Black Friday & Cyber Monday

Lucky you! Toen ik naar buiten liep kwamen er weer een stuk of 5 meiden binnen, dus denk dat ze hier sowieso al weg zijn :joy:
Veel plezier met je aankoop😃

Haha wow! :joy:
Dankje! Jij ook :blush:!

Ik vind de aanbiedingen online tot nu toe echt matig, veelal maar 20% korting. Ik ga vanmiddag na werk nog even de stad in. Ik ben benieuwd of de aanbiedingen daar beter zijn.

1 like

Nee je moet nu opnieuw een code invoeren. Nu voor de vrijdag
Maar ook weer 30%
Hmpf

1 like

Mijn xiaomi telefoon voor 10,- is geannuleerd. Jammer!

1 like

Aahh thanks, wat lief! Nee volgens mij alleen leeuwarden, assen, emmen, drachten, heerlen en hoorn. Dus echt de uithoeken haha. Maar ik heb 'm eerder al besteld bij coolblue voor 249 dus ik heb m’n verlies geaccepteerd en ben ook blij met die prijs haha, heb 'm net uitgepakt :slight_smile:

1 like

Amazon.de is denk ik het laagste, had je dat al gezien?

Heb je bol Select? Daar heb ik een paar weken geleden die bundel voor 199 besteld. Dan heb je 30 euro korting en een maand kobo plus! Dat hoesje is ook heel chill. En als je nog geen select hebt dan heb je nog steeds €20 korting haha.

2 likes

Iemand ergens grote Acne Canada sjaals in de aanbieding gezien hehe?

Ik hoopte op een goede aanbieding op de Fitbit verse 2, maar tot nu toe vind ik alleen de Fitbit versa met korting helaas.

Weet niet of iemand hier Image skincare gebruikt, maar ik heb een website gevonden met 20% korting! sibellashop.be Heb zelf net al besteld :blush:

2 likes

Mijn vriend en ik hebben net een Nintendo Switch gekocht met €20,- korting bij de MM. Niet super veel maar ach, we wilden hem al een tijd dus zijn er toch blij mee :blush:

2 likes

Heb veel gezocht deze week maar helaas. Dus gister een prachtige knock-off gescoord bij Hema :joy::joy:

Ik ben alleen gezwicht voor 2 nakd truien die al een tijdje op m’n wishlist stonden. Ik haaaat webshops die geen ophaal punten aanbieden, wij werken allebei fulltime en heb nu allemaal nieuwe buren dus wil niet dat ze daar 3x voor de deur staan.

Ik krijg wel stress van black friday, had verwacht dat ik heel veel zou kopen. Uit eindelijk wel een aantal dingen, maar ben best tevreden:

• nieuwe laptop samen met mijn vriend. Onze oude waren 6-7 jaar oud
  • pandemic spel
  • gymshark twee leggings en een shirt. Had maar 1 broek dus wel goede toevoeging hoop ik
  • twee lippenstiften vervangen die bijna op waren met potlood erbij
1 like

Ik vind de 10% korting van My-Jewellery ook zoooo karig? Doe dan gewoon niks denk ik dan

13 likes

Het zou kunnen dat ik nog een Kitchenaid standmixer heb besteld (wel pas voor mijn verjaardag). Een Alessi kurkentrekker als cadeau. En wat huidverzorging.

5 likes

Ja vind ik ook!

Nee, heb ik niet! Ga vanavond thuis even kijken, heel interessant! Dat hoesje wil ik er dan idd ook bij bestellen.

Wellicht rond de kerstdagen meer geluk haha. Mijn anderen heb ik toen ook allemaal in de sale kunnen scoren!