Black Friday & Cyber Monday

Aaaah stom

1 like

Nou nergens een daglichtlamp met korting :frowning_face: heb dus alleen happy socks, kleding van de mango outlet en wat sieraden gekocht. Opzich ook wel fijn om niet zoveel geld uit te geven.

Bij veepee stond net een daglicht lamp van Philips.

Oh dankje voor de tip! Ik ga even kijken. Ik ken dat verder niet, is het zoiets als zalando lounge?

Bij bol zijn ze toch in de aanbieding?

Ik heb toch nog iets besteld :monkey_face:, ondergoed van Modibodi met 20% korting. Ik had al eens 4 slips besteld om te testen, maar dat is toch wat weinig, dus ik heb er nu nog 4 gekocht.

Ja, ik heb een updatemail gehad met de track en trace en als het goed is krijg ik ze vanavond binnen! Jij had ze geloof ik 1 dag later besteld dan ik, dus hopelijk krijg jij ze morgen dan.

1 like

Heeft iemand nog tips voor een mooie tas? Het hoeft absoluut niet duur te zijn, maar wil gewoon een statement bag om mee te nemen naar werk waar veel in kan. Ik zag al een zwarte shopper met krokodillenleren look bij Mango.

Zijn er nog meer mensen die gymshark nog niet binnenhebben? :grimacing:

2 likes

Ik heb ook nog niets (en niets gehoord überhaupt)

Mijn aankopen, voor de rest ben ik nog op
zoek naar een goede deal voor margiela parfum

5 likes

Zit even goed te kijken op site van Bol, maar neig toch naar de Clara. Enigste verschil met de Aura is formaat, 6" ipv 7"
Mijn Sony is ook 6" en dat formaat bevalt prima.
Niet echt een actie nu, maar met Select 149 euro, incl. hoes en 1 maand gratis Kobo Plus. Denk dat ik die toch maar ga doen.
Sony doet het wel, maar begint vervelend te doen.

Nope ik ook nog niet…

Ze hebben die van mij geannuleerd :cry:

Ja ik heb een paar jaar geleden een Aura gekocht (6’’) en die vind ik nu toch wel echt te klein qua scherm, dus ik wilde heel graag de Libra. Vind het echt heel duur voor een ereader maar ben er zo onwijs blij mee, het formaat vind ik perfect.

Enige downgrade is wel dat ik geen sudoku’s meer kan maken op de Libra (kon wel op de Aura) en dat ie niet meer in elke handtas past hahaha. Maar het is sowieso wel een goede deal met die ereaders vind ik!

1 like

Bij mij komt het vandaag binnen, maar op een moment dat ik er niet ben :cry:

Whoohoo! Fijn bericht, dus ik wacht rustig af. Vond het toch wat spannend met de wisselende reviews online :zipper_mouth_face:

De kortingen zijn inderdaad heel schaars! Heb 2 keer de cleansing set gekocht met de ormedic en de ageless cleanser, mijn favorieten!

Haha nee dat mag natuurlijk. Maar de ‘echte prijs’ was eerst 279 geloof ik dus wat dat betreft is dat wel een goeie!

Hehehe

68 likes