Een duurzame tiny house
Zo stom dat je niet via de entree naar de woonkamer kunt maar eerst door de slaapkamer. Maar dan wel met de deur in huis vallen in de woonkamer.
In mijn studententijd had een vriend een bunker in de tuin (wel een stuk kleiner btw) en daar werden hele vette feestjes gegeven😎
De foto’s op de Zweedse funda waren al bijzonder met al die close-ups van decoratiespullen en glazen wijn, maar dit is weer iets nieuws. Wat hebben ze het gezellig samen
Haha kan zo in de allerhande met dat mutti-blik op het aanrecht
https://www.funda.nl/koop/amstelveen/huis-42385003-amsterdamseweg-155/#foto-8
Geen woorden nodig voor dit huis
Heftig! Prijs valt me erg mee. Is in een hele dure buurt.
Hoe valt 5,5 ton mee voor een huis dat letterlijk scheef staat en alles aan moet gebeuren
Blijft een belachelijk bedrag voor zo’n huis, maar dit is echt locatie waar je voor betaald denk ik.
Echt bizar wat een krot, je ziet ook die hele muur scheef staan op de overloop die afgebrokkeld is
Je moet letterlijk de gehele fundering herstellen omdat het huis scheef staat… Los van alle energiebesparende maatregelen ivm energielabel F & esthetische, ben je echt in totaal een paar ton kwijt denk ik met de huidige verbouwprijzen.
Ik vind het bij deze echt leuk om te bedenken hoe andere verkopers stressen om alles netjes te hebben voor de foto’s en dan het verschil met dit huis
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42315208-kromme-nieuwegracht-2/
een miljoen voor 123 (uiterst onpraktische) m2 verdeeld over vijf woonlagen.
Zo’n bijzonder huis, ik fietste er vaak langs toen ik in Utrecht woonde en vroeg me toen altijd af hoe het er van binnen uitziet
Bijzonder is ie zeker
Heel vet!
“het gerenommeerde architectenbureau Sluijmer en van Leeuwen”
Serieus dan ontwerp je een huis en maak je het zo’n dat je het directe daglicht/uitzicht alleen maar in het trappenhuis hebt?! Is wel echt mijn laagste prioriteit voor dag/uitzicht…
Wel knap, veel te open en ‘op de kijk’ en claustrofobisch tegelijkertijd.
ja haha jammer dat ze het oude pand hebben gesloopt! Staat op de tweede foto, en vond ik veel mooier. Had veel meer sfeer. Die kamers lijken wel een cellen zo brr