Black Friday & Cyber Monday

De body shop heeft in de winkel 40% op alles behalve de geschenksets maar dus wel ook op de gembershampoo.

3 likes

Thanks voor je info! Reis vandaag naar Keulen, hopelijk is het daar ook zo, zag dat ze de winkel wel hadden :slight_smile:

Boekenkraam.nl en voordeelboekenonline.nl heb ik wat van gekocht. Bruna vond ik erg matig

1 like

Oggod er was een boutique hier in de stad die extra om 08.00 uur open ging. Ik dacht even snel te gaan kijken voordat ik ging sporten… Dikke rij😅 Wel uiteindelijk leuke dingen gescoord en goede prijzen: jurk van 90 naar 30, broek van 80 naar 30 (beide wilde ik al een tijdje) en sieraden (ook heel erg afgeprijst). Dus ben blij!

Ik dacht dat het wel mee zou vallen als ik op tijd zou gaan, niet dus haha.

1 like

Ik was daar gister en de een na de ander liep naar buiten met een TV, alsof ze gratis waren. Mijn wasmachine en droger had ik wel met goeie deal daar overigens!

Weet iemand toevallig hoe deze tas er van binnen uit ziet? Als in hij heeft 1 vak toch (duo zipper compartment)?

https://www.stories.com/en_eur/bags/shoulderbags/product.half-moon-croc-embossed-crossbody-bag-grey.0809781003.html

Wilde 'm vanochtend bestellen, maar had haast dus toen dacht ik: ach, doe ik vanmiddag wel. Maar nu is alleen de roze koptelefoon nog maar te bestellen :frowning:

Ik ben zo’n noob he. Ik wil oordopjes kopen voor mn Iphone 8, maar ik heb geen idee welke ik precies moet hebben. Wat is A++? Aux? Lightning? En wat voor aansluiting heb ik?:exploding_head:

Dankjewel!!

Ik zou voor blue tooth gaan!

geldt de Levi’s korting ook in fysieke winkels?

Ik heb dinsdag besteld en toen was ook alleen roze er nog maar!

Flixbus is late to the party maar wil nog wel even z’n plasje doen

1 like

Nou ik vond het echt janken in de stad vandaag. Vet druk voor 20 hele procenten korting in de winkel. Heb dan ook geen 1 black friday item gekocht vandaag. Die 20% en vaak meer zit er ook wel op met de zomer/winter sale.

3 likes

Ja!

Goede deal wel :joy:

15 likes

Dat is natuurlijk onzin, dit is gewoon het Leen Bakker bed all over again. Google maar eens op ‘kennelijke prijsfout’. Als consument ben je normaal gesproken wel beschermd, maar dit is zo’n overduidelijke fout dat elke consument zou moeten weten dat de prijs niet klopt. Is ook genoeg jurisprudentie over. Bol mag dus gewoon annuleren.

9 likes

Pfffff, gisteren nog alle maten en nu alleen XS. Ik wil deze! Iemand die m gekocht heeft en gaat retouren?

2 likes

Kan je in hun bussen sowieso een plasje doen? Ik vraag dit voor een vriend die nodig moet.

1 like