Ik wil graag een goed handbagage koffertje (Suitsuit? Samsonite?) en parfum, maar de tip van @9000 voor parfumdreams.be is idd een goede, heb al 2 flesjes op het oog aan -30%!
Iemand een idee voor de koffer?
Myprotein heeft nu 50% korting op alle sportkleding! Is ook fijne kleding, mocht je nog iets zoeken.
Ja vind ik wel. Die mannenkleding is ook best wel ‘fitted’ (is dat een woord)
Klinkt goed. Welke modellen raden jullie aan?
Hmm dank je wel voor je reactie! Misschien dat ik gewoon ook even blind was door de naam
Hoe dan ook blijft de zoektocht nu dan: een kwalitatief handbagage koffertje
Hehehe heb net chloe nomade besteld via amazon.de voor nog €10 goedkoper dan op parfumerie.be
Mn favoriet is sleek sculpture omdat ie wat dikker is en fijne ruime zakken heeft waar je telefoon in past.
Aspire is meeeega zacht en comfy (meestal draag ik die gewoon in huis)
Flex en Fit vind ik allebei wel aardig hetzelfde geloof ik, zit ook mooi en lekker.
Ik vind de hoge modellen (vital, seemless en die high waisted joggers) niet fijn omdat dat echt bijna tot aan je bh komt, maar dat is meer persoonlijke voorkeur denk ik.
Myproteïn heeft vanavond 50% korting op kleding zie ik
Heb m’n Zalando lijstje al klaar hoor.
De Satifyers zijn ook in de aanbieding bij Bol. Merry Christmas!
Thanks! Ik wil een tv en kreeg al stress, maar dan ontwijk ik die sites gewoon tot vrijdag!
Zou Wehkamp meedoen met Black Friday?
Oh en ik heb gezien dat je bij Kiko 3 items gratis krijgt wanneer je er 6 besteld. Als je nog make-up nodig hebt lijkt me dat een goede deal!
Helaas ging m’n telefoon op werk rond 16u de hele tijd, dus een uurtje later besteld
Broek en sport bh
En sportbroek voor de bf
Ik ben aan het azen op ear weights van Buddha Jewelry Organics, ben al weken mijn aankoop aan het uitstellen tot die dag en ze hebben aangekondigd een hele grote sale te hebben dus fingers crossed!
En verder hoop ik truien en een winterjas te scoren. Misschien nog een broek.
Wehkamp heeft acties!
thelittlegreenbag.nl doet volgens mij altijd wel mee aan black friday op de dag zelf (volgens mij 20% op alles), dus misschien dat je daar iets kan vinden.
Ik ben vrijdag de hele dag vrij. Kan nu al niet wachten om de hele dag op het internet alle goede deals op te zoeken.
Ik heb al redelijk wat draadloze dysons lang zien komen met deals, weet niet of dat in het budget valt, maar echt een aanrader.
Ik kende Gymshark helemaal niet, maar ze zien er goed uit. Goede beloning als ik m’n afvaldoel haal!
Omg ik zie net dat ze 40% korting op alles gaan geven bij Buddha, ik word wild.
Ik heb juist meer afspraken dan anders op vrijdag en daar baal ik wat van hierdoor haha.