Hoe valt 5,5 ton mee voor een huis dat letterlijk scheef staat en alles aan moet gebeuren
Blijft een belachelijk bedrag voor zo’n huis, maar dit is echt locatie waar je voor betaald denk ik.
Echt bizar wat een krot, je ziet ook die hele muur scheef staan op de overloop die afgebrokkeld is
Je moet letterlijk de gehele fundering herstellen omdat het huis scheef staat… Los van alle energiebesparende maatregelen ivm energielabel F & esthetische, ben je echt in totaal een paar ton kwijt denk ik met de huidige verbouwprijzen.
Ik vind het bij deze echt leuk om te bedenken hoe andere verkopers stressen om alles netjes te hebben voor de foto’s en dan het verschil met dit huis
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42315208-kromme-nieuwegracht-2/
een miljoen voor 123 (uiterst onpraktische) m2 verdeeld over vijf woonlagen.
Zo’n bijzonder huis, ik fietste er vaak langs toen ik in Utrecht woonde en vroeg me toen altijd af hoe het er van binnen uitziet
Bijzonder is ie zeker
Heel vet!
“het gerenommeerde architectenbureau Sluijmer en van Leeuwen”
Serieus dan ontwerp je een huis en maak je het zo’n dat je het directe daglicht/uitzicht alleen maar in het trappenhuis hebt?! Is wel echt mijn laagste prioriteit voor dag/uitzicht…
Wel knap, veel te open en ‘op de kijk’ en claustrofobisch tegelijkertijd.
ja haha jammer dat ze het oude pand hebben gesloopt! Staat op de tweede foto, en vond ik veel mooier. Had veel meer sfeer. Die kamers lijken wel een cellen zo brr
Hahaha omg. Wel een heel chill studentenhuis hoor met die feestkelder derbij. snap alleen niet waarom ze allemaal van diezelfde soort lelijke foto’s/prints aan de muur hebben. Zou het hele huis gestyled zijn puur voor de verkoop?
Marie-Claire, Rozemarijn of Lidewij heeft het gestyled…
Haha echt he al die pluimen en droogbloemen overal. En is de poster in de woonkamer nou Zac Efron met ern glas wijn?
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42324663-catharijnesingel-103/#foto-28
Slechte tekst maar wel echt een mooi pand
Woning met een glijbaan in Noord-Scharwoude:
Schattig huisje met veel grote, religieuze beelden in de woonkamer in Edam:
Hoe kom je in dat bed