Bijzondere huizen op Funda

Ik vind vooral deze zin echt om te janken. Dit komt toch recht van de Speld? Volgens mij hebben ze trouwens gewoon de advertentietekst van toen het nog te koop stond gekopieerd. Huisjesmelken is een drukke en stressvolle baan natuurlijk, we kunnen niet verwachten dat ze dan ook nog tijd hebben om teksten aan te passen :sweat:

7 likes

Mooie loze kreten van een huisjesmelker die zn huurders verneukt

1 like

Wat een rare constructie en vreemd hoe dat uberhaupt mogelijk is. Een hypotheek op het ene pand om het andere pand te kunnen kopen? Moet het eerste pand dan al afgelost zijn of kun je 2 hypotheken op 1 pand hebben? Hoe werkt dat dan?

1 like

Dit zijn veelal dezelfde fotos als van de woning op het HJ Schimmelplein… gek zeg

En het ziet er gelikt uit hoor, maar hier wil je toch niet fulltime wonen? Zittend op het voeteneind van je bed zit te koken :cook:

Als je dit zou kopen of huren en dan zelf via airbnb aan touristen zou verhuren heb je er misschien net plezier van…

3 likes

Met die electronische deurbellen etc is het daar ook al helemaal op ingeregeld.

Ik ben benieuwd hoe en wanneer deze panden zijn aangekocht. Over het algemeen doet Utrecht stad gelukkig tegenwoordig best moeilijk over woningen splitsen en niet zelf bewonen. Maar ik woon in dit stuk en het valt me op dat er heel veel van dat soort panden komen, Laan van Nieuw Guinea ook al 2 deze maand…

Een hypotheek op de overwaarde.

Jaren geleden was Koopstudio hiermee begonnen (ik was zelf nog naar een info sessie gegaan :smiling_face_with_tear:). Je koopt dus geen appartementsrecht maar je wordt lid van een woonvereniging. Toen kon je dat nog financieren bij Rabobank. Toen de koopmarkt volledig was ingestort in 2012 kwam niemand meer van hun studio af en moesten veel mensen het verkopen met een gigantische restschuld.

5 likes

Ik ken de wijk ook goed. Echt jammerlijke ontwikkeling.

1 like

Gezellig naast het tankstation, met het tankstation bord in je tuin.

https://www.funda.nl/koop/verkocht/borne/huis-42866287-grotestraat-14/

6 likes

Wow haha, zouden ze er geld voor krijgen om dat bord in je voortuin te hebben? Anders doe je dit niet neem ik aan…

5 likes

Wow bizar! Zou daarom het huis zo duur zijn? Want het huis zelf is niet echt bijzonder… Ja de locatie zal ook veel doen.

1 like

Jeetjemina… :sweat_smile: Ben je toch gewoon ook benieuwd wie het koopt en wat ze er mee gaan doen. Zou een mooi tv programma zijn, funda pareltjes, 1 jaar na de verkoop…

3 likes

Ook het feit dat 11 van de 42 foto’s van die bunker zijn. Why :joy:.

6 likes

ah ja dit staat al even leeg toch? Er zijn meer dan 50+ bunkers in de gemeente de bilt nog.
De vorige eigenaar was fan en heeft ook boeken geschreven, gaf lezingen e.d.

10/10 would buy

4 likes

https://www.funda.nl/42318621

Een duurzame tiny house :moneybag:

9 likes

Zo stom dat je niet via de entree naar de woonkamer kunt maar eerst door de slaapkamer. Maar dan wel met de deur in huis vallen in de woonkamer.

1 like

In mijn studententijd had een vriend een bunker in de tuin (wel een stuk kleiner btw) en daar werden hele vette feestjes gegeven😎

6 likes

De foto’s op de Zweedse funda waren al bijzonder met al die close-ups van decoratiespullen en glazen wijn, maar dit is weer iets nieuws. Wat hebben ze het gezellig samen :laughing:

foto's

11 likes

Haha kan zo in de allerhande met dat mutti-blik op het aanrecht

21 likes

https://www.funda.nl/koop/amstelveen/huis-42385003-amsterdamseweg-155/#foto-8

Geen woorden nodig voor dit huis

3 likes

Heftig! Prijs valt me erg mee. Is in een hele dure buurt.

2 likes