Dit kan wel echt heeeeeeel vet worden als je er een paar ton tegenaan gooit
Jaaa daarom, zou echt mn droomhuis kunnen zijn voor zes ton!! Maar ik kan totaal niet inschatten wat zoān renovatie zou kosten. Een ton? Drie ton? Zes ton?
Een ton is zo op (weet ik uit ervaring) minimaal 3, en dan nog de tuin.
Kan wel heel gaaf worden.
Ik denk zeker 3. Isoleren, dakbedekking vernieuwen, ander glas (en evt ook kozijnen), electra vernieuwen, keuken en badkamer vernieuwen, vloeren en wanden afwerken. En geen idee of je de buitenkant nog opnieuw moet stucen en of er evt lekkages zijn. Het ziet er niet al te best onderhouden uit dus er zullen ongetwijfeld verrassingen zijn. En asbest.
maar dan heb je wel echt een droomvilla voor minder dan een millie! ![]()
(niet dat ik het kan betalen, maar als ik zie dat hier appartementen in de buurt worden verkocht voor 1,25 miljoen⦠al is dit wel bijna België, niet vergelijkbaar met Amsterdamse prijsjes)
Kan niet begrijpen dat dit zo is verwaarloosd. Ben benieuwd hoe lang dit onbewoond is geweest.
Kan me voorstellen dat toen het gebouwd werd in 1969, het al een dure woning moet zijn geweest, gekocht door welgestelde mensen. Kan me niet voorstellen dat zij het huis nooit hebben onderhouden.
Mooi huis in ieder geval.
ik vind dit eigenlijk best wel goedkoop voor die ligging bij Antwerpen en de Kalmthoutse Heide. Als je dit als nieuwbouw in de markt zou zetten met zo een ligging en ppervlakte zou je toch meer dan een miljoen krijgen?
https://www.funda.nl/detail/koop/venhuizen/huis-de-buurt-43/89461381/
Deze is hier nog niet voorbij gekomen toch?
Lokaal bekend als spookhuis. Ik vind de ruimtes met wat geplamuurde boorgaatjes fascinerend, alsof iemand eraan begonnen is en daarna gillend weggerend. De video is echt creepy haha
Haha geweldig, die muziek er ook onder. Ben wel benieuwd naar het lokale spookverhaal
Haha ja makelaar speelt er leuk op in met dat muziekje eronder ![]()
Op een van de fotoās ligt ook echt zoān creepy portret op de grond! ![]()
Dat vermeldt de historie helaas niet, alleen dat iedereen in de omgeving het kent als spookhuis: 'Spookhuis' van bijna een miljoen gaat viral op Funda: 'Wacht maar tot je de binnenkant ziet'
Meer dat het creepy was om langs te fietsen/lopen hoor. Ook met de donkere bomen er naast. Heeft heel lang ook gewoon iemand in gewoond, was vroeger heel statig pand.
Dit huis doet me denken aan die villa van die summeya ata zoān vrouw op Instagram die ook zoān huis kocht en helemaal opknapte. Mega vet huis is dat ook.
Dit huis heeft zoveel potentie, die voorgevel is zo mooi maar ook die trapspijl ook met dat houtwerk, love it. Maar tegelijkertijd denk ik dat je zo nog eens 5 ton kwijt bent voor het opknappen alleen al
Het is de vroegere burgemeester woning en als je met de streetview etc ver genoeg teruggaat kom je nog bij de jaren dat het gewoon bewoond was (maar wel uitgeleefd)
ik denk dat je het met 5 ton misschien net aan bewoonbaar krijgt, daarmee heb je het echt nog niet spik en span. Het is nog een monument ook ![]()
Jeeezzz die prijs, waarom is dit een miljoen waard terwijl het op instorten staat? Als het een monument is zou je hier een miljoen subsidie voor moeten krijgen om het in perfecte originele staat terug te brengen. ![]()