindhoven is hahah echt mooi aangedikt.

1 like

In eerste instantie dacht ik dat deze foto per ongeluk was geupload.

Maar nee.

Woning in Oostzaan.

18 likes

Dit is wel echt in de verste uithoek van Oostzaan.

5 likes

“Een residentie voorzien van eigen voordeur” HOERA

4 likes

Oh echt he, zou zo jammer zijn als dit het zoveelste visgraatpvc en stalendeuren huis word.

2 likes

omg die renders zijn erg en wat een slechte indeling

2 likes

- Hoeveel rode accessoires wil je?
- Ja:

Verder de kamers (die niet leeg zijn) wel leuk ingericht. Ik hou daar wel van.

Woning in Den Helder

19 likes

Echt… whyyy?!

Waarom hebben ze in godsnaam de moeite genomen andere ‘kunst’ op te hangen?

Ook geestig dat die meid in huis Leboutins draagt en buiten op witte sneakers staat.

Ik heb gelezen dat het is zodat je beter kan zien hoe groot het huis is!

2 likes

Ik vind die rode keuken juist super leuk. Krijg er heel erg gezellige boerderij in 1910 van. Ma heeft de stoofpot al uren opstaan, pa komt zo terug van de koeienstal en de 12 kinderen spelen lekker buiten met rode blosjes op hun wangen <3

5 likes

haha echt obsceen

2 likes

Wat gezellig! De oorzaak van het stikstofprobleem, de overbevolking en de patriarchale samenleving in 1 huis! :joy: En ja dit is sarcastisch.

14 likes

Heeeel erg gefascineerd door dit appartement en wie deze vrouw is en wie alle muurschilderingen gemaakt heeft 🥹

https://www.funda.nl/koop/eindhoven/appartement-88346980-emmasingel-31-285/

Edit: ah de artiest staat vermeld in de beschrijving. Ik zie ook nu de paspop met bruidsjurk pas???

4 likes