Ik moet stiekem ook een beetje lachen om mensen die zeggen dat ze zo teleurgesteld zijn vanwege de waardeloze kortingen Wat had je verwacht??
Mijne ook had goeie hoop maar helaas
Alleen de orderbevestiging gekregen, nog geen mail met info wanneer het pakket verstuurd wordt.
Die Sony is dus dezelfde grootte als de Aura en ik vind het eigenlijk heel erg fijn dat ik hem 's avonds als ik in bed lees gewoon met 1 hand kan vasthouden, dus dat wil ik graag zo houden haha.
En ja, vind ze ook duur hoor, die Kobo’s. Maar hoor van iedereen die er 1 heeft dat ze zo ontzettend tevreden zijn.
Ohhhh! Nog beter haha! Veel leesplezier
Haha pff, ik wilde een Secrid en zwarte Timberland Lucia Way laarzen kopen, maar ze zijn beiden niet in de aanbieding. Dan niet.
Ik heb wel een mooie parka van Khujo kunnen kopen op Zalando, die in mijn wishlist stond en welgeteld een halfuur 70% afgeprijsd was, oorspronkelijk 174 euro - ik heb er 47 voor betaald, omdat ik ook nog gierig een 10% kortingscode heb opgevraagd door me aan te melden voor de kortingsbrief, dus ik ben alsnog erg content!
Stom die 10% extra korting bij de h&m Is weg?
Mensen die van plan waren naar Roermond Outlet te gaan, doe het niet! Het enige wat ik heb “gekocht” is een parkeerkaartje. Het was zo druk dat ik chagrijnig werd en na een half uurtje weer ben omgedraaid naar huis.
“afgeprijste”
iemand een goede aanbieding voor lampe berger tegengekomen?
Die bovenste heb ik ook besteld, ben benieuwd
Mijn aankopen tot nu toe (en wil het graag hierbij houden)
- jas
- electrische tandenborstel (kruidvat)
- uggs (deka markt)
Blokker ook!
Ja, dat was alleen gisteren helaas.
Nee ben ook op zoek naar een aanbieding voor navulling. Beste die ik ben tegengekomen is 20% bij parfumvoorinhuis . nl
Ja ik ook, is de eerste keer dat ik the ordinary producten bestel. Hopelijk valt het mee en kan ik het combineren met mijn kiehl’s producten.
Mijn aankopen:
- Vlooienspul voor de hond
- En een hondenknuffel die hij krijgt met kerst
Voor degenen die op zoek waren naar een iphone. Bij M.ed.iamarkt BE is de Iphone XR 256 GB aan 759 euro.
Ik wilde de hyaluronzuur maar die was op dus heb die set maar gekocht gebruik het merk nu een tijdje