Black Friday & Cyber Monday

Goede tip dit! Ik heb hem net ook besteld!

Ik heb op Boohoo nog wat kleren besteld. Ze hebben op alles 50% korting.

1 like

Ja dat had ik later inderdaad nog gelezen maar vergeten aan te passen, is geannuleerd helaas

Iemand de boozyshop al binnen? Ben benieuwd wat er in die goodiebox zit :innocent:

2 likes

Ik nu ook :see_no_evil:

Ik ga zo een bestelling voor twee nieuwe dekbedovertrekken plaatsen bij dekbed-discounter. De prijs is €40 en daarbij krijg ik een nieuw dekbed + 2 kussen t.w.v. €180 (240x220):joy_cat:

Dit krijgt mijn man cadeau voor kerst! Dan heeft hij minder kans op een koude nacht gezien ik altijd alles steel.

8 likes

Al mijn gymshark dingen passen alleen had twee items van de legacy collectie gekocht, bralette en de legging in M allebei. En die vallen zo klein :flushed: kom er wel in maar heb t normaal wat minder strak

Ik vind de kortingen echt matig, had vorig jaar 40 procent korting op designerstoelen en wilde er dit jaar nog 1 kopen, maar is nu maar 15 procent. :sob:
Vaatwasser die ik wil ook nergens in de aanbieding. Wel een nieuw dekbed gekocht, maar die is nu een paar uur later opeens nog 15 euro goedkoper.
Nja, mijn spaarrekening is mij dankbaar na vandaag.

1 like

Ik ook niet!

Uiteindelijk toch e-reader besteld bij Bol, toch de Libra ipv de Clara. De deal met hoesje en gratis Kobo Plus voor een maand.
Gelukkig had ik veel bonnen van Bol haha! Ik dacht bestel het nu maar, want als er zelfs met BF geen vette korting op komt zie ik dat op een ander moment helemaal niet meer gebeuren.

Vanmiddag uit werk de stad nog even in, maar daar niets gekocht. Bijna alles 20% korting, nou, dat vind ik de moeite niet waard. Vanaf 50% vind ik het leuk worden.

1 like

Mijn eerste bestelling is binnen. Maar de tweede van maandag en die van dinsdag heb ik nog niks over gehoord.

1 like

En ik kreeg overigens geen verzendbevestiging! Kreeg een melding in de postNL app

1 like

Ik vind de Peony & Blush Suede het lekkerste. Blijf je ook lang ruimen, dat hebben lang niet alle Jo Malone geurtjes

1 like

Wood

1 like

Mag je parfum terug sturen naar Douglas als je hem niet lekker vindt ruiken?

Hebben meer mensen vandaag bij Mediamarkt besteld? Zo ja, hebben jullie al bericht van verzending?

Ik heb vanochtend om 08:30 besteld en ik heb nog niets gehoord

Vanmiddag om 13.00 besteld, ook nog niks gehoord. Zal dus wel niet morgen binnen komen vrees ik…

Net een bestelling bij zalando gedaan voor 5 jeans met allemaal korting tussen de 50 en 70% en daarnaast nog een kortingscode van 20% bovenop kunnen gebruiken waardoor ik ipv €260 maar €90 kwijt ben :cheer:

10 likes

Ben ik ook bang voor… balen!

1 like

Ja ik had het woensdag al binnen!