Bijzondere huizen op Funda

Dit is een parel. De helft is illegaal gebouwd, de inrichting is een mix van Van der Valk meets Xenos meets ‘vrije geest’ , er is een kroeg, een enorme verzameling Swarovski en er staat meer Lego in dan waar ik van kan dromen.

https://www.funda.nl/koop/wijdenes/huis-42345554-zuideruitweg-64-64a/

12 likes

Dat bed maakt me zenuwachtig, dit kan toch nooit goed gaan?!

1 like

Die pinnokio :joy:

7 likes

Lekkere prijs ook! Misschien is dat incl. Lego?!

Ik zie nu pas de loopband MET TV, sowieso een koopje dan.

3 likes

I loooove it. Wel echt schande als de kopers al die mooie schrootjes wit gaan verven zoals het voorbeeldplaatje.

8 likes

Ik denk dat hier gewoon lekker strakke stuc overheen gaat.

Wel echt een heel vet huis. Ik vind alle hoogteverschillen en hoeken in die huizen zo tof altijd.

5 likes

Ja wat @itakepictures zegt die schrootjes zou ik er meteen uitslopen en lekker strak stucen.

4 likes

Haha neeee RIP schrootjes, ik houd daar echt van

3 likes

Wauw :star_struck:

Te weinig grond, verkeerde plek. Maar ik hou zo van deze bouwstijl. Prachtig huis met veel potentie

4 likes

De voorbeelden die ze geven. :smiling_face_with_tear:Omg, dit ziet er toch uit als een crematorium?

image

17 likes

2000 m2 te weinig grond?? :flushed:

9 likes

Ik ben opgegroeid in het buitengebied, maar ik ben mij er van bewust dat 2000m2 voor anderen als veel gezien wordt. Sorry voor het misverstand.

1 like

Weet eens wat anders dan een B&B in je huis, gewoon een crematorium runnen

4 likes

Zal een dure gasrekening worden :face_with_peeking_eye:

1 like

Maar je koffie en koek kun je dan zakelijk aanschaffen

5 likes

Kleffe cake toch? :joy:

Hadden jullie dit huis al gezien? Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

Ik heb er geen woorden voor… alleen maar de vraag waarom?! Waarom een zwembad in de woonkamer?? Waarom zo’n gekke bolle wc?? Waarom floatings stairs zonder een reling?! Wat soort mensen willen hier wonen?

3 likes

Heel simpel; ik heb geld teveel en weet niet meer wat ik ermee moet dus maak gekke keuzes.
#richpeopleproblems

5 likes

Oo deze is al eens voorbij gekomen. Dacht al ik herken dit

4 likes

Yes, had hem laatst ook gedeeld. Nog steeds niet verkocht zie ik

2 likes