Black Friday & Cyber Monday

Aan de ene kant wel verwacht, aan de andere kant ook niet want iedereen die ik sprak wist hiervan en ik kreeg zelfs een Insta advertentie. Je zou denken dat ze dan toch wel super veel voorraad hebben.

Dan waren die sowieso al uitverkocht. Ze hebben blijkbaar niet opnieuw aangevuld en de dingen die uitverkocht waren afgeprijsd op de site gezet. Ik had dat bij die super cropped sweater, die was al weken uitverkocht

2 likes

Ja beetje jammer dit

Ik heb last-minute alles nog moeten aanpassen

Wilde deze set, maar de broek was al uitverkocht
 dus heb alleen de top (en de broek was eigenlijk mijn enige reden om te bestellen lol
)

Heb deze set ook kunnen bemachtigen, maar weet niet of ik de goede maat heb besteld (S en heb denk ik een M nodig
) Maarja, free returns met paypal <3

omg yay hoop het

En ik had eigenlijk nog een longsleeve erbij willen doen maar die ben ik gewoon vergeten in de stress. Paar dingen die ik eigenlijk wilde waren uitverkocht dus moest even freestylen. Maargoed bestel eigenlijk elke maand wel wat bij gymshare dus kan ook volgende maand wel

1 like

Alleen mijn bestelling staat op ‘Unfulfilled’ :no_mouth:

Ik heb wel nog even 12 hoofdbandjes bij under armour besteld, 14 euro.

1 like

Mijne ook zie ik nu

Ik vraag me echt af waarom die leggings eigenlijk uberhaupt zo duur zijn

1 like

Echt shit dat dingen al direct om 16.00 uitverkocht bleken te zijn of na een paar min als uitverkocht in m’n mandje stonden :disappointed: Heb toen op een gegeven moment nog maar snel een andere legging toegevoegd en besteld, voordat de paar dingen die overbleven ook weg waren. Heel handig dat er nu dus blijkbaar ook één bij zit in dezelfde kleur maar met andere kleur elastiek :sweat_smile:

neeeee niet zeggen dat is echt mn nachtmerrie

Nee laten we hopen van niet!! Al heb ik ook nog geen bevestigingsmail + staat die van mij ook nog op unfulfilled.

omg de 3 dingen die ik het liefst wilde waren om 16u uitverkocht, maar mn zusje heeft toch nog 2 dingen weten te kopen! En bevestiging gehad, zo happy. Zo veel stress ook ;-;

Ja ik vond het al zo gek! Ik wilde dat grijspaarse ombre setje en die was dus gewoon al uitverkocht :frowning_face: Nu ga ik veel minder lekker sporten woensdag. Niet dat het er dan al was geweest, maar oke.

Niet om mensen bang te maken maar ik heb wel een bevestigingsmail gekregen van Gymshark (en ook van Paypal) :scream:

1 like

ja ik nu ook gelukkig

Ja me too

ja dat snap ik helemaal :frowning: denk ook dat dit komt door die stomme sale van vrijdag die ze sneaky gedaan hebben

1 like

Bevestigingsmail binnen en heb deze besteld:

Heb wel pas om 16.20 de bestelling afgerond
 hopelijk komt het m’n kant op!

1 like