Black Friday & Cyber Monday

Toch snel even besteld, had toch een setje nodig en wilde graag :kissing_smiling_eyes:

02

Ik heb maar gewoon 2 bestellingen geplaatst :woman_shrugging:
Ik dacht in de heat of the moment dat ik overal naast gegrepen had, maar als ik zo m’n lijstje zie heb ik best een oke buit eigenlijk.
Baal wel dat ik de mellow puffer jacket niet heb kunnen scoren… en de gele crest hoodie.

Edit: Oke die steelblue flex was echt een impuls… dat gaat mij echt slecht staan.
Die gaan sowieso terug.

Wat ik wilde was ineens uitverkocht ook, dus dacht laat maaarrrr en heb toen ipv daarvan maar wat lekkers gehaald in de appie lol

14 likes

Helaas was ik ook te laat. Had een aantal spullen in mn winkelmandje, dacht dat t daar wel veilig was. Is dit de enige sale van Gymshark deze week ?

Ik had spullen in mijn mandje en nu ik door wil gaan met afrekenen is alles sold out. Echt jammer

Ik heb net een retourtje om naar Nederland te komen in januari gekocht voor €10,-. :two_hearts:

15 likes

Ik raak al helemaal in de stress als ik dit topic lees :disappointed_relieved: Wat is er trouwens zo bijzonder aan Gymshark? Ik ken het eigenlijk alleen van dit forum en heb nu het gevoel dat ik iets mis in mijn leven.

10 likes

Waar? :smile:

Had eigenlijk 5 leggings in mijn lijstje staan, maar omdat ik precies tot 3 college had moest ik via mn telefoon bestellen. Toen was alles bijna uitverkocht in mijn maat, was wel verbaasd dat M & L veel harder gingen dan XS & S. Zou denken dat bij sportkleding vaker de kleine maten sneller gaan :yum: Anyway mijn aankopen:

En doordat ik dus op mijn telefoon via zoeken alles intypte dacht ik dat ik nog een leuke legging had gevonden, maar blijkbaar heb ik een bh besteld -_-;

Kan je met paypal ook een gedeelte terugsturen of moet je alles terugsturen wil je het vergoed krijgen?

Heeft iemand nog een gouden tip voor een goeie deal op een tv? Een vriend van mij wil heel graag een tv gaan kopen in het BlackFriday weekend, maar vindt het best lastig.
(Dus ik wil hem graag helpen met al mijn niet bestaande kennis hahaha)

1 like

Nu wil ik ook gymshark kleding en ik sport niet eens!

20 likes

Ik heb toen de gele crest hoodie uitverkocht was de mannen variant gekocht!

1 like

SLIM! Valt die ook gewoon mooi?

Ik word er echt onrustig van. Was zo goed bezig met een no-buy en wat sale dan ineens doet.

De korting is wel megagoed inderdaad! Ik had me even beter moeten voorbereiden, nu wil ik er eigenlijk ook iets van proberen #influenced

Ik ga voor een Instant Pot dit jaar :slight_smile:

1 like

Ik hoef eigenlijk niks te hebben, maar mijn vriend en ik zaten te kijken voor een nieuwe tv zodat we makkelijker kunnen Netflixen dus ik ga de electronica zaken wel even in de gaten houden. Ik vind het trouwens echt vet irritant dat iedereen op een ander moment en een andere manier met die sale begint? Hier dagdeals, daar meteen al korting, nog ergens anders gewoon op vrijdag pas? Heb er een dagtaak aan om het in de gaten te houden, wil gewoon korting op m’n tv :upside_down_face:

9 likes

Thanks voor de tip! Ik wacht nog even geduldig af dan

Ik twijfel zelf trouwens echt of ik nu gebruik ga maken van de aanbieding van de hunkemoller, 9 slipjes voor 30 euro. Dat is wel een goede deal toch? Of wachten tot vrijdag?

1 like

Ik vind dat qua leggings geen enkel merk kan tippen aan de kwaliteit van gymshark. Ook under armour, Nike, Adidas ect niet.
Ze zitten mooi, zijn comfy en schijnen sowieso niet door met squats en dergelijke.
Plus… the gymsharkbutt :peach::peach::peach::peach:

7 likes