Wat gezellig! De oorzaak van het stikstofprobleem, de overbevolking en de patriarchale samenleving in 1 huis! En ja dit is sarcastisch.
Heeeel erg gefascineerd door dit appartement en wie deze vrouw is en wie alle muurschilderingen gemaakt heeft 🥹
https://www.funda.nl/koop/eindhoven/appartement-88346980-emmasingel-31-285/
Edit: ah de artiest staat vermeld in de beschrijving. Ik zie ook nu de paspop met bruidsjurk pas???
Die vrouw is Marjan Strijbosch. Zij is ook wel eens op tv geweest bij verschillende programma’s dacht ik
Wauw zo veel portretten van zichzelf hahah
Zoveeeeel zelfportretten wauw
En zelfs een selfie tussen de foto’s. Heel bijzonder.
lol ik ben dat mens nu aan het googelen Modediva Marjan Strijbosch droomt groots en verhuurt daarom haar penthouse voor 13.000 euro - Omroep Brabant
's Ochtends word ik wakker gezongen door de vogeltjes, die vervolgens mijn druiven opvreten
Ze kwam in die serie van donnie over geld voor.
Huis viel me toen al op. Echt veel portretten.
this grill is on FIYAAAAAH
Steeds als ik je zie lopen
dan gaat de hemel een klein beetje open.
Sterren, je laat ze verbleken
met je ogen die altijd stralen.
Jij kan de zon laten schijnen
want je loopt langs en de wolken verdwijnen
en als je lacht, lacht heel de wereld mee.
Niet weer
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/appartement-42902552-noordsingel-103-a/
Dit is zo’n mooi huis
Huh ik dacht dat het gewoon hun hond was
Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda] kreeg al spookhuis vibes van de benedenverdieping maar die foto’s met die poppen iehh.
Best leuk huis, maar waarom hebben deze mensen een indoor beach terwijl ze in Noordwijk wonen? Hoe pretentieus ben je wel niet en hebben deze mensen nog nooit van katten gehoord? Dit is één grote kattenbak. Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
Haha als het nou een serre was met een dak wat in de zomer open kan dan snap ik een indoor beach wel heerlijk!
Haha oei, maar van de buitenkant wel supersnoezig
Dit is de rustruimte volgens de plattegrond denk ik, zou t geen yoga zaaltje zijn ofzo?
House for Sale op Powned. Echt heel leuk! Ze gaan op bezoek bij bijzondere te koop staande huizen en horen het verhaal van de verkopers aan. Echt schattig!
Ik kijk het nu ook, echt grappig om te zien!